Parquemar

  • Playa del Inglés, Gran Canaria, De Kanariske Øer, Spanien
  • Plus
  • TUIs kundeanmeldelser:

Om hotellet

  • 2*
    Officiel kategori
  • WiFi

Rummelige lejligheder nær centrum

Lejlighedshotellet Parquemar har en central beliggenhed i Playa del Ingles, med gåafstand til centrum og shopping i Yumbo-centret. Hotellet har en frodig have med poolområde. Vælg mellem indkvartering i etværelses lejligheder eller rummelige treværelses lejligheder i to etager.

Etværelses lejlighederne ligger i hovedbygningen og har balkon. De rummelige treværelses lejligheder ligger i hotellets bungalowbygninger rundt om poolområdet. Treværelses lejlighederne har både balkon, egen gårdhave og en terrasse med to solstole.

Pool, WiFi og tennis

Parquemar er et godt valg til dig, der vil bo på et roligt hotel med en central beliggenhed i Playa del ingles. På hotellet er der:

  • Poolområde – opvarmet hele vinteren
  • WiFi på hele hotellet
  • Tennis

Udenfor hotellet venter byens store udvalg af restauranter, barer og shopping.

  • Antal lejligheder : 104

Kort om hotellet

Til strand/badning
1.1 km - 1.2 km
Udendørspool/Børnepool
Ja/Ja
Centrum/Shopping
600 m/100 m
Restaurant/Bar
Nej/Nej
Transfertid
ca. 40 minutter

Gennemsnitsvejr i Playa del Inglés

Adresse & telefon

Adresse
Avda. de Gran Canaria 28, Playa del Inglés, Spain.
Telefon
+34 -928 761109

Vigtig information

Deponeringsboks ca. 125,-/uge.

Hotelområde med periodevis forstyrrende loakl trafik.

Reception åben hele døgnet
Ja
Officiel kategori
**
Bygget
1983
Sidst renoveret
2015
Antal lejligheder
104
Elektricitet
220
MasterCard
Ja
Visa
Ja
WiFi
Ja
Gratis WiFi på hotellets fællesarealer
Ja
Gratis WiFi i værelserne/lejlighederne
Ja
Støjniveau
Periodevis forstyrrende
Trafik
Lokal trafik

Lejlighederne

Der er mikrobølgeovn i de treværelses lejligheder, ikke i de etværelses.

WiFi
Ja
Etværelses lejlighed
22 m2
Treværelses lejlighed
47 m2
Deponeringsboks mod betaling
Ja
Aircondition
Nej
Køleskab
Ja
Rengøring
5 dage/uge
Elkedel
Ja
Kaffemaskine
Ja
TV
Ja
Bruser/toilet
Ja
Brødrister
Ja
Elkomfur
Ja

Senge

Enkeltseng
90x190 cm
Sovesofa
80x180 cm
Enkeltseng
Ja

Mad og drikke

Buffetrestauranter
0
Restaurant
Nej
Bar
Nej
Barer
0

Afstande

Transferbus
20 m
Busholdeplads
400 m
Shopping
100 m
Minimarked
20 m
Centrum
600 m
Hæveautomat
100 m

Stranden

Strand/badning (mindste afstand)
1.1 km
Strand/badning (max)
1.2 km
Type af strand
Sandstrand

Pools

Poolhåndklæder kan lånes mod depositum, ca. 80,- pr. håndklæde.

Poolen er opvarmet til 22 grader i perioden 1/11-31/3. Vandtemperaturen kan variere i løbet af døgnet, afhængig af udendørstemperaturen.

Udendørspool
Ja
Børnepool
Ja
Separat børnepool
Ja
Dybde på børnepool
50 cm
Pool
Ja
Ferskvandspool
Ja
Længde
10 m
Bredde
8 m
Poolhåndklæder
Ja
Poolhåndklæder mod depositum
Ja
Temperatur opvarmet pool
24 C
Opvarmet pool i perioden
1/11-31/3

Sport

Tennis
Ja

Børn og unge

Tremmeseng
Ja

Tilgængelighed

Bygninger
4
Antal etager i den laveste bygning
1
Antal etager i højste bygning
4
Elevator
Ja
Handicapvenlige værelser/lejligheder
0

Vores service: TUI-guider besøger hotellet + TUI-appen døgnet rundt

  • Gælder 2023-10-10 til 2024-04-26
  • Gælder 2024-10-10 til 2025-04-27

TUIs engelsktalende guideteam besøger hotellet minimum et par gange om ugen. Desuden kan du via TUI-appen få kontakt med vores guider døgnet rundt – direkte i mobilen. Hent TUI-appen gratis til din smartphone eller tablet.

Personlig service

TUIs engelsktalende guideteam besøger hotellet minimum et par gange om ugen for at give tips og svare på dine spørgsmål. De nøjagtige dage og tider kan du se i TUI-appen inden du rejser.

Guideservice via TUI-appen

TUI-appen er den nemmeste måde at komme i kontakt med TUIs guider når det passer dig. Under ”Spørg guiderne” i appen og myTUI på tui.dk, kan du sende meddelelser og få hurtigt svar, både før og i løbet af ferien. Du skal blot oplyse dit mobilnummer og din e-mailadresse når du bestiller rejsen og derefter hente og aktivere TUI-appen med dit bestillingsnummer. I appen finder du også aktuel information om dit fly, hotel, rejsemål og transfer. Her kan du også bestille TUIs udflugter og aktiviteter.

Du kan nå TUI-guiderne døgnet rundt, alle ugens dage

  • ”Spørg guiderne” findes både i TUI-appen og under myTUI på tui.dk
  • Servicen starter direkte når du har bestilt din rejse.
  • Inden afrejse svarer vi indenfor et døgn, i løbet af ferien så hurtigt vi kan – oftest indenfor 30 minutter.
  • Døgnet rundt kan du også, ved akut tilfælde, nå guiderne på telefon. Nummeret finder du i TUI-appen et døgn inden du kommer til rejsemålet. Har du ikke TUI-appen, modtager du nummeret via sms inden du rejser.

Service i lufthavnen

Hvis du har bestilt bustransfer, modtager du i TUI-appen information om bussens nummer og hvor den er parkeret. Desuden er TUIs engelsktalende guideteam til stede i lufthavnen. Har du bestilt taxitransfer møder chaufføren dig i lufthavnen.

Vejen til hotellet

Flyvetid

Din rejsetid er afhængig af, hvilket fly du vælger. Cirka 5 timer og 25 min ved direkte fly fra København.

Transfertid

Beregnet transfertid ca. 35 minutteer.

Bestil transferbus eller privat transfer Når du foretager en bestilling ser du, hvilke alternativer der er mulige. Her kan du læse mere om transfer.

Afstande

Transferbus
20 m
Busholdeplads
400 m
Shopping
100 m
Minimarked
20 m
Centrum
600 m
Hæveautomat
100 m

Stranden

Strand/badning (mindste afstand)
1.1 km
Strand/badning (max)
1.2 km
Type af strand
Sandstrand

Kundeanmeldelser

TUI Kundeanmeldelser

7.9 af 10

124 Kundevurdering
  • Rengøring
    8 af 10
  • Maden
    6.6 af 10
  • Pool og poolområde
    8.2 af 10
  • Hotelservice
    8.7 af 10
  • Værelserne
    7.3 af 10

Opdateret: 01.02.2024

Kundeanmeldelser

  • 1 af 10
Absolut ikke samstemmende billeder af hotellet og virkeligheden. De billeder, der fremgår af reklamen for hotellet, er efter hvad vi kunne bedømme, taget af private lejligheder og ikke de lejligheder, der er til rådighed for TUIs gæster. Vores 2 bungalows var af rigtig dårlig standard. Beliggenheden af lejlighederne var helt op til den mest trafikerede færdselsåre, kun afgrænset af en tennisbane med trådhegn. Der var så meget støj på terrassen, at en almindelig samtale ikke kunne føres. Vi rejste med en 1 1/2 år gammel, der skulle sove i løbet af dagen, hvilket ikke var specielt nemt. Interiøret i lejlighederne var meget ringe. Sengene havde efter alt at dømme set den gode side af mange tusind overnatninger og var særdeles ukomfortable. Der var hverken service eller køkkenudstyr generelt til brug for blot almindelig let madlavning - f.eks. var der i ingen af vores 2 bungalows en så simpel ting som en brødkniv til rådighed. I den ene lejlighed var microovnen placeret midt på køkkenbordet, sådan at vinduet ikke kunne åbnes. Der var ikke i de 2 bungalows en gryde med matchende låg til o.s.v. I det hele taget langt under TUIs sædvanlige standard. Med mere end 30 års chartererfraring, og som gæst på stort set alle kategorier af hoteller/lejligheder, er det nok noget af det kedeligste vi har været ude for. Til behagelig orientering, har vi ikke behov for standardsvaret - at vi blot skulle have henvendt os til guiden på stedet for at få løst problemet. Pointen er, at hvis TUI blot havde gennemgået deres lejligheder INDEN gæsterne havde flyttet ind, kunne disse irritationsmomenter helt have været undgået. En ganske simpel kvalitetssikring af de steder man sælger som indkvartering. Desuden venter vi ikke nogle dage på at få løst problemet med en manglende brødkniv og andet køkkenudstyr. Alt i alt en skuffende oplevelser af en lokation, som er beskrevet ganske positivt på jeres hjemmeside.