Hvad gør jeg, hvis der sker ændringer i min rejse?
Vi følger situationen nøje på alle vores destinationer, og hvis du har bestilt en rejse, kan du være sikker på, at vi vil kontakte dig i tilfælde af eventuelle ændringer – f.eks. ved uforudsete hændelser, der kan påvirke rejsen.
Vi anbefaler derfor, at du kontrollerer via myTUI, at din bestilling indeholder den korrekte e-mailadresse og mobiltelefonnummer, så vi kan komme i kontakt med dig, hvis det bliver nødvendigt.
Her er nogle ting, som kan være gode at overveje hvis du skal ud med os og rejse:
-Pas og visum: Sørg for, at dit pas er gyldigt i tilstrækkelig lang tid efter rejsen. Find ud af, hvor længe dit pas skal være gyldigt, og om du har brug for et visum til din destination.
Her kan du læse mere om regler for pas og visum
-Rejseforsikring: Husk, at det er vigtigt, at du har en pålidelig rejseforsikring.
Vi tilbyder rejseforsikring gennem forsikringsselskabet Allianz, når du rejser med os hos TUI.
Læs mere om fordelene ved Allianz rejseforsikring her
Flere spørgsmål om Aktuelt
- Hvad gør jeg hvis jeg bliver syg inden eller på rejsen? Se mere information
- Hvad sker der hvis rejsen aflyses? Se mere information
- Hvilke indrejseregler gælder for mit rejsemål? Kræves der særlige dokumenter for at få lov til at rejse ind i landet? Se mere information
- Hvordan er min rejse påvirket af verdens konflikter? Se mere information
- Jeg venter på en tilbagebetaling. Hvor lang tid går der før jeg får pengene tilbage? Se mere information
- Kan jeg bestille sædereservation hos Jettime? Se mere information
Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?
Vi er her for at hjælpe! Både med at bestille en rejse, med spørgsmål der skulle opstå i forbindelse med rejsen eller efter rejsen. Her kan du finde vores åbningstider og kontaktoplysninger.