Jeg har ikke modtaget et spørgeskema efter hjemrejse, hvornår får jeg dét?
Vi vil gerne have tilbagemeldinger fra vores rejsende. Hvis du har givet en e-mailadresse, da du bestilte din rejse, vil du omkring en uge efter hjemrejse modtage et spørgeskema. Her får du mulighed for at bedømme din rejse, og komme med dine kommentarer til hvad der var godt, og hvad der kunne have været bedre.
Hvis ikke du har modtaget skemaet på mail, så kan det være at mailen er sorteret ud i dit spamfilter. Det er desværre ikke muligt at sende mailen ud på ny, men har du synspunkter, som du ønsker at dele med os eller oplevelser på rejsen som du ønsker vi skal undersøge yderligere, er du meget velkommen til at kontakte vores kvalitetsafdeling.
Flere spørgsmål om Reklamation
- Får jeg erstatning for forsinket, mistet eller ødelagt bagage? Se mere information
- Hvad gør jeg, hvis jeg ikke er tilfreds med en bestilt udflugt? Se mere information
- Hvad gør jeg, hvis jeg ikke er tilfreds med en lejebil? Se mere information
- Hvad gør jeg, hvis jeg ikke er tilfreds med en transfer bestilt via Mozio? Se mere information
- Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke er tilfreds med min taxfree-ordre? Se mere information
- Jeg er ikke tilfreds med min rejse, hvad gør jeg? Se mere information
- Mit fly var forsinket, hvad er mine muligheder? Se mere information
Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?
Vi er her for at hjælpe! Både med at bestille en rejse, med spørgsmål der skulle opstå i forbindelse med rejsen eller efter rejsen. Her kan du finde vores åbningstider og kontaktoplysninger.