Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke er tilfreds med min taxfree-ordre?
Hvis du ikkeharmodtaget dine forudbestilte toldfrie varer på dit fly, hvis der mangler noget i din bestilling, eller hvis du haropdaget en vare er defekt, bedes du i førsteomgangkontaktekabinepersonaletpå dit fly.
Hvis du allerede er kommet hjem, skal du kontakte dit flyselskabs taxfree-butik.
På følgende link kan du finde taxfree-butikkerne for charterflyselskaberne. Hvis du har bestilt taxfree på et rutefly, bedes du kontakte dit flyselskab.
Flere spørgsmål om Reklamation
- Jeg er ikke tilfreds med min rejse, hvad gør jeg? Se mere information
- Jeg har ikke modtaget et spørgeskema efter hjemrejse, hvornår får jeg dét? Se mere information
- Mit fly er forsinket, hvordan får jeg en forsinkelseserklæring? Se mere information
Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?
Vi er her for at hjælpe! Både med at bestille en rejse, med spørgsmål der skulle opstå i forbindelse med rejsen eller efter rejsen. Her kan du finde vores åbningstider og kontaktoplysninger.