Hvordan bedømmes og klassificeres et hotel?
For at gøre det lettere at bedømme et hotel, har vi klassificeret dem alle på en skala fra to til fem T'er. Jo flere T'er, desto højere standard. TUIs bedømmelse af hoteller og lejligheder, sammenfattes af standard og serviceniveau, i forhold til andre hoteller og lejligheder på rejsemålet. Bedømmelsesgrundlaget er med andre ord, ikke det samme som den officielle klassificering. Et T kan eksempelvis stå for noget betydeligt mere enkelt i en storby end på et etableret feriested.
TUIs bedømmelse afspejler sig i det samlede indtryk i forhold til byggestandard, rumsstandard, indretning, serviceniveau og faciliteter (pool, reception, underholdning, restauranter, bar mm. ) Dette indebærer at et lejlighedshotel med rummelige, komfortable lejligheder, men uden pool, kan have samme antal T'er som et lejlighedshotel, med en mere enkelt standard af lejlighederne, men med flere faciliteter.
På vores hjemmeside kan du læse mere om hotelkategorier.
Flere spørgsmål om Service og faciliteter
- Er der aircondition på hotellet? Se mere information
- Findes der poolhåndklæder? Se mere information
- Hvad er forskellen på et fitness eller motionsrum? Se mere information
- Hvilke hoteller har i med direkte adgang til poolen? Se mere information
- Hvis jeg har bestilt værelset uden specificeret udsigt, hvad får jeg så? Se mere information
- Hvordan er stranden på mit rejsemål? Se mere information
- Indgår parasol og solstole på stranden? Se mere information
Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?
Vi er her for at hjælpe! Både med at bestille en rejse, med spørgsmål der skulle opstå i forbindelse med rejsen eller efter rejsen. Her kan du finde vores åbningstider og kontaktoplysninger.