Hvorfor er det nødvendigt at jeg sender min kvittering fra netbank?
Betaler du din rejse via netbank efter forfaldsdatoen eller hvis rejsen er bestilt pr.telefon og der er mindre end 40 dage til afrejse, er det vigtigt at du sender os en kvittering.
Når betalinger bliver gennemført via netbank, så kan det tage 3-5 bankdage inden beløbet er hos TUI. Vi vil derefter lave en note så snart jeres kvittering er modtaget, så vi undgår at rejsen bliver afbestilt grundet manglende betaling.
Følgende information skal stå på den fremsendte kvittering: Hvem betaler, fra hvilken konto, hvornår beløbet blev betalt samt dato. Ved at finde den udførte transaktion frem i netbanken vil du kunne lave et skærmbillede (print screen) og sætte ind i en e-mail og sende til os på formular@tui.dk. OBS! Noter dit bestillingsnummer samt navn i emnefeltet.
More questions about Betaling
- Har jeg åbent køb på rejsen? Se mere information
- Hvordan kan jeg betale min rejse? Se mere information
- Hvordan sender jeg mine bankoplysninger, så jeg kan få mine penge refunderet? Se mere information
Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?
Vi er her for at hjælpe! Både med at bestille en rejse, med spørgsmål der skulle opstå i forbindelse med rejsen eller efter rejsen. Her kan du finde vores åbningstider og kontaktoplysninger.