Twin Lotus

Om hotellet

  • 4*
    Officiel kategori
  • WiFi

Parhotel ved den rolige ved Klong Dao-strand.

Twin Lotus har en af Koh Lantas bedste beliggenheder, og er vores bedste parhotel på øen. Her bor du i rolige omgivelser ved Klong Dao-stranden på et moderne hotel med en voksen atmosfære. Halvpension med middagsmenu i strandrestauranten kan bestilles mod tillæg.

Herfra kan du gå til øens hovedby Saladan med shopping og hyggelige restauranter. Der er også mange restauranter og barer langs den tre kilometer lange sandstrand. På de fleste kan du slå dig ned og se ud over havet. Twin Lotus består af hotelbygninger og bungalows, og ligger i et stort og luftigt hotelområde.

Aldersgrænse 18 år

Du skal være fyldt 18 år for at bo på hotellet.

Spa og wellnesscenter

På Twin Lotus er dit velbefindende i fokus. Her er et spa, hvor du kan bestille forskellige "feel-good-behandlinger", eller klassisk thaimassage. Du har også adgang til træningslokale. På hotellet kan du låne kajakker og paddle boards.

To pools og strandrestaurant

Den ene af hotellets pools ligger ved stranden, den anden lidt længere inde på hotelområdet. Nær stranden ligger hotellets kombinerede bar- og strandrestaurant, der serverer både frokost og middag.

  • Antal værelser : 81

Kort om hotellet

Til strand/badning
50 m - 200 m
Udendørspool/Børnepool
Ja/Nej
Centrum/Shopping
1.5 km/1 km
Restaurant/Bar
Ja/Ja
Transfertid
ca. 2 timer

Gennemsnitsvejr i Koh Lanta

Adresse & telefon

Adresse
199 Moo 1, Khlong Dao Beach, Saladan, Lanta Yai, Krabi 81150, Thailand.
Telefon
+66 -75-60 70 00

Vigtig information

Gratis deponering.

Poolhåndklæder udlånes.

Trapper indenfor området og til visse bungalows.

Til Saladan 1,5 km. 100 m til transferbussen, gæsterne hentes i golfbiler.

Strandområde med lokal trafik.

Gratis WiFi på hele hotellet, inklusive værelserne.

Reception åben hele døgnet
Ja
Officiel kategori
****
Bygget
2004
Antal værelser
81
Elektricitet
220
MasterCard
Ja
Visa
Ja
Område
Strand
Parkering
Ja
WiFi
Ja
Gratis WiFi på hotellets fællesarealer
Ja
Gratis WiFi i værelserne/lejlighederne
Ja
Trafik
Lokal trafik

Værelser

WiFi
Ja
Dobbeltværelse
33-35 m2
Deponeringsboks
Ja
Gratis aircondition
Ja
Loftvifte
Ja
Minibar
Ja
Roomservice
Ja
Rengøring
7 dage/uge
Hårtørrer
Ja
Elkedel
Ja
TV
Ja
Telefon
Ja
Bruser/toilet
Ja

Senge

Dobbeltseng
220x200 cm
Enkeltseng
105x195 cm
Dobbeltseng
Ja
Enkeltseng
Ja

Mad og drikke

Halvpension kan bestilles som tilvalg. Fra vintersæsonen 2023/2024 kan du også bestille helpension.

Buffetrestauranter
1
Restaurant
Ja
Bar
Ja
Barer
1
Poolbar
Ja
Snackbar
Ja
Morgenmad
Buffet
Frokost
Menu
Middag
Menu
Halvpension
Ja
Halvpension er morgenmad og middag
Ja
Morgenmad
Ja

Afstande

Transferbus
150 m
Hjælp med bagagen
Ja
Shopping
1 km
Minimarked
1 km
Centrum
1.5 km
Hæveautomat
1 km

Stranden

Strand/badning (mindste afstand)
50 m
Strand/badning (max)
200 m
Type af strand
Sandstrand

Pools

Udendørspool
Ja
Børnepool
Nej
Pool
Ja
Ferskvandspool
Ja
Længde
24 m
Bredde
12 m
Poolhåndklæder
Ja
Gratis poolhåndklæder
Ja
Opvarmet pool i perioden
No

Afslapning

Spa
Ja
Massage
Ja

Sport

Fitness
Nej
Træningslokale
Ja

Tilgængelighed

Bygninger
39
Antal etager i den laveste bygning
1
Antal etager i højste bygning
2
Elevator
Nej
Velegnet for kørestolsbrugere
Ja
Handicapvenlige værelser/lejligheder
0
Soveværelsesdør (bredde)
79 cm
Badeværelsesdør (bredde)
71 cm

Vores service: Døgnet rundt via TUI-appen

  • Gælder 2024-11-01 til 2025-05-01

Via TUI-appen kan du få kontakt med vores guider døgnet rundt – direkte i mobilen. Hent TUI-appen gratis til din smartphone eller tablet.

Guideservice via TUI-appen

TUI-appen er den nemmeste måde at komme i kontakt med TUIs guider når det passer dig. Under ”Spørg guiderne” i appen og myTUI på tui.dk, kan du sende meddelelser og få hurtigt svar, både før og i løbet af ferien. Du skal blot oplyse dit mobilnummer og din e-mailadresse når du bestiller rejsen og derefter hente og aktivere TUI-appen med dit bestillingsnummer. I appen finder du også aktuel information om dit fly, hotel, rejsemål og transfer. Her kan du også bestille TUIs udflugter og aktiviteter.

Du kan nå TUI-guiderne døgnet rundt, alle ugens dage

  • ”Spørg guiderne” findes både i TUI-appen og under myTUI på tui.dk
  • Servicen starter direkte når du har bestilt din rejse.
  • Inden afrejse svarer vi indenfor et døgn, i løbet af ferien så hurtigt vi kan – oftest indenfor 30 minutter.
  • Døgnet rundt kan du også, ved akut tilfælde, nå guiderne på telefon. Nummeret finder du i TUI-appen et døgn inden du kommer til rejsemålet. Har du ikke TUI-appen, modtager du nummeret via sms inden du rejser.

Service i lufthavnen

Hvis du har bestilt bustransfer, modtager du i TUI-appen information om bussens nummer og hvor den er parkeret. Desuden er TUIs engelsktalende guideteam til stede i lufthavnen. Har du bestilt taxitransfer møder chaufføren dig i lufthavnen.

Vores service: TUI-guider besøger hotellet + TUI-appen døgnet rundt

  • Gælder 2023-11-01 til 2024-04-30

TUIs engelsktalende guideteam besøger hotellet minimum et par gange om ugen. Desuden kan du via TUI-appen få kontakt med vores guider døgnet rundt – direkte i mobilen. Hent TUI-appen gratis til din smartphone eller tablet.

Personlig service

TUIs engelsktalende guideteam besøger hotellet minimum et par gange om ugen for at give tips og svare på dine spørgsmål. De nøjagtige dage og tider kan du se i TUI-appen inden du rejser.

Guideservice via TUI-appen

TUI-appen er den nemmeste måde at komme i kontakt med TUIs guider når det passer dig. Under ”Spørg guiderne” i appen og myTUI på tui.dk, kan du sende meddelelser og få hurtigt svar, både før og i løbet af ferien. Du skal blot oplyse dit mobilnummer og din e-mailadresse når du bestiller rejsen og derefter hente og aktivere TUI-appen med dit bestillingsnummer. I appen finder du også aktuel information om dit fly, hotel, rejsemål og transfer. Her kan du også bestille TUIs udflugter og aktiviteter.

Du kan nå TUI-guiderne døgnet rundt, alle ugens dage

  • ”Spørg guiderne” findes både i TUI-appen og under myTUI på tui.dk
  • Servicen starter direkte når du har bestilt din rejse.
  • Inden afrejse svarer vi indenfor et døgn, i løbet af ferien så hurtigt vi kan – oftest indenfor 30 minutter.
  • Døgnet rundt kan du også, ved akut tilfælde, nå guiderne på telefon. Nummeret finder du i TUI-appen et døgn inden du kommer til rejsemålet. Har du ikke TUI-appen, modtager du nummeret via sms inden du rejser.

Service i lufthavnen

Hvis du har bestilt bustransfer, modtager du i TUI-appen information om bussens nummer og hvor den er parkeret. Desuden er TUIs engelsktalende guideteam til stede i lufthavnen. Har du bestilt taxitransfer møder chaufføren dig i lufthavnen.

Vejen til hotellet

Flyvetid

Din rejsetid er afhængig af, hvilket fly du vælger. Cirka 11 timer ved direkte fly fra København.

Transfertid

Beregnet transfertid ca. 2 timer. Vi anbefaler at du bestiller transfer til Koh Lanta med TUI. Du kan bestille bustransfer eller privat transfer med taxi/minibus inklusive færgeoverfart til Koh Lanta. Når du foretager en bestilling ser du, hvilke alternativer der er mulige. Her kan du læse mere om transfer.

Afstande

Transferbus
150 m
Hjælp med bagagen
Ja
Shopping
1 km
Minimarked
1 km
Centrum
1.5 km
Hæveautomat
1 km

Stranden

Strand/badning (mindste afstand)
50 m
Strand/badning (max)
200 m
Type af strand
Sandstrand

Kundeanmeldelser

TUI Kundeanmeldelser

8.6 af 10

74 Kundevurdering
  • Rengøring
    9.3 af 10
  • Maden
    8.1 af 10
  • Pool og poolområde
    7.9 af 10
  • Hotelservice
    9 af 10
  • Værelserne
    8.7 af 10

Opdateret: 09.03.2024

Anbefaler TUI

  • 10 af 10
Igen SUPER

T

  • 0 af 10
Værelserne var ok standard rengøring på værelserne fint.
Jeg har aldrig oplevet så ulækker og beskidt en pool på et hotel. Der var gamle menneskefedt rundt i kanten af hele poolen.

Se forrige side

  • 8 af 10
Hotellet er velholdt, værelset godt, rigtig fin rengøring hvor der blev hygget ved at efterlade "håndklædedyr". Meget imødekommende personale. Lækker morgenmadsbuffet med rigt udvalg af madvarer. Kunne godt ønske at man fjernede håndklæder fra "reserverede" solsenge på hotellets strandområde, idet mange ofte stod ubenyttede hen til kl. 1000/1100 efter at være reserveret fra tidligt om morgenen. Jeg er alt i alt begejsteret for hotel, øen og byen og har været der før og kommer igen.
Jeg har ikke kunnet komme tilbage i skemaet og vil derfor komme med kommentar her om Premium Class på flyet:
Fedt at flyve med Dreamliner der har de skønneste sæder på Premium og I skal roses for at have udskiftet film osv. siden 2020, hvor der gennem flere år blev kørt med stort set samme underholdning. Der er rigtig mange film mm. nu og rigeligt til både ud- og hjemrejse. MEN jeg har gennem årene (13-14) på Premium konstateret mindre og mindre forkælelse og denne her gang var det mildest talt magert. Der blev serveret et glas vin/juice og senere blev der udleveret 1 pose ostepops og det var det med hensyn til snacks. Før blev der kørt vogne rundt flere gange, hvor der rigt udvalg af chips, peanuts, chokolade mm og det mener jeg helt klart er noget som hører til, idet der trods alt bliver betalt en del ekstra for at sidde på Premium. Jeg ved godt at der var tale om aften/natflyvninger, men da ikke alle kan sove, bør der være mere kræs i form af snacks ligesom "drinksvogn" bør køre flere gange, hvad der skete tidligere.

Kundeanmeldelser

  • 10 af 10
Perfekt service og ville gerne komme dertil igen.

Sure stewardesser på flyrejsen på vej hjem og skrigende børn på flyrejsen ud

  • 10 af 10
Dejligt hotel med perfekt beliggenhed