Hero
Efter rejsen

Reklamation

Jeg har ikke modtaget et spørgeskema efter hjemrejse, hvornår får jeg dét?

Vi vil gerne have tilbagemeldinger fra vores rejsende. Hvis du har givet en e-mailadresse, da du bestilte din rejse, vil du omkring en uge efter hjemrejse modtage et spørgeskema. Her får du mulighed for at bedømme din rejse, og komme med dine kommentarer til hvad der var godt, og hvad der kunne have været bedre.

Hvis ikke du har modtaget skemaet på mail, så tjek gerne om mailen skulle være havnet i dit spamfilter. Det er desværre ikke muligt at sende mailen ud på ny, men har du synspunkter, som du ønsker at dele med os eller oplevelser på rejsen som du ønsker vi skal undersøge yderligere, er du meget velkommen til at kontakte vores kvalitetsafdeling.

Flere spørgsmål om Reklamation

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?

Vi er her for at hjælpe! Både med at bestille en rejse, med spørgsmål der skulle opstå i forbindelse med rejsen eller efter rejsen. Her kan du finde vores åbningstider og kontaktoplysninger.

Kontakt os