Apartamentos LIVVO Koala Garden
- Maspalomas, Gran Canaria, De Kanariske Øer, Spanien
Tripadvisor
Om hotellet
- WiFi
Lejlighedshotel med have og pools
På lejlighedshotellet Apartamentos LIVVO Koala Garden bor du i et grønt hotelområde i Maspalomas. Lejlighederne er rummelige, og i hotellets have er der to pools, en børnepool og liggestole. Inden for rækkevidde har du både strandene i Maspalomas og golfbanen.
Maspalomasstranden ligger omkring tre kilometer væk, og en gratis shuttlebus kører dertil fra hotellet én gang om dagen. På få minutter i bil kan du nå golfbanen i Maspalomas.
Afslappende dage ved poolen
Find en behagelig plads og slap af i en af liggestolene, der er opstillet rundt om hotellets pools. Når du vil bade, er der to pools at vælge imellem, og derudover er der to børnepools, som de mindste gæster kan plaske rundt i.
Tæt på underholdning
I nærheden af hotellet har du forlystelsesparken Holiday World, og i nabobyen Playa del Inglés er der et stort udvalg af restauranter, barer, natklubber og shopping.
- Antal lejligheder : 69
Kort om hotellet
- Til strand/badning
- 3 km
- Udendørspool/Børnepool
- Ja/Ja
- Centrum/Shopping
- 2 km/200 m
- Restaurant
- Ja
- Transfertid
- ca. 1 time
Gennemsnitsvejr i Maspalomas
Adresse & telefon
- Adresse
- C/Geminis nº 2 35100 San Bartolome de Tirajana, Gran Canaria, Spain
- Telefon
- +34 828 124 846
Vigtig information
Hotellet hed tidligere Apartamentos Koala The Home Collection.
Hotellet deler reception med nabohotellet Hotel LIVVO Koala Garden, cirka 200 meter fra lejlighedsdelen. Ingen andre faciliteter er fælles.
Ved hotelområdet er der lokal trafik, som kan være generende for beboere i nogle lejligheder.
- Reception åben hele døgnet
- Ja
- Officiel kategori
- ***
- Bygget
- 1987
- Sidst renoveret
- 2010
- Antal lejligheder
- 69
- Elektricitet
- 220
- MasterCard
- Ja
- Visa
- Ja
- Område
- Hotelområde
- Parkering
- Ja
- WiFi
- Ja
- Gratis WiFi på hotellets fællesarealer
- Ja
- Gratis WiFi i værelserne/lejlighederne
- Ja
- Støjniveau
- Begrænset støj
- Trafik
- Lokal trafik
Lejlighederne
Måden, lejlighederne er indrettet på, varierer.
Depositum for fjernbetjening/hårtørrer på værelset, ca 130,-.
- WiFi
- Ja
- Toværelses lejlighed
- 45-55 m2
- Deponeringsboks
- Ja
- Gratis deponeringsboks
- Ja
- Gratis aircondition
- Ja
- Køleskab
- Ja
- Rengøring
- 5 dage/uge
- Hårtørrer
- Ja
- Elkedel
- Ja
- Kaffemaskine
- Ja
- TV
- Ja
- Telefon
- Ja
- Bruser/toilet
- Ja
- Brødrister
- Ja
- Elkomfur
- Ja
- Mikrobølgeovn
- Ja
Senge
- Sovesofa
- Ja
- Enkeltseng
- 120x95 cm
- Sovesofa
- 80x185 cm
- Enkeltseng
- Ja
Mad og drikke
Som tilvalg kan du bestille en kontinental morgenmad eller halvpension med morgenmad og aftensmad (forret, hovedret og dessert).
- Restaurant
- Ja
- Morgenmad
- Kontinental
- Middag
- Menu
- Halvpension
- Ja
- Halvpension er morgenmad og middag
- Ja
Afstande
Afstanden til centrum refererer til Playa del Inlgés.
- Transferbus
- 150 m
- Busholdeplads
- 500 m
- Shopping
- 200 m
- Minimarked
- 150 m
- Centrum
- 2 km
- Hæveautomat
- 250 m
Stranden
- Busservice til stranden
- Ja
- Strand/badning (mindste afstand)
- 3 km
- Type af strand
- Sandstrand
Pools
- Udendørspool
- Ja
- Pools
- 2
- Børnepool
- Ja
- Børnepools
- 2
- Separat børnepool
- Ja
- Dybde på børnepool
- 50 cm
- Pool
- Ja
- Ferskvandspool
- Ja
- Temperatur opvarmet pool
- 23 C
- Opvarmet pool i perioden
- 1/11-15/4, 23 C
- Badestige
- Ja
Afslapning
- Spa
- Nej
Sport
- Fitness
- Nej
- Billard
- Ja
- Bordtennis
- Ja
Børn og unge
- Tremmeseng
- Ja
Tilgængelighed
- Antal etager i højste bygning
- 2
- Elevator
- Nej
- Soveværelsesdør (bredde)
- 70 cm
- Badeværelsesdør (bredde)
- 58 cm
Vores service: Døgnet rundt via TUI-appen
- Gælder 2024-11-01 til 2025-05-01
- Gælder 2025-05-01 til 2025-11-01
- Gælder 2025-11-01 til 2026-05-01
Service via TUI-appen
TUI-appen er den nemmeste måde at komme i kontakt med os døgnet rundt, når det passer dig. Via Spørg guiderne i appen kan du sende beskeder på dansk og få hurtige svar, både før og under din ferie. Vi kan hjælpe dig med at bestille oplevelser og lejebiler, give dig tips til restauranter og vise dig, hvor du finder de bedste shoppingmuligheder og de fineste strande. Vi hjælper naturligvis også med praktiske spørgsmål, der måtte opstå, så I får en dejlig og afslappende ferie. Du kan også kontakte os på telefon 24 timer i døgnet ved akutte sager.
Vejen til hotellet
Flyvetid
Din rejsetid er afhængig af, hvilket fly du vælger. Cirka 5 timer og 25 min ved direkte fly fra København.
Transfertid
Beregnet transfertid ca. 1 time fra lufthavnen Gran Canaria (LPA). Du ser, hvilke transferalternativer der er, når du bestiller din rejse. Du kan også bestille transfer ved at logge ind på din myTUI-konto, når bestillingen er gennemført. Her kan du læse mere om transfer.
Afstande
Afstanden til centrum refererer til Playa del Inlgés.
- Transferbus
- 150 m
- Busholdeplads
- 500 m
- Shopping
- 200 m
- Minimarked
- 150 m
- Centrum
- 2 km
- Hæveautomat
- 250 m
Stranden
- Busservice til stranden
- Ja
- Strand/badning (mindste afstand)
- 3 km
- Type af strand
- Sandstrand
Kundeanmeldelser
.
- 15.12.2024
?
- 17.01.2024
Det er slidt, beskidt og dårligt vedligeholdt.
Maden er et kapitel for sig selv. Den dårligt tilberedt, der er uhygiejnisk på buffeten og i restauranten.
Der er katte overalt, selv rundt om benene, når du spiser på restauranten, det medfører en dårlig lugt af kattetis konstant på området, samt katteafføring.
Der er 1 betjent poolbar på hele ressortet, ingen steder og sidde om aftenen og nyde en drinks.
Der er barbecue på grill hver dag fra kl. 12-16, dvs kl. 12:00 steger de alle “hamburger” og pølser og de får så lov til at ligge på grillen til kl. 16:00. Så du får serveret en kold hamburger eller hotdog, hvor kød/pølse har ligget på grillen i op til 4 timer.
Hele området omkring alle pools er beklædt med grønt plastic græs/tæppe, som er beskidt og lugter af katteurin, da dette er en umulig opgave at holde sådan noget ren.
Lidt blandede oplevelser af personalets service, men der er ihvertfald ikke personale nok i restauranten til at servicerer alle, hvilket resulterer i beskidte borde, stole og gulv, samt opfyldning af mad i buffet.
.
- 18.11.2023
På det første værelse virkede dørkortet ikke efter utallige forsøg, men heldigvis kom en rengøringsdame forbi og lukkede op. Da jeg kom ind på værelset var minibar varm og kunne ikke lukkes.
Vi havde aftalt at mødes ved poolen lige efter ankomst og da vi havde børn med, havde vi 2 store badedyr formet som unicorn med til dem og skulle have dem pustet op. En ansat kom forbi og indikerede til min søster om hun skulle sørge for at få dem pustet op, og pegede på pool så vi troede hun ville komme tilbage med dem. Det gjorde vedkommende så ikke. Efter morgenmaden søndag gik vi i reception hvor der stod 2 kvinder, den ene virkede til at have en leder position, og de forstod hverken engelsk, tysk eller italiensk. Med fakter og det engelsk de kunne forstå, fik vi dem forklaret at en ansat havde taget badedyrene. Da fik vi næsten skæld ud for at have givet dem til en dame der ved poolen, for de gør kun rent blev der sagt! Det var jo kun fordi kvinden havde indikeret hun ville hjælpe os at vi gav hende dyrene, ikke for andet, så vi syntes det er vildt intimiderende at vi nærmest fik skæld ud for det. Min søster fik forklaret den ene kvinde hun kunne genkende kvinden, og de gik sammen hen til kvinden, som godt kunne huske min søster og sagde hun havde lagt dem udenfor et staff rum. Derfra er de så åbenbart blevet stjålet, og det virkede de ligeglade med. Vi var målløse for vi fik ingen undskyldning, ingen af dem var det mindste kymrende overfor os, og over det faktum at vi havde 2 små børn som havde glædet sig til at bruge disse dyr og som vi skulle forklare at de var blevet stjålet og vi ikke fik dem igen.
I forhold til dørkort som ikke virkede, og minibar der ikke var funktionsdygtig, måtte jeg gå i reception 2 gange før en servicemedarbejder gik med mig hen til værelset for at se om døren var itu. Der går det så op for mig at de fra receptionen ikke havde forklaret hvordan dørkortet skulle vende! I forhold til minibar måtte jeg rykke 3 gange før der kom en og se på det og så udskiftede minibaren. Ydermere i forhold til dørkort, blev det heller ikke forklaret at kortet ikke måtte lægge tæt på telefon, da det så afmagnetiseres. Dette faktum kostede os flere ture i reception for at få byttet kortet. Ikke ok!
Med hensyn til måltider på hotellet; Alt var gråt i gråt, og det samme der blev serveret frokost som aften, det var utroligt smagsløst og noget var ikke spiseligt. Det var meget tydeligt at meget af maden blev genbrugt til andre retter, og det i sig selv er jo en god ting, men intet smagte af noget, og alt brød var altid tørt. Buffeten til morgenmad var den der var mest tilfredsstillende, da der var æg, youghurt og cerials man kunne spise.
Vi er meget forbavsede over beskrivelsen af hotel på jeres side. Der er trapper overalt på hotellet, og det står der intet om i beskrivelsen, hotellet blev valgt udfra det så ud som om man kunne gå direkte fra værelse til pool, da vi havde små børn med, men det var kun tilfældet med meget få værelser på hotellet, og ikke vores værelser. Sengene på værelserne er der hjul på som kun kan bremses på 1 hjul, (nogle ikke engang 1 hjulbremse) og det er livsfarligt at lægge sig i sengen. En af os havde et uheld hvor man skulle vende sig og satte fod på seng ved siden af hvor sengen så flyttede sig så benet røg i gulvet, og man fik en forstuvning. Et barn røg ned imellem sengene en nat fordi de pludselig kørte fra hinanden. Det er under al kritik!
Med hensyn til pools, er det kun tynde trappestiger i pool, og det er meget uhensigtsmæssigt når man ikke er så god til bens. Ved børnepool var der ********** ingen mulighed for os bedsteforældre at komme ned i, da der ingen trappe var, men kun en kæmpe kant, som igen ikke kan tilkommes når man er svært til bens.
Baren ved pool blev først åbnet kl. 11. Dette betød at vi skulle hente drikkevarer i restaurant. Det gjorde vi også en del gange, men det ville være nemmere hvis bar åbnede på samme tid som pool, altså kl. 10
Vi er meget forbavsede over at personalet ikke talte engelsk. Rengøring, bar og serverings personale talte INTET engelsk. I receptionen var der 1 eller 2 der talte en smule, men ********** ikke som de burde. Vi forsøgte med tysk med samme resultat. En af os har boet 20 år i Italien og forsøgte med italiensk, akkurat samme resultat. Helt utroligt, de forstod intet. Specielt utroligt når der kommer gæster både fra Tyskland, Skandinavien, Frankrig og mange andre lande.
De ansatte i receptionen havde en noget ubehøvlet jargon. Vi er 3 af de 5 voksne i selskabet som arbejder med turisme/servicefag, så vi ved godt hvad der forventes af de ansatte, og dette er bestemt ikke kundevenlig service som bliver givet her i receptionen.
Det eneste upåklagelige på dette hotel, er faktisk personalet ved bar, servering ved måltider, og rengøring. De var utrolig venlige og servicemindede.
Vi er utrolig kede af denne oplevelse med denne ferie, for det var langt fra ideelt, eller sjovt og hyggeligt. Vi ønsker I vender tilbage til os som rejsebureau for at få det bedste ud af denne situation.
Kundeanmeldelser
- 24.03.2022
Hotellet var som sådan rigtigt fint, jeg har desværre bare støv allergi og fik ikke sovet særlig godt hele ugen, for folk uden støv allergi er jeg sikker på at det er fint.
Et minus er dog at det ligger langt fra de fleste ting, det havde vi faktisk læst på tidligere kunders anmeldelser, men det betyd faktisk mere end vi lige troet.
Kundeanmeldelser
- 24.03.2022