Hotel Globo

  • Split, Makarska rivieraen, Kroatien

Om hotellet

  • WiFi

Central beliggenhed

Familievenlige Hotel Globo har en central beliggenhed i Split på Makarska-rivieraen. Der er kun cirka ti minutters gang til Diocletianpaladset og til den gamle bydel. Værelserne er rummelige og stranden ligger 20 minutter borte til fods. Lige i nærheden ligger Croatian National Theatre.

På hotellet er der:

  • Morgenmadslokale
  • Parkering
  • Vaskeservice
  • Døgnåben reception

Alle værelser har:

  • WiFi
  • Bad/bruser og toilet

Visse værelser kan bestilles til flere end det ordinære antal, f.eks. et dobbeltværelse der disponeres af tre. Yderligere person(er) sover da i ekstraseng, f.eks. en sammenklappelig seng eller en sovesofa.

Her anvender vi hotellets betegnelser for værelsestyper.

  • Antal værelser : 33

Kort om hotellet

Transfertid
ca. 45 minutter

Gennemsnitsvejr i Split

Adresse & telefon

Adresse
Lovretska, 18, SPLIT, Croatia

Vigtig information

Reception åben hele døgnet
Ja
Sidst renoveret
2007
Antal værelser
33
American Express
Ja
MasterCard
Ja
Visa
Ja
Parkering
Ja
WiFi
Ja
A/C på offentlige områder
Ja
Indcheckning
18:00-00:00
Udcheckning
12:00-11:00
Deponeringsboks i receptionen
Ja
Vaskeservice
Ja

Værelser

WiFi
Ja

Mad og drikke

Morgenmad
Buffet
A/C i restaurant
Ja
Morgenmad
Ja
Vegetariske alternativer
Ja

Børn og unge

Tremmeseng
Ja

Tilgængelighed

Antal etager i den laveste bygning
5
Elevator
Ja
Velegnet for kørestolsbrugere
Nej

Vores service: Døgnet rundt via TUI-appen

  • Gælder 2024-05-01 til 2024-11-01

Via TUI-appen kan du få kontakt med vores guider døgnet rundt – direkte i mobilen. Hent TUI-appen gratis til din smartphone eller tablet.

Guideservice via TUI-appen

TUI-appen er den nemmeste måde at komme i kontakt med TUIs guider når det passer dig. Under ”Spørg guiderne” i appen og myTUI på tui.dk, kan du sende meddelelser og få hurtigt svar, både før og i løbet af ferien. Du skal blot oplyse dit mobilnummer og din e-mailadresse når du bestiller rejsen og derefter hente og aktivere TUI-appen med dit bestillingsnummer. I appen finder du også aktuel information om dit fly, hotel, rejsemål og transfer. Her kan du også bestille TUIs udflugter og aktiviteter.

Du kan nå TUI-guiderne døgnet rundt, alle ugens dage

  • ”Spørg guiderne” findes både i TUI-appen og under myTUI på tui.dk
  • Servicen starter direkte når du har bestilt din rejse.
  • Inden afrejse svarer vi indenfor et døgn, i løbet af ferien så hurtigt vi kan – oftest indenfor 30 minutter.
  • Døgnet rundt kan du også, ved akut tilfælde, nå guiderne på telefon. Nummeret finder du i TUI-appen et døgn inden du kommer til rejsemålet. Har du ikke TUI-appen, modtager du nummeret via sms inden du rejser.

Service i lufthavnen

Hvis du har bestilt bustransfer, modtager du i TUI-appen information om bussens nummer og hvor den er parkeret. Desuden er TUIs engelsktalende guideteam til stede i lufthavnen. Har du bestilt taxitransfer møder chaufføren dig i lufthavnen.

Vejen til hotellet

Flyvetid

Din rejsetid er afhængig af, hvilket fly du vælger. Cirka 2 timer og 15 min ved direkte fly fra København.

Transfertid

Beregnet transfertid ca. 45 minutter.

Bestil transferbus eller privat transfer Når du foretager en bestilling ser du, hvilke alternativer der er mulige. Her kan du læse mere om transfer.