Hvordan er min rejse påvirket af verdens konflikter?
Vores kunders sikkerhed er vores højeste prioritet. Derfor følger vi altid anbefalingerne fra de lokale myndigheder samt udenrigsministeriet. Vores flyvninger går ikke hen over områder, der er klassificeret som risikozoner.
Vi følger konstant situationen nøje, og skulle din rejse på nogen måde blive påvirket, så vil du blive informeret hurtigst muligt.
Hvordan får jeg information om hvorvidt min rejse er påvirket eller ændret?
Skulle din rejse mod forventning blive påvirket, så kontakter vi dig via mail eller telefon. Kontroller gerne at du har korrekt telefon nummer samt e-mail adresse i din bestilling.
Skulle rejsen ikke kunne blive gennemført, så vil du få mulighed for at ændre din bestilling, eller alternativt få pengene tilbage.
Flyver TUI over risiko zoner?
Vores flyselskaber flyver ikke over risiko-områder.
Hvordan påvirkes TUI som selskab af situationen i verden?
TUI Nordic er ejet af TUI Group. TUI Group bliver styret af en virksomhedsledelse i Tyskland, og TUI er noteret på den tyske børs. Læs mere om TUI Group her.
TUI Group er et af verdens største selskaber inden for rejser og turisme. Vi er et stabilt og trygt selskab, og som kunde hos os er du dækket af rejsegarantifonden.
Flere spørgsmål om Aktuelt
-
Hvad gør jeg, hvis der sker ændringer i min rejse?
Se mere information -
Hvad gør jeg hvis jeg bliver syg inden eller på rejsen?
Se mere information -
Hvad sker der hvis rejsen aflyses?
Se mere information -
Hvilke indrejseregler gælder for mit rejsemål? Kræves der særlige dokumenter for at få lov til at rejse ind i landet?
Se mere information -
Jeg venter på en tilbagebetaling. Hvor lang tid går der før jeg får pengene tilbage?
Se mere information -
Kan jeg bestille sædereservation hos Jettime?
Se mere information
Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?
Vi er her for at hjælpe! Både med at bestille en rejse, med spørgsmål der skulle opstå i forbindelse med rejsen eller efter rejsen. Her kan du finde vores åbningstider og kontaktoplysninger.