TUI Suneo Perla

Om hotellet

  • 4*
    Officiel kategori
  • WiFi

Voksenhotel nær stranden med All Inclusive

TUI Suneo Perla ligger godt i forhold til at deltage i alt livlige Sunny Beach kan tilbyde. Du kan gå til den fine sandstrand på nogle minutter og hotellet har en pool. Desuden indgår All Inclusive, så du får en bekvem ferie med buffetmåltider og drikkevarer!

Hotellet har en lys og moderne indretning og lige udenfor hotellet ligger Sunny Beach med den lange strandpromenade, cafeer, loungebarer og shopping.

Afslappende dage ved poolen

Svøm i poolen, slap af på en liggestol og nyd buffeter og sammensæt din egen yndlingstallerken med alt, der serveres i buffetrestauranten. I løbet af eftermiddagen kan du nyde is, frugt og sødt bagværk.

Se dig omkring

For dem, der kan lide vandlande, ligger Action Aquapark vandland i den vestlige del af Sunny Beach og der er minigolf flere steder. Vil du udforske omgivelserne, ligger den smukke middelalderby Nessebar blot et par kilometer mod syd.

Til sommeren 2024 tager hotellet imod gæster fra 16 år.

  • Antal værelser : 141
  • Antal lejligheder : 10

Kort om hotellet

Udendørspool
Ja
Centrum/Shopping
300 m/50 m
Restaurant/Bar
Ja/Ja
Transfertid
ca. 30 minutter

TUI SUNEO

Prisvenlig ferieglæde for store og små

  • Prisvenlig ferieglæde - Mellemklasse hoteller gør turen billigere og der er masser af aktiviteterr
  • Engelsktalende aktivitetsværter organiserer vandaerobic, konkurrencer mm
  • Aftenunderholdning flere gange om ugen
  • De fleste TUI SUNEO har All Inclusive med WorldCuisine, se under respektive hotel
  • Åbent legehus og børnepool for de små på vores familiehotel
  • Nyhed! TUI SUNEO Adults Only - udvalgte hoteller for voksne fra 16 år

TUI SUNEO konceptet gælder:

  • 2026-05-13 til 2026-09-20

Gennemsnitsvejr i Sunny Beach

Adresse & telefon

Adresse
8240 Sunny Beach, Bulgarien
Telefon
+359 554 128 300

Vigtig information

Parkering mod betaling, ca. 10 euro/dag.

Reception åben hele døgnet
Ja
Officiel kategori
****
Bygget
2007
Sidst renoveret
2022
Renoveres løbende
Totalrenoveret
Antal værelser
141
Antal lejligheder
10
Elektricitet
219
MasterCard
Ja
Eurocard
Ja
Visa
Ja
Parkering
Ja
Type af parkering
Parkeringsplads
WiFi
Ja
Gratis WiFi på hotellets fællesarealer
Ja
Gratis WiFi i værelserne/lejlighederne
Ja
Støjniveau
Begrænset støj
Trafik
Lokal trafik
A/C på offentlige områder
Ja
Deponeringsboks i receptionen
Ja

Værelser

WiFi
Ja
Dobbeltværelse
22 m2
Suite
53 m2
Juniorsuite
27 m2
Aircondition
Ja
Gratis aircondition
Ja
Aircondition i perioden:
15/5-17/9-2023
Køleskab
Ja
Rengøring
7 dage/uge
Hårtørrer
Ja
TV
Ja
Telefon
Ja
Bruser/toilet
Ja
Gulvtæppe
Ja

Senge

Dobbeltseng
180x200 cm
Sovesofa
Ja
Enkeltseng
100x200 cm
Sovesofa
85x190 cm
Enkeltseng
Ja

Mad og drikke

All Inclusive

Måltider og drikkevarer Morgenmad-, frokost og middagsbuffet med drikkevarer (husets vin, øl, sodavand eller vand). Drikkevarer i mindst en af hotellets barer til kl. 23.00 (sodavand, mineralvand, øl og vin samt drinks af lokale mærker).

Eftermiddagsbuffet med varme og kolde snacks, is, frugt og bagværk. Tider oplyses ved ankomst til hotellet.

Øvrigt All Inclusive-indholdet og tider kan blive ændret i løbet af sæsonen, eksempelvis i begyndelsen og i slutningen af sæsonen, eller hvis der er få gæster

Buffetrestauranter
1
Restaurant
Ja
Bar
Ja
Barer
2
Poolbar
Ja
Lobbybar
1
Morgenmad
Buffet
Frokost
Buffet
Middag
Buffet
All Inclusive
Ja
A/C i restaurant
Ja
Specialkost
Ja
Vegetariske alternativer
Ja

Afstande

Busholdeplads
100 m
Lokal trafik
100 m
Shopping
50 m
Minimarked
50 m
Centrum
300 m
Lufthavn
35 km
Hæveautomat
100 m

Stranden

Strand/badning (max)
350 m
Type af strand
Sandstrand
Gratis solsenge på stranden
Nej

Pools

Udendørspool
Ja
Pools
1
Poolhåndklæder
Nej

Afslapning

Spa
Nej

Sport

Fitness
Nej
Vandgymnastik
Ja

Tilgængelighed

Bygninger
1
Antal etager i højste bygning
7
Elevator
Ja
Handicapvenlige værelser/lejligheder
25
Værelsesdør (bredde)
82 cm
Badeværelsesdør (bredde)
70 cm

Vores service: TUI-guider på hotellet og TUI-appen døgnet rundt

  • Gælder 2026-05-13 til 2026-09-20

Mød TUI-guiderne på hotellet

Vores internationale guideteam er på hotellet mindst et par gange om ugen. De kan hjælpe dig med at bestille oplevelser og lejebil, give dig tips til restauranter og vise dig, hvor du kan finde de bedste shoppingmuligheder og de fineste strande. De svarer naturligvis også på spørgsmål, der måtte opstå, så I får en dejlig og afslappende ferie.

Service via TUI-appen døgnet rundt

TUI-appen er den nemmeste måde at nå os på, når det passer dig. Under Spørg guiderne i appen kan du sende beskeder på dansk og få hurtige svar, både før og under din ferie. Du kan også kontakte os på telefon 24 timer i døgnet ved akutte sager.

Vejen til hotellet

Flyvetid

Din rejsetid er afhængig af, hvilket fly du vælger. Cirka 2 timer 40 min ved direkte fly fra København til Burgas lufthavn.

Transfertid

Beregnet transfertid er cirka 30 minutter fra lufthavnen Burgas Airport (BOJ). Du ser transferalternativer, når du bestiller din rejse. Du kan også bestille transfer ved at logge ind på din myTUI-konto, når bestillingen er klar. Her kan du læse mere om transfer.

Afstande

Busholdeplads
100 m
Lokal trafik
100 m
Shopping
50 m
Minimarked
50 m
Centrum
300 m
Lufthavn
35 km
Hæveautomat
100 m

Stranden

Strand/badning (max)
350 m
Type af strand
Sandstrand
Gratis solsenge på stranden
Nej

Kundeanmeldelser

TUI Kundeanmeldelser

8.1 af 10

163 Kundevurdering
  • Rengøring
    7.7 af 10
  • Maden
    8.2 af 10
  • Pool og poolområde
    7.4 af 10
  • Hotelservice
    7.8 af 10
  • Værelserne
    8.3 af 10

Opdateret: 16.09.2025

Forbavsende roligt omkring hotellet selv om det lå midt i Sunny Beach

  • 9 af 10
Sødt personale , godt hotel ikke for stort

Kommer igen 👍😁

  • 9 af 10
Super senge og godt udvalg af mad.

Forfærdeligt hotel - vælg noget andet

  • 0 af 10
Hotellets placering, interiør og rengøring er alt sammen i orden og har stort potentiale. Men vores ferie har godt nok ikke været den bedste. Vi har oplevet et personale som har ydmyget, grint og ikke taget en seriøs. Personalet nægtede at give os nye poolhåndklæder (selvom det var kl. 15.30 om eftermiddagen) og stod og gjorde grin med mig foran de andre gæster, som så også kommenterede på at det ikke var i orden. Jeg tager kontakt til receptionen dagen efter kl. 08.30, men Todor lytter på ingen måde til min oplevelse, ønsker at hjælpe mig og kan knap nok kommunikere på engelsk. Han siger blot, at jeg kan vente en time, så er der nogen som kan hjælpe mig når poolbaren åbner - men de ville jo ikke hjælpe mig dagen før? Vi har ikke haft aircondition i 6 dage, og vi bliver hele tiden fortalt at de er på sagen. Vi har ingen tekniker set, og gæsterne fra ugen før oplever det samme. Der er aircondition de første par dage, og pludselig er det væk. Ingen kompensation og de kan heller ikke tilbyde en blæser, så det er ikke meget søvn. Udover det, så skulle vi stå op kl. 07.30 hver morgen for at få en solseng, fordi der ikke var nok, og de påstår at der ikke er flere. Men her på sidste så dukker der pludselig 15 solsenge mere op? Og reglerne siger at man ikke må reservere solsenge, men alle gør det fordi personalet er utilstrækkelige. I dag er der så ikke mere toiletpapir på toilettet i lobbyen, og alle andre toiletter er optagede. Da vi er checket ud og jeg kun har de muligheder, spørger jeg efter noget igen ved Todor i receptionen, men han siger at der først kommer noget i morgen og han kan ikke hjælpe mig?? Har aldrig set magen til så dårlig betjening, og at man ikke engang kan få noget toiletpapir er helt ude i hampen. Personalet generelt har ikke været behjælpelige, og for mig er det så ærgerligt når de er så mange på arbejde som står og kigger, men så kan de ikke finde toiletpapir eller et håndklæde. Udover det så bliver jeg ramt af madforgiftning, og bruger hele sidste dag og flyveturen hjem på at have diarre og ender med at kaste op i flyet og hele vejen hjem. Jeg har kun spist og drukket fra hotellet, så har ikke fået noget andre steder fra.

Vi kommer igen 😁👍

  • 9 af 10
Er klar på at vende retur

Hotellet

  • 7 af 10
Ja, men man skal vide at man skal betale 400kr ekstra bare for at blive på værelset til klokken 18:00. Og fra klokken 23:00 er der ingen servering af noget som helst . Vi ankom klokken 22:30 der var ingenting mandag den02.09 2024 og skulle hjem igen først om natten til tirsdag den 10.09 . Så vi syntes det var meget frækkert at tag 400kr for at blive på vores værelset til 18:00 da vi skulle hjem.
Man følte at man fakstik kunne havde 6 dage.
Mvh Linda Olm

Okay ferie

  • 6 af 10
Hvorfor at vi ikke kan anbefale hotellet er primært at man ikke kan stole på det I skriver, nemlig at det er et voksen hotel, meget meget skuffende da der kom børn, for det er det vi betaler for at slippe for. Derudover blev der ikke taget nogle former for tiltag til at opretholde en form for hygiejne i disse coronatider. Nogle brusere ved poolen kunne også være rart, så man kunne skylle sig, specielt fordi alle gik direkte fra pool til restaurant.

Rejse

  • 7 af 10
Mangler et sted man kan tage bad sidste dag, efter man har tjekket ud men først skal rejse om aftenen.

Fantastisk

  • 10 af 10
Fantastisk oplevelse

Fuld TUI guide

  • 9 af 10
Vil gerne anbefale hotellet men ikke anbefale TUI

Super komfort

  • 10 af 10
Vi fik et fantastisk værelse , stort, rent og pænt med nyt interiør
Hotellet var alle steder rent med tilgængeligt og sødt personale.
Aktiviteter ved pool var super og de 2 som stod for dette var altid i godt humør og imødekommende
Maden ok / godt og med stort udvalg dog meget madspild .
Opmærksomme tjenere og restauranten er indbydende rent og med nyt interiør.
Nemt at bruge lokal bus til Nessebar.
Vi brugte TUI til en heldagstur til Sozopol som var en fantastisk tur og alle pengene værd!

Kundeanmeldelser

  • af 10
  • Anonym