Er mad på flyet inkluderet?
Måltidet ombord er for mange, et af flyrejsens højdepunkter og tilbydes af de fleste charterflyselskaber mod ekstra betaling.
Uanset hvilket charterfly du flyver med, kan du bestille mad ombord på følgende måde:
- Samtidigt med at du bestiller rejsen.
- På myTUI (indtil 7 dage før afrejse)
- Ved at kontakte os på telefon, senest 2 dage før afrejse.
Specialmåltider og allergier
Vegetarisk, laktosefri eller anden specialkost kan bestilles, men udbuddet kan variere afhængigt af flyselskabet. Læs mere om hvad der gælder for dit flyselskab her.
Desværre kan vi ikke garantere at der ikke er nødder på vores flyvninger. Nødder kan forekomme i maden eller være medbragt af andre passagerer.
Rutefly
Nogle flyselskaber tilbyder mad og drikke ombord som en del af rejsens pris, mens andre flyselskaber kun tilbyder servering ombord ved ekstra betaling. På vores hjemmeside kan du læse mere vedr. dit specifikke flyselskabs service ombord.
Hvis du rejser med rutefly med Norwegian, så kan måltider på flyet kun forudbestilles via TUI.
Flere spørgsmål om Ombord på flyet
- Er der speciel mad på flyet til børn? Se mere information
- Er der WIFI ombord på flyet? Se mere information
- Hvordan bestiller jeg sæde på flyet? Se mere information
- Må jeg tage min SAMSUNG GALAXY NOTE 7 med ombord på flyet? Se mere information
Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?
Vi er her for at hjælpe! Både med at bestille en rejse, med spørgsmål der skulle opstå i forbindelse med rejsen eller efter rejsen. Her kan du finde vores åbningstider og kontaktoplysninger.