Hero
Efter rejsen

Reklamation

Kan jeg se status på min reklamation?

Hvis jeg har sendt en reklamation, kan jeg så se både reklamationen og dens status i TUI-appen?
Ja – både reklamationen og dens status vises direkte i TUI-appen.

Skal jeg være logget ind i appen?
Nej, du behøver ikke at logge ind. Det er nok, at du har tilføjet din booking i appen – dette kan gøres uden login.

Hvordan finder jeg min reklamation i appen?
Følg disse enkle trin:

1. Åbn TUI-appen
2. Tryk på din booking
3. Scroll helt ned på siden og tryk på "Kontakt os"
4. Vælg muligheden "Vis eksisterende reklamation"

Hvad ser jeg, når jeg åbner min reklamation?
Du ser en liste over alle de reklamationer, du har indsendt – både under rejsen og efter hjemkomst.
Når du trykker på en reklamation, ser du hvilket emne den vedrører samt den aktuelle status.

Hvilke forskellige statusser kan min sag have?
I appen kan din reklamation have forskellige statusser, for eksempel:

Modtaget: Vi har modtaget din reklamation, og den er sat i kø til behandling.
Under behandling: En sagsbehandler arbejder på din sag.
Afventer svar fra kunde: Vi har brug for flere oplysninger fra dig for at kunne gå videre.
Afsluttet: Din reklamation er nu færdigbehandlet.

Flere spørgsmål om Reklamation

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?

Vi er her for at hjælpe! Både med at bestille en rejse, med spørgsmål der skulle opstå i forbindelse med rejsen eller efter rejsen. Her kan du finde vores åbningstider og kontaktoplysninger.

Kontakt os