Mit fly var forsinket, hvad er mine muligheder?
Hvis dit fly har været forsinket enten på hjemrejse eller udrejse, skal du kontakte flyselskabet du rejste med.
På vores hjemmeside kan du også få mere information om hvordan vi holder dig informeret ved en forsinkelse samt hvad dine muligheder er for erstatning.
Hvis du gerne vil have en forsinkelseserklæring, så skal du kontakte flyselskabet som du fløj med.
En forsinkelseserklæring bliver ikke automatisk sendt ud.
Du kan finde kontaktoplysningerne til de fleste flyselskaber vi arbejder med, på vores hjemmeside. Se flyselskaberne her.
Flere spørgsmål om Reklamation
- Får jeg erstatning for forsinket, mistet eller ødelagt bagage? Se mere information
- Hvad gør jeg, hvis jeg ikke er tilfreds med en bestilt udflugt? Se mere information
- Hvad gør jeg, hvis jeg ikke er tilfreds med en lejebil? Se mere information
- Hvad gør jeg, hvis jeg ikke er tilfreds med en transfer bestilt via Mozio? Se mere information
- Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke er tilfreds med min taxfree-ordre? Se mere information
- Jeg er ikke tilfreds med min rejse, hvad gør jeg? Se mere information
- Jeg har ikke modtaget et spørgeskema efter hjemrejse, hvornår får jeg dét? Se mere information
Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?
Vi er her for at hjælpe! Både med at bestille en rejse, med spørgsmål der skulle opstå i forbindelse med rejsen eller efter rejsen. Her kan du finde vores åbningstider og kontaktoplysninger.