Behøver jeg at printe min billet?
Hvis du ønsker at medbringe en printet billet, vil den være tilgængelig i PDF-format på myTUI tidligst 25 dage før afrejse. Har man valgt at få tilsendt billetten med posten og betalt print-/forsendelsesgebyret modtager man billetten senest 7 dage før afrejse. Du vil også modtage din billet på e-mail.
Alternativt kan billetten også fremvises digitalt. Vi anbefaler i så fald at man gemmer en kopi, så man kan fremvise billetten uden at have adgang til internettet.
Kunder som vælger en kombinationsrejse får automatisk tilsendt både ordrebekræftelse ved bestillings og billet.
Bemærk at en ordrebekræftelse ikke kan anvendes som billet.
Har du bestilt en rejse med et af vores charterfly, kan du naturligvis få tilsendt din billet. Du vælger hvordan du ønsker billetten tilsendt, når du bestiller rejsen. Har du ikke fået dette valgt ved bestilling, kan du kontakte os efterfølgende og få det tilføjet. Ønsker du din billet tilsendt koster dette 150kr .Hvis du ved bestilling har valgt at få din billet tilsendt, så vil du modtage den med posten ca. 2 uger før afrejse.
Hvis du har bestilt en pakkerejse online med et rutefly, så kan du ikke få billet tilsendt. Billetten kan du printe direkte fra myTUI.
Flere spørgsmål om Billet
- Hvilken information finder jeg på billetten? Se mere information
Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?
Vi er her for at hjælpe! Både med at bestille en rejse, med spørgsmål der skulle opstå i forbindelse med rejsen eller efter rejsen. Her kan du finde vores åbningstider og kontaktoplysninger.