The LIVVO Koala Garden

  • Maspalomas, Gran Canaria, De Kanariske Øer, Spanien
  • TUIs kundeanmeldelser:

Om hotellet

  • 4*
    Officiel kategori
  • WiFi

Moderne All Inclusive-hotel

På hotel LIVVO Koala Garden i Maspalomas bor du i lave lyse bygninger, spredt ud over et stort område. Her er også flere forskellige poolområder at vælge mellem og meget at foretage sig for både voksne og børn. All Inclusive indgår.

Her bor du i nærheden af forlystelsesparken Holiday World. Du kommer også nemt ned til stranden eller Maspalomas sandklitter. Fra hotellet kører der en gratis bus til stranden en gang om dagen. Du bor også tæt på nabobyen Playa del Inglés, hvor du finder et stort udvalg af restauranter og barer.

Flere pools og splashpark

Hotellet har flere poolområder at vælge mellem, alle omgivet af kunstgræs og palmer. Find din favoritplads og slå dig ned i en af de mange solstole. Til de mindste børn er der to pools, hvor den ene har en lille splashpark.

Aktiviteter for alle

På hotellet er der et fitnesslokale til dig, der gerne vil være aktiv i ferien. Til de små er der både legeværelse, boldhav og legeplads med rutsjebane og gynger.

  • Antal værelser : 160

Kort om hotellet

Udendørspool
Ja
Centrum/Shopping
2 km/200 m
Restaurant/Bar
Ja/Ja
Transfertid
ca. 1 time

Gennemsnitsvejr i Maspalomas

Adresse & telefon

Adresse
35100, Maspalomas, Gran Canaria, Spain
Telefon
+34 928 099 394

Vigtig information

Hotellet hed tidligere Hotel The Koala Garden.

Reception åben hele døgnet
Ja
Officiel kategori
****
Bygget
1987
Sidst renoveret
2015
Antal værelser
160
Elektricitet
220
Område
Hotelområde
WiFi
Ja
Gratis WiFi på hotellets fællesarealer
Ja
Gratis WiFi i værelserne/lejlighederne
Ja
Trafik
Lokal trafik

Værelser

WiFi
Ja
Dobbeltværelse
35-45 m2
Familieværelse
41-47 m2
Deponeringsboks
Ja
Aircondition
Ja
Minibar
Ja
Rengøring
7 dage/uge
Hårtørrer
Ja
Elkedel
Ja
TV
Ja
Telefon
Ja
Bruser/toilet
Ja
Badekar og toilet
Ja

Senge

Sovesofa
Ja
Sovesofa
80x190 cm
Dobbeltseng
Ja
Enkeltseng
Ja

Mad og drikke

All Inclusive

Morgen-, frokost- og middagsbuffet med drikkevarer til måltiderne (husets vin, øl, sodavand eller vand).

Lokal spiritus, vin, øl, sodavand og mineralvand, barservering (anviste barer/tider).

Øvrigt All Inclusive-indholdet og tider kan blive ændret i løbet af sæsonen, eksempelvis i begyndelsen og i slutningen af sæsonen, eller hvis der er få gæster.

Buffetrestauranter
1
Restaurant
Ja
Bar
Ja
Barer
2
Poolbar
Ja
Snackbar
1
Snackbar
Ja
Morgenmad
Buffet
Frokost
Buffet
Middag
Buffet
All Inclusive
Ja

Afstande

Afstand til centrum gælder Playa del Inglés.

Shopping
200 m
Centrum
2 km
Lufthavn
33 km

Stranden

Busservice til stranden
Ja
Strand/badning (max)
3 km
Gratis solsenge på stranden
Nej

Pools

Udendørspool
Ja
Pools
4
Børnepools
3
Separat børnepool
Ja
Poolhåndklæder
Ja
Gratis poolhåndklæder
Ja

Sport

Fitness
Ja

Børn og unge

International børneklub
Ja
Legeplads
Ja
Legeplads udendørs
Ja
Legeværelse
Ja

Tilgængelighed

Bygninger
17
Antal etager i højste bygning
2
Elevator
Nej
Handicaptilpassede dele af hotelområdet
Reception/Lobby, Restaurant

Vores service: Døgnet rundt via TUI-appen

  • Gælder 2024-11-01 til 2025-05-01

Service via TUI-appen

TUI-appen er den nemmeste måde at komme i kontakt med os døgnet rundt, når det passer dig. Via Spørg guiderne i appen kan du sende beskeder på dansk og få hurtige svar, både før og under din ferie. Vi kan hjælpe dig med at bestille oplevelser og lejebiler, give dig tips til restauranter og vise dig, hvor du finder de bedste shoppingmuligheder og de fineste strande. Vi hjælper naturligvis også med praktiske spørgsmål, der måtte opstå, så I får en dejlig og afslappende ferie. Du kan også kontakte os på telefon 24 timer i døgnet ved akutte sager.

Vejen til hotellet

Flyvetid

Din rejsetid er afhængig af, hvilket fly du vælger. Cirka 5 timer og 25 min ved direkte fly fra København.

Transfertid

Beregnet transfertid ca. 1 time fra lufthavnen Gran Canaria (LPA). Du ser, hvilke transferalternativer der er, når du bestiller din rejse. Du kan også bestille transfer ved at logge ind på din myTUI-konto, når bestillingen er gennemført. Her kan du læse mere om transfer.

Afstande

Afstand til centrum gælder Playa del Inglés.

Shopping
200 m
Centrum
2 km
Lufthavn
33 km

Stranden

Busservice til stranden
Ja
Strand/badning (max)
3 km
Gratis solsenge på stranden
Nej

Kundeanmeldelser

TUI Kundeanmeldelser

7.1 af 10

52 Kundevurdering
  • Rengøring
    7.7 af 10
  • Maden
    6.7 af 10
  • Pool og poolområde
    7.8 af 10
  • Hotelservice
    7.9 af 10
  • Værelserne
    8 af 10

Opdateret: 26.11.2024

?

  • 1 af 10
Dette hotel lever ********** ikke op til standarden af et 4 stjernet hotel.
Det er slidt, beskidt og dårligt vedligeholdt.
Maden er et kapitel for sig selv. Den dårligt tilberedt, der er uhygiejnisk på buffeten og i restauranten.
Der er katte overalt, selv rundt om benene, når du spiser på restauranten, det medfører en dårlig lugt af kattetis konstant på området, samt katteafføring.
Der er 1 betjent poolbar på hele ressortet, ingen steder og sidde om aftenen og nyde en drinks.
Der er barbecue på grill hver dag fra kl. 12-16, dvs kl. 12:00 steger de alle “hamburger” og pølser og de får så lov til at ligge på grillen til kl. 16:00. Så du får serveret en kold hamburger eller hotdog, hvor kød/pølse har ligget på grillen i op til 4 timer.
Hele området omkring alle pools er beklædt med grønt plastic græs/tæppe, som er beskidt og lugter af katteurin, da dette er en umulig opgave at holde sådan noget ren.
Lidt blandede oplevelser af personalets service, men der er ihvertfald ikke personale nok i restauranten til at servicerer alle, hvilket resulterer i beskidte borde, stole og gulv, samt opfyldning af mad i buffet.

.

  • 1 af 10
Vi ankom til hotellet omkring kl. 15.30 og fik anvist vores værelser, vi skulle have 3 værelser da vi er en stor familie og de lå ikke rimeligt tæt, som vi havde forventet.
På det første værelse virkede dørkortet ikke efter utallige forsøg, men heldigvis kom en rengøringsdame forbi og lukkede op. Da jeg kom ind på værelset var minibar varm og kunne ikke lukkes.
Vi havde aftalt at mødes ved poolen lige efter ankomst og da vi havde børn med, havde vi 2 store badedyr formet som unicorn med til dem og skulle have dem pustet op. En ansat kom forbi og indikerede til min søster om hun skulle sørge for at få dem pustet op, og pegede på pool så vi troede hun ville komme tilbage med dem. Det gjorde vedkommende så ikke. Efter morgenmaden søndag gik vi i reception hvor der stod 2 kvinder, den ene virkede til at have en leder position, og de forstod hverken engelsk, tysk eller italiensk. Med fakter og det engelsk de kunne forstå, fik vi dem forklaret at en ansat havde taget badedyrene. Da fik vi næsten skæld ud for at have givet dem til en dame der ved poolen, for de gør kun rent blev der sagt! Det var jo kun fordi kvinden havde indikeret hun ville hjælpe os at vi gav hende dyrene, ikke for andet, så vi syntes det er vildt intimiderende at vi nærmest fik skæld ud for det. Min søster fik forklaret den ene kvinde hun kunne genkende kvinden, og de gik sammen hen til kvinden, som godt kunne huske min søster og sagde hun havde lagt dem udenfor et staff rum. Derfra er de så åbenbart blevet stjålet, og det virkede de ligeglade med. Vi var målløse for vi fik ingen undskyldning, ingen af dem var det mindste kymrende overfor os, og over det faktum at vi havde 2 små børn som havde glædet sig til at bruge disse dyr og som vi skulle forklare at de var blevet stjålet og vi ikke fik dem igen.
I forhold til dørkort som ikke virkede, og minibar der ikke var funktionsdygtig, måtte jeg gå i reception 2 gange før en servicemedarbejder gik med mig hen til værelset for at se om døren var itu. Der går det så op for mig at de fra receptionen ikke havde forklaret hvordan dørkortet skulle vende! I forhold til minibar måtte jeg rykke 3 gange før der kom en og se på det og så udskiftede minibaren. Ydermere i forhold til dørkort, blev det heller ikke forklaret at kortet ikke måtte lægge tæt på telefon, da det så afmagnetiseres. Dette faktum kostede os flere ture i reception for at få byttet kortet. Ikke ok!
Med hensyn til måltider på hotellet; Alt var gråt i gråt, og det samme der blev serveret frokost som aften, det var utroligt smagsløst og noget var ikke spiseligt. Det var meget tydeligt at meget af maden blev genbrugt til andre retter, og det i sig selv er jo en god ting, men intet smagte af noget, og alt brød var altid tørt. Buffeten til morgenmad var den der var mest tilfredsstillende, da der var æg, youghurt og cerials man kunne spise.
Vi er meget forbavsede over beskrivelsen af hotel på jeres side. Der er trapper overalt på hotellet, og det står der intet om i beskrivelsen, hotellet blev valgt udfra det så ud som om man kunne gå direkte fra værelse til pool, da vi havde små børn med, men det var kun tilfældet med meget få værelser på hotellet, og ikke vores værelser. Sengene på værelserne er der hjul på som kun kan bremses på 1 hjul, (nogle ikke engang 1 hjulbremse) og det er livsfarligt at lægge sig i sengen. En af os havde et uheld hvor man skulle vende sig og satte fod på seng ved siden af hvor sengen så flyttede sig så benet røg i gulvet, og man fik en forstuvning. Et barn røg ned imellem sengene en nat fordi de pludselig kørte fra hinanden. Det er under al kritik!
Med hensyn til pools, er det kun tynde trappestiger i pool, og det er meget uhensigtsmæssigt når man ikke er så god til bens. Ved børnepool var der ********** ingen mulighed for os bedsteforældre at komme ned i, da der ingen trappe var, men kun en kæmpe kant, som igen ikke kan tilkommes når man er svært til bens.
Baren ved pool blev først åbnet kl. 11. Dette betød at vi skulle hente drikkevarer i restaurant. Det gjorde vi også en del gange, men det ville være nemmere hvis bar åbnede på samme tid som pool, altså kl. 10
Vi er meget forbavsede over at personalet ikke talte engelsk. Rengøring, bar og serverings personale talte INTET engelsk. I receptionen var der 1 eller 2 der talte en smule, men ********** ikke som de burde. Vi forsøgte med tysk med samme resultat. En af os har boet 20 år i Italien og forsøgte med italiensk, akkurat samme resultat. Helt utroligt, de forstod intet. Specielt utroligt når der kommer gæster både fra Tyskland, Skandinavien, Frankrig og mange andre lande.
De ansatte i receptionen havde en noget ubehøvlet jargon. Vi er 3 af de 5 voksne i selskabet som arbejder med turisme/servicefag, så vi ved godt hvad der forventes af de ansatte, og dette er bestemt ikke kundevenlig service som bliver givet her i receptionen.
Det eneste upåklagelige på dette hotel, er faktisk personalet ved bar, servering ved måltider, og rengøring. De var utrolig venlige og servicemindede.
Vi er utrolig kede af denne oplevelse med denne ferie, for det var langt fra ideelt, eller sjovt og hyggeligt. Vi ønsker I vender tilbage til os som rejsebureau for at få det bedste ud af denne situation.

Kundeanmeldelser

  • 6 af 10
Jeg følger faktisk ikke at jeg har rejst med TUI denne gang, vi har rejst med jer flere gang før og har været glade for det, denne gang har vi åbenbart fået valgt et hotel der ikke var jeres eget, og det har kunne mærkes.

Hotellet var som sådan rigtigt fint, jeg har desværre bare støv allergi og fik ikke sovet særlig godt hele ugen, for folk uden støv allergi er jeg sikker på at det er fint.

Et minus er dog at det ligger langt fra de fleste ting, det havde vi faktisk læst på tidligere kunders anmeldelser, men det betyd faktisk mere end vi lige troet.

Kundeanmeldelser

  • 7 af 10
forbandet larm når de underholdt ,mest sig selv. umuligt at være på altanen hele aftenen. virkelig dårligt show og mest spansk, og max 5 deltagere/tilskuer. fantastisk morgenmad ok frokost elendig aftensmad. manglede tuiguider /mappe på hotellet.

Kundeanmeldelser

  • 7 af 10
Ringe madoplevelse trods klager fra rejsens første dag.