Hvordan udfylder jeg yderligere pasoplysninger, hvis jeg rejser til Kap Verde?
Rejser til Kap Verde kræver en lufthavnsafgift, som er inkluderet i rejsens pris. Du skal udfylde dine pasoplysninger via "Ekstra pasoplysninger" på myTUI mindst 10 dage før afrejse. Her har vi samlet ofte stillede spørgsmål og svar relateret til den formular, du skal udfylde.
Hvad gør jeg, hvis siden "Ekstra pasoplysninger" er tom, og jeg ikke kan se en formular?
- Det kan tage op til 24 timer, efter du har bestilt din rejse, før du kan udfylde dine pasoplysninger. Hvis du har bestilt eller ombooket din rejse for nylig, kan du prøve igen senere.
- Hvis du ikke kan se formularen, kan det også hjælpe at rydde din browsers cookies og cache. Alternativt kan du prøve at åbne formularen med en anden browser.
Hvorfor kan jeg ikke gemme mine pasoplysninger?
- Du skal udfylde alle felter i formularen for alle rejsende, før du kan gemme oplysningerne.
- Tjek venligst, at alle felter er udfyldt.
- Datoer (fødselsdato, passets udløbsdato osv.) skal indtastes i det format, der er angivet i formularen (dd-mm-åååå).
Hvordan ved jeg, at mine supplerende pasoplysninger er udfyldt?
- Når du har udfyldt pasoplysningerne, og de er blevet gemt, vises en grøn besked "Din information er blevet gemt".
- Du kan kontrollere, at oplysningerne er udfyldt, ved at åbne formularen "Ekstra pasoplysninger" senere - hvis dine oplysninger er gemt, vil formularen være udfyldt. Når der er mindre end 10 dage til afrejse, kan formularen ikke længere åbnes.
- Vi sender ikke en separat bekræftelse, når du har udfyldt dine oplysninger. Hvis der mangler pasoplysninger, vil vi minde dig om det via SMS/e-mail.
Hvad hvis jeg har mindre end 10 dage til afrejse?
- Du kan udfylde yderligere pasoplysninger via myTUI mindst 10 dage før afrejse.
- Hvis der er mindre end 10 dage til afrejse, og du ikke har udfyldt dine oplysninger via myTUI, betaler du lufthavnsafgiften og registrerer dine pasoplysninger via de kapverdiske myndigheders hjemmeside (10-5 dage før afrejse) eller i lufthavnen ved ankomst. Ved fremvisning af kvittering vil gebyret blive refunderet af vores guider på destinationen. Læs mere om dette her.
Flere spørgsmål om Pas og visum
- Behøver jeg at medbringe pas på rejsen? Se mere information
- Hvad er reglerne hvis jeg har udenlandsk pas? Se mere information
- Hvad sker der hvis jeg ikke har et gyldigt pas eller visum? Se mere information
- Hvordan udfylder jeg supplerende oplysninger til min rejse? Se mere information
Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?
Vi er her for at hjælpe! Både med at bestille en rejse, med spørgsmål der skulle opstå i forbindelse med rejsen eller efter rejsen. Her kan du finde vores åbningstider og kontaktoplysninger.