Hero
Inden rejsen

Specielle behov / Assistance

Kan jeg bestille assistance eller hjælp i lufthavnen?

Hvis du rejser med hjælpemiddel som kørestol eller rollator, skal du informere om det på forhånd. Du kan gøre det, når du bestiller din rejse hos TUI eller senere via myTUI eller vores kundeservice (mindst 72 timer før afrejse). Du kan også kontakte flyselskabet direkte (senest 48 timer før afrejse).

Der er tre typer assistance:

  • For dig der kan gå korte strækninger
  • For dig der ikke kan gå på trapper
  • For dig der ikke kan gå overhovedet

Hvis du ikke kan gå, skal du have en ledsager med. Din egen rullestol afleveres ved check-in, og du får hjælp fra check-in til flyet samt ved ombordstigning og afstigning.

Læs mere om at rejse med specielle behov på vores hjemmeside

Flere spørgsmål om Specielle behov / Assistance

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?

Vi er her for at hjælpe! Både med at bestille en rejse, med spørgsmål der skulle opstå i forbindelse med rejsen eller efter rejsen. Her kan du finde vores åbningstider og kontaktoplysninger.

Kontakt os