Avala Resort & Villas

Om hotellet

  • 4*
    Officiel kategori
  • WiFi

Lækkert strandhotel med to pools

Avala Resort & Villas i Budva har en rigtig god beliggenhed. Her bor du direkte ved havet og nær Budvas centrale dele med restauranter og shopping. Poolområdet har et pænt design og ligger ud mod havet. Lige nedenfor ligger stranden, hvis du foretrækker at bade i havet.

Dette er et hotel til dig, der holder af arkitektur og vil bo direkte på stranden, samt være tæt på gode restauranter. Fra hotellets poolområde ud mod havet, tager du bare elevatoren ned til Ricardova Glava-stranden. Du bor også nær to af Budvas andre strande.

Spa og godt gym

I Avala Resort & Villas spa kan du gå i sauna og hamam. Her er en opvarmet indendørs pool, massage og forskellige behandlinger. Vil du træne inden spa-besøget, er hotellets gym veludstyret med maskiner og vægte.

Bestil halvpension eller helpension

Morgenmad indgår i rejsens pris og du kan allerede hjemmefra bestille halvpension eller helpension, hvis ferien skal være endnu mere bekvem.

  • Antal værelser : 303

Kort om hotellet

Til strand/badning
50 m
Udendørspool/Børnepool
Ja/Ja
Centrum/Shopping
50 m/50 m
Restaurant/Bar
Ja/Ja
Transfertid
ca. 30 minutter

Gennemsnitsvejr i Budva

Adresse & telefon

Adresse
Mediteranska 2, Budva, Montenegro
Telefon
+382 -33 441339

Vigtig information

Gratis deponeringsboks i værelset.

Poolhåndklæder kan lånes mod depositum.

Hotellets ene pool er åben fra begyndelsen af maj til midten af oktober, den anden pool er åben fra begyndelsen af juni til midten af oktober.

Hotelområde med lokal trafik.

En lokal turistskat på 1,50 euro pr. voksen/nat betales direkte til hotellet.

Gratis WiFi på hele hotellet, inklusive værelserne.

Reception åben hele døgnet
Ja
Officiel kategori
****
Bygget
1937
Sidst renoveret
2011
Antal værelser
303
Elektricitet
220
American Express
Ja
MasterCard
Ja
Eurocard
Ja
Visa
Ja
Parkering
Ja
WiFi
Ja
Trafik
Lokal trafik

Værelser

WiFi
Ja
Dobbeltværelse
28 m2
Enkeltværelse
28 m2
Deponeringsboks
Ja
Gratis deponeringsboks
Ja
Aircondition
Ja
Gratis aircondition
Ja
Aircondition i perioden:
1/6-30/9
Centralvarme
Ja
Minibar
Ja
Roomservice
Ja
Rengøring
7 dage/uge
Hårtørrer
Ja
TV
Ja
Telefon
Ja
Badekar/bruser og toilet
Ja

Senge

Dobbeltseng
180x200 cm
Dobbeltseng
Ja

Mad og drikke

Buffetrestauranter
2
Restaurant
Ja
Bar
Ja
Barer
3
Poolbar
Ja
Halvpension
Ja
Helpension
Ja

Afstande

Transferbus
10 m
Hjælp med bagagen
Ja
Busholdeplads
300 m
Shopping
50 m
Minimarked
50 m
Centrum
50 m

Stranden

Strand/badning (mindste afstand)
50 m

Pools

Udendørspool
Ja
Indendørs pool
Ja
Børnepool
Ja
Separat børnepool
Ja
Pool
Ja
Ferskvandspool
Ja
Længde
17 m
Bredde
13 m
Poolhåndklæder
Ja
Jacuzzi
Ja

Afslapning

Spa
Ja
Massage
Ja
Frisør
Ja
Sauna
Ja

Sport

Fitness
Ja

Børn og unge

Tremmeseng
Ja
Børnestol i restauranterne
Ja

Tilgængelighed

Bygninger
3
Antal etager i den laveste bygning
1
Antal etager i højste bygning
7
Elevator
Ja

Vores service: Døgnet rundt via TUI-appen

  • Gælder 2024-05-01 til 2024-11-01

Via TUI-appen kan du få kontakt med vores guider døgnet rundt – direkte i mobilen. Hent TUI-appen gratis til din smartphone eller tablet.

Guideservice via TUI-appen

TUI-appen er den nemmeste måde at komme i kontakt med TUIs guider når det passer dig. Under ”Spørg guiderne” i appen og myTUI på tui.dk, kan du sende meddelelser og få hurtigt svar, både før og i løbet af ferien. Du skal blot oplyse dit mobilnummer og din e-mailadresse når du bestiller rejsen og derefter hente og aktivere TUI-appen med dit bestillingsnummer. I appen finder du også aktuel information om dit fly, hotel, rejsemål og transfer. Her kan du også bestille TUIs udflugter og aktiviteter.

Du kan nå TUI-guiderne døgnet rundt, alle ugens dage

  • ”Spørg guiderne” findes både i TUI-appen og under myTUI på tui.dk
  • Servicen starter direkte når du har bestilt din rejse.
  • Inden afrejse svarer vi indenfor et døgn, i løbet af ferien så hurtigt vi kan – oftest indenfor 30 minutter.
  • Døgnet rundt kan du også, ved akut tilfælde, nå guiderne på telefon. Nummeret finder du i TUI-appen et døgn inden du kommer til rejsemålet. Har du ikke TUI-appen, modtager du nummeret via sms inden du rejser.

Service i lufthavnen

Hvis du har bestilt bustransfer, modtager du i TUI-appen information om bussens nummer og hvor den er parkeret. Desuden er TUIs engelsktalende guideteam til stede i lufthavnen. Har du bestilt taxitransfer møder chaufføren dig i lufthavnen.

Vejen til hotellet

Flyvetid

Din rejsetid er afhængig af, hvilket fly du vælger. Cirka 2 timer og 40 min ved direkte fly fra København. Vores rejser til Budva er med rutefly til Tivats eller Podgoricas lufthavn, så rejselængden er fleksibel.

Transfertid

En taxi tager cirka 30 minutter (i højsæsonen kan det tage lidt længere tid, afhængig af trafikken) fra Tivats lufthavn til Budva. Flyver du til Podgoricas lufthavn er transfertiden ca. 1 time og 10 minutter. Du kan forudbestille en taxatransfer til dit hotel ved at logge ind på myTUI.

Afstande

Transferbus
10 m
Hjælp med bagagen
Ja
Busholdeplads
300 m
Shopping
50 m
Minimarked
50 m
Centrum
50 m

Stranden

Strand/badning (mindste afstand)
50 m

Kundeanmeldelser

TUI Kundeanmeldelser

7.6 af 10

34 Kundevurdering
  • Rengøring
    6.9 af 10
  • Maden
    7.5 af 10
  • Pool og poolområde
    8.8 af 10
  • Hotelservice
    6.9 af 10
  • Værelserne
    8 af 10

Opdateret: 30.11.2023

-

  • 3 af 10
Vi synes, at det er for dårligt, at vi får et værelse, som ********** ikke fremgik på billederne hos TUI. Vores værelse ved ankomst var et stort to-etagers værelse. Desværre var den nederste etage, hvor soveværelset var, medtaget af fugt, utæt vindue og en røgelig lugt. Vi opholdt os i rummet i 10-15 minutte, da vi begyndte at kunne mærke, at vores vejtrækning blev påvirket. På øverste etage var der ikke et problem.
Da vi henvendte os til receptionen, og spurgte om muligheden for et andet værelse grundet ovennævnte, blev vi mødt med en kommentar om, at det havde receptionisten ikke oplevet i de tre år han havde været der og at hotellet i øvrigt var "fully booked". Receptionisten var ikke imødekommende, smilende eller udstrålte på nogen måde hjælpsomhed. Da vi selv sagde, at vi godt kunne nøjes med et mindre værelse gik hotellet fra at være 'fully booked' til at være "97 % booked". Han fandt os et andet værelse.
Det værelse var lige ved siden af elevatoren og personalerum. Hver morgen holdt personalet møde ude foran vores værelse, hvor alt kunne høres. Yderligere, var der en højlydt melodi fra elevatoren hver gang den stoppede på etagen, hvilken resulterede i flere opvågninger hver nat. Helt generelt var der også lydt fra de andre gæster, når de snakkede, hørte musik og facetimede på gangen.
Ved morgenbuffeten så vi hver morgen andre gæsters morgenmad blive spist af duer, når dehavde vendt ryggen til det. Fuglene kom også indenfor, når dørene var åbne og satte sig derefter på borde og stole.

Hvis de får slukket lyden på elevatoren eller lydisolerer bedre på værelserne, holder personalemøder andre steder end foran gæsternes værelser og har et smil på læben, når man kommer med et problem, så vil hotellet komme rigtig langt. Deres facilitieter er derudover pæne, gode og rengjorte.

Det er trist når der ikke er fysisk fremmøde at guiderne - specielt i lufthavnene, da man i nogle lande ikke snakker særlig meget engelsk.

  • 7 af 10
Synes at det er ærgerligt at aircondition ikke kunne slukkes med mindre man åbnede døren til balkonen, hvilket vi ikke ville pga. de myg der så kom ind, men jeg lå med langt tøj på og frys stadig om natten.
Hænder og fødder var helt kolde om morgen.

Sommer 2023

  • 10 af 10
Jeg oplevede i underholdning på hotellet men der forgik noget hver aften på torvet ved siden af og det var super