Anthea

Om hotellet

  • WiFi

Populært blandt unge mennesker

På lejlighedshotel Anthea bor du tæt på det meste i Ayia Napa, i bekvem gåafstand til både strand og det hektiske natteliv med barer, restauranter og diskoteker. Til dig, der synes beliggenheden er vigtigere end selve indkvarteringen.

Der ligger to pools mellem lejlighedshusene, som indbyder til skønne dukkerter, et lille hvil i en solstol på terrassen, eller måske på en luftmadras i poolen.

Ting at foretage sig

Anthea har restaurant og en populær poolbar, hvor du kan nyde en let frokost og noget at drikke. Ved poolbaren er der også et billardbord, hvor du kan udfordre vennerne i et parti.

Fuld fart og høj stemning

I sommermånederne har Anthea en international atmosfære og stemning, en populær karaokebar og mange unge gæster. Nattelivet er mildest talt intensivt.

Når du rejser med TUI er det ikke muligt at bestille hotellet for personer under 16 år, hotellet er dog ikke børnefrit.

  • Antal lejligheder : 188

Kort om hotellet

Til strand/badning
750 m
Udendørspool/Børnepool
Ja/Ja
Centrum/Shopping
650 m/60 m
Restaurant/Bar
Ja/Ja
Transfertid
ca. 45–90 min

Gennemsnitsvejr i Ayia Napa

Adresse & telefon

Adresse
Nissi Avenue 6, 5343 Ayia Napa. POB 30615.
Telefon
+357 -23 72 14 11

Vigtig information

Deponeringsboks mod betaling.

Lejlighederne varierer i stil og størrelse.

Fælles vaskemaskine og tørretumbler mod betaling.

Strygejern/-bræt kan lånes mod depositum.

Lille by med lokal trafik. Trafik samt bar- og natteliv kan virke forstyrrende for gæster i nogle lejligheder.

Reception åben hele døgnet
Ja
Officiel kategori
A
Bygget
1985
Sidst renoveret
2004
Antal lejligheder
188
Elektricitet
220
Adapter er nødvendig
Ja
American Express
Ja
MasterCard
Ja
Eurocard
Ja
Visa
Ja
Område
By
Parkering
Ja
WiFi
Ja
Gratis WiFi på hotellets fællesarealer
Ja
Gratis WiFi i værelserne/lejlighederne
Ja
Støjniveau
Forstyrrende
Trafik
Lokal trafik

Lejlighederne

WiFi
Ja
Etværelses lejlighed
30 m2
Toværelses lejlighed
45 m2
Aircondition
Ja
Gratis aircondition
Ja
Centralvarme
Ja
Køleskab
Ja
Rengøring
5 dage/uge
Elkedel
Ja
Telefon
Ja
Bruser/toilet
Ja
Badekar/bruser og toilet
Ja
Køkken
Ja
Type af køkken
Tekøkken
Brødrister
Ja
Elkomfur
Ja

Senge

Enkeltseng
90x190 cm
Sovesofa
80x184 cm
Enkeltseng
Ja

Mad og drikke

Kontinental morgenmad og halvpension kan bestilles hjemmefra.

Buffetrestauranter
1
Restaurant
Ja
Bar
Ja
Barer
2
Poolbar
Ja
Morgenmad
Amerikansk, Engelsk, Kontinental
Halvpension er morgenmad og middag
Ja
Halvpension er morgenmad samt frokost eller middag
Ja

Afstande

Transferbus
40 m
Busholdeplads
500 m
Shopping
60 m
Minimarked
60 m
Centrum
650 m
Hæveautomat
150 m

Stranden

Strand/badning (mindste afstand)
750 m
Type af strand
Sandstrand

Pools

Udendørspool
Ja
Børnepool
Ja
Børnedel i hovedpoolen
Ja
Dybde på børnepool
50 cm
Pool
Ja
Ferskvandspool
Ja
Størrelse
160 m2
Poolhåndklæder
Nej

Afslapning

Spa
Nej

Sport

Fitness
Nej

Børn og unge

Tremmeseng
Ja
Børnestol i restauranterne
Ja

Tilgængelighed

Bygninger
9
Antal etager i den laveste bygning
2
Antal etager i højste bygning
3
Elevator
Nej
Velegnet for kørestolsbrugere
Ja
Handicapvenlige værelser/lejligheder
0
Soveværelsesdør (bredde)
85 cm
Badeværelsesdør (bredde)
64 cm

Vores service: TUI-guider på hotellet og TUI-appen døgnet rundt

  • Gælder 2024-05-01 til 2024-11-01

Mød TUI-guiderne på hotellet

Vores internationale guideteam er på hotellet mindst et par gange om ugen. De kan hjælpe dig med at bestille oplevelser og lejebil, give dig tips til restauranter og vise dig, hvor du kan finde de bedste shoppingmuligheder og de fineste strande. De svarer naturligvis også på spørgsmål, der måtte opstå, så I får en dejlig og afslappende ferie.

Service via TUI-appen døgnet rundt

TUI-appen er den nemmeste måde at nå os på, når det passer dig. Under Spørg guiderne i appen kan du sende beskeder på dansk og få hurtige svar, både før og under din ferie. Du kan også kontakte os på telefon 24 timer i døgnet ved akutte sager.

Vejen til hotellet

Flyvetid

Din rejsetid er afhængig af, hvilket fly du vælger. Cirka 4 timer 5 min ved direkte fly fra København.

Transfertid

Beregnet transfertid ca. 45-90 min.

Bestil transferbus eller privat transfer Når du foretager en bestilling ser du, hvilke alternativer der er mulige. Her kan du læse mere om transfer.

Afstande

Transferbus
40 m
Busholdeplads
500 m
Shopping
60 m
Minimarked
60 m
Centrum
650 m
Hæveautomat
150 m

Stranden

Strand/badning (mindste afstand)
750 m
Type af strand
Sandstrand

Kundeanmeldelser

TUI Kundeanmeldelser

5.8 af 10

31 Kundevurdering
  • Rengøring
    5.3 af 10
  • Maden
    7 af 10
  • Pool og poolområde
    6 af 10
  • Hotelservice
    6.5 af 10
  • Værelserne
    5.1 af 10

Opdateret: 04.11.2023

.

  • 5 af 10
Både og. Vi endte med at vi havde en din ferie på trods.
Det kan ikke anbefales til den beskrivelse som fremgår dog. Køleskab lækkede vand, larmede og frøs alt Til is. Der var skimmel svamp flere steder. Samt dårlig rengøring og larm. Og ikke særligt behjælpeligt personale. Dog var køkken personale flinke.

Nej

  • 5 af 10
Værelserne er for gamle, men opholdet var også billligt, så på den måde vil jeg ikke klage. Dog vil jeg heller ikke anbefale.

1

  • 0 af 10
Første værelse kunne vi ikke være på der var røget derinde
Fik det byttet til at værelse med balkon ud til en væg
Pool området alt for højt musik umuligt at slappe af
Hele hotellet nedslidt knækkede fliser huller i gang arealer

Alt i alt en god oplevelse

  • 8 af 10
Super beliggende

Virkelig dårligt hotel

  • 0 af 10
Aldrig har vi boet et sted der var så beskidt, der var bl.a. myrer over alt, indgroet skidt i alle fuger, klinker der var møg beskidte. Generelt en meget slidt lejlighed.
Lejlighederne er meget lytte, det var meget nemt at høre når andre gæster kom fulde hjem, skændtes og generelt bare larmede. Der var rigtig meget larm fra bargaden, selv udenfor sæson.
Sengene var fuldkommende elendige. Køkkenet var ikke udstyret til at kunne lave mad i. Vi havde ikke varmt vand første dag, så der skulle rationeres med det varme vand.
Døren til lejligheden lignede noget der var forsøgt brudt op flere gange.

Kundeanmeldelser

  • 10 af 10
Som jeg har skrevet i starten, så har jeg boet mange gange på Anthea. Og blev derfor noget skuffet over at få sådan et kedeligt værelse, og især når man skal bo der 14 dage. Sidste år var det så lækkert.
Jeg har bestilt 1. værelses som jeg plejer med balkon, og så får man en 2. værelses, mørk og kedelig med dårlig udsigt og inden balkon. Jeg havde bestilt et helt år i forvejen, og forventer altså en vis service.

Ellers er jeg som sådan rigtig glad for Anthea. Det har en super beliggenhed. Et dejligt poolområde :)

Kundeanmeldelser

  • 4 af 10
hotellet er tilsyneladende i gang med at opdatere. Vi fik anvist en lejlighed af meget lav standard. Har boet på samme hotel for 7 år siden og de gamle lejligheder var allerede nedslidte dengang..
Vi havde problemer med små myrer i køk under alle 14 dage. Påpeget ved receptionen og de reagerede ved ekstra rengøring der hjalp lidt 1 dag. Vi er ikke nye turister på øen så vi overlevede ved at sige at vi jo blot skulle han en seng at sove i :-(
PS de nye lejligheder er fine og lige ledes ny reception og tilhørende toilet og restaurant også.
I må kunne lave en aftale om at jeres kunder IKKE placeres i de gamle lejligheder.
anne og pouli

Vi er lige kommer hjem fra en dejlig ferie i Ayia Napa på hotel Anthea vi var der i 14 dage. Personalet på hotel er super søde og hjælpsomme. Det er en dejlig lufthavn i Larnaca og det var nemt at finde bussen. Men det var ikke så nemt at finde ud af hvor vi skulle af bussen og der var en generel forvirring omkring dette da Chaufføren ikke var klar og tydelig. Hvis det er fordi han er lokal er det super forståeligt, men dette problem kan jo nemt blive løst med nogle skilte han kan holde op hvorpå der står næste stop er. Så er der da lidt mindre forvirring i bussen. Vi var flere som ikke kunne forstå ham. Vedr. hotellet så var det fint og velholdt. Men vi syntes at rengøringen kunne være bedre. I lejligheden var der mange myrer de kravlede overalt. Rengøringen af gulvet var heller ikke særlig god de kom aldrig ud i hjørnerne, dette var der klart bevis på ude på badeværelset da der lå små stykker papir og på altanen var der virkeligt snavset, gulvet derude kunne godt trænge til lidt vand og sæbe. Det kunne også være dejligt med lidt info omkring hvilke dage der ikke ville blive gjort rent. Angående varmt vand så var der aldrig varmt vand i bruseren om morgenen kun til aften. Og så synes vi I må godt komme rundt på jeres hoteller en gang om ugen og fortælle hvad der rører sig i byen af oplevelser, selvom jeg godt ved I har en App. vi skal bruge men det er nu ikke alle som er eksperter i dette, og det er altid rart lige at se hvem I er. Og så er der lige en ting omkring jer og hvordan i tjener jeres penge. Vi havde bestilt halvpension denne gang og rigtig godt tilfreds med dette, maden var altid super god, samt personalet var meget rare og flinke, men når jeg så ser at man kan gå ind lige fra gaden og købe maden til 1.575,00 kr. i 14 dage og vi har givet 1.568,00 for 14 dage pr. person synes jeg godt nok det er for lidt rabat man får for at binde sig i 14 dage. Der burde være en bedre rabatordning på dette, samt en mulighed i booking systemet til kun at tilkøbe mad i en uge. Da man ikke ved dette hjemme fra.

  • 9 af 10
Vi er lige kommer hjem fra en dejlig ferie i Ayia Napa på hotel Anthea vi var der i 14 dage.

Personalet på hotel er super søde og hjælpsomme.

Det er en dejlig lufthavn i Larnaca og det var nemt at finde bussen. Men det var ikke så nemt at finde ud af hvor vi skulle af bussen og der var en generel forvirring omkring dette da Chaufføren ikke var klar og tydelig. Hvis det er fordi han er lokal er det super forståeligt, men dette problem kan jo nemt blive løst med nogle skilte han kan holde op hvorpå der står næste stop er. Så er der da lidt mindre forvirring i bussen. Vi var flere som ikke kunne forstå ham.

Vedr. hotellet så var det fint og velholdt. Men vi syntes at rengøringen kunne være bedre. I lejligheden var der mange myrer de kravlede overalt. Rengøringen af gulvet var heller ikke særlig god de kom aldrig ud i hjørnerne, dette var der klart bevis på ude på badeværelset da der lå små stykker papir og på altanen var der virkeligt snavset, gulvet derude kunne godt trænge til lidt vand og sæbe.

Det kunne også være dejligt med lidt info omkring hvilke dage der ikke ville blive gjort rent.

Angående varmt vand så var der aldrig varmt vand i bruseren om morgenen kun til aften.

Og så synes vi I må godt komme rundt på jeres hoteller en gang om ugen og fortælle hvad der rører sig i byen af oplevelser, selvom jeg godt ved I har en App. vi skal bruge men det er nu ikke alle som er eksperter i dette, og det er altid rart lige at se hvem I er.

Og så er der lige en ting omkring jer og hvordan i tjener jeres penge.

Vi havde bestilt halvpension denne gang og rigtig godt tilfreds med dette, maden var altid super god, samt personalet var meget rare og flinke, men når jeg så ser at man kan gå ind lige fra gaden og købe maden til 1.575,00 kr. i 14 dage og vi har givet 1.568,00 for 14 dage pr. person synes jeg godt nok det er for lidt rabat man får for at binde sig i 14 dage. Der burde være en bedre rabatordning på dette, samt en mulighed i booking systemet til kun at tilkøbe mad i en uge. Da man ikke ved dette hjemme fra.

Kundeanmeldelser

  • 8 af 10
Synes vores håndklæder blev skiftet for uens, da nogle dage var de skiftet hver dag og andre havde vi i 3 dage 😕