Hvordan afbestiller jeg min rejse?
Hvis du vil afbestille din bestilling, har du flere muligheder:
- Log ind på din myTUI-profil, åbn bestillingen og rul ned til bunden af siden. I nogle tilfælde kan du afbestille direkte herfra.
- Kontakt vores kundeservice hvis du ikke kan afbestille online.
Bemærk at afbestillingsreglerne afhænger af din bestillingstype. Du finder de specifikke regler i dine bestillingsvilkår.
Hvis du ikke har betalt for bestillingen, vil systemet automatisk afbestille den.
Afbestilling af tilvalg
- Tilvalg købt direkte fra flyselskabet (som sædereservation) skal afbestilles hos flyselskabet.
- Udflugter kan afbestilles på vores hjemmeside. Brug udflugtens bestillingsnummer ved login.
Du finder alle afbestillingsregler i dine bestillingsvilkår eller på vores hjemmeside
Flere spørgsmål om Forsikring og vilkår
-
Hvad er en afbestillingsforsikring?
Se mere information -
Hvad er rejsegarantifonden?
Se mere information -
Hvem samarbejder Allianz forsikring med i Norden og på rejsemålet?
Se mere information -
Hvordan bestiller jeg en Allianz rejseforsikring?
Se mere information -
Hvordan får jeg dokumentation for, at jeg ikke var med på flyet?
Se mere information -
Hvordan og hvornår kan jeg benytte mig af prisgaranti plus?
Se mere information -
Hvordan ændrer jeg afbestillingsforsikringen?
Se mere information -
Hvor finder jeg rejsevilkårene?
Se mere information -
Jeg vil lave en skadeanmeldelse til Allianz rejseforsikring, hvordan gør jeg?
Se mere information
Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?
Vi er her for at hjælpe! Både med at bestille en rejse, med spørgsmål der skulle opstå i forbindelse med rejsen eller efter rejsen. Her kan du finde vores åbningstider og kontaktoplysninger.