Hvad gør jeg hvis jeg bliver syg inden eller på rejsen?
Hvis du bliver syg inden afrejse eller på destinationen, har vi samlet retningslinjer for hvad du skal gøre.
Det er også vigtigt at have en rejseforsikring. Med TUIs lange erfaring ved vi, at der kan opstå uventede hændelser i løbet af ferien, som ikke altid er dækket af en almindelig forsikring.
Vores rejseforsikring har særlige fordele, for eksempel en helt ny rejse, hvis du bliver syg eller sengeliggende i mere end halvdelen af ferien.
Læs mere om Allianz rejseforsikring
Flere spørgsmål om Aktuelt
-
Hvad gør jeg, hvis der sker ændringer i min rejse?
Se mere information -
Hvad sker der hvis rejsen aflyses?
Se mere information -
Hvilke indrejseregler gælder for mit rejsemål? Kræves der særlige dokumenter for at få lov til at rejse ind i landet?
Se mere information -
Hvordan er min rejse påvirket af verdens konflikter?
Se mere information -
Jeg venter på en tilbagebetaling. Hvor lang tid går der før jeg får pengene tilbage?
Se mere information -
Kan jeg bestille sædereservation hos Jettime?
Se mere information
Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?
Vi er her for at hjælpe! Både med at bestille en rejse, med spørgsmål der skulle opstå i forbindelse med rejsen eller efter rejsen. Her kan du finde vores åbningstider og kontaktoplysninger.