Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke er tilfreds med min taxfree-ordre?
Hvis du ikkeharmodtaget dine forudbestilte toldfrie varer på flyet, hvis der mangler noget i din bestilling, eller hvis du haropdaget en vare er defekt, bedes du i førsteomgangkontaktekabinepersonaletpå flyet.
Hvis du allerede er kommet hjem, skal du kontakte flyselskabets taxfree-butik.
På følgende link kan du finde taxfree-butikkerne for charterflyselskaberne. Hvis du har bestilt taxfree på et rutefly, bedes du kontakte det gældende flyselskab.
Flere spørgsmål om Reklamation
- Får jeg erstatning for forsinket, mistet eller ødelagt bagage? Se mere information
- Hvad gør jeg, hvis jeg ikke er tilfreds med en bestilt udflugt? Se mere information
- Hvad gør jeg, hvis jeg ikke er tilfreds med en lejebil? Se mere information
- Hvad gør jeg, hvis jeg ikke er tilfreds med en transfer bestilt via Mozio? Se mere information
- Jeg er ikke tilfreds med min rejse, hvad gør jeg? Se mere information
- Jeg har ikke modtaget et spørgeskema efter hjemrejse, hvornår får jeg dét? Se mere information
- Mit fly var forsinket, hvad er mine muligheder? Se mere information
Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?
Vi er her for at hjælpe! Både med at bestille en rejse, med spørgsmål der skulle opstå i forbindelse med rejsen eller efter rejsen. Her kan du finde vores åbningstider og kontaktoplysninger.