Hvorfor virker TUI-appen ikke?
Hvis du oplever problemer med at logge ind i TUI-appen, kan du:
- Sikre dig, at du benytter den nyeste version af appen
- Hvis ikke, kan du forsøge at opdatere appen
- Benytter du dig allerede af den nyeste version, anbefaler vi, at du sletter og downloader appen på ny, da det kan løse mange problemer
Brug af hjemmesiden på mobil
Vi anvender cookies på vores hjemmeside. Når du bruger vores hjemmeside i mobilversionen, kræver det at du godkender brugen af cookies.
Kontakt vores kundeservice, hvis du har spørgsmål, eller hvis du vil rapportere en fejl i appen.
Flere spørgsmål om Kontakt
-
Hvordan kan jeg komme i kontakt med TUI?
Se mere information -
Hvordan kontakter jeg ambassader og konsulater?
Se mere information -
Kan jeg chatte med TUI?
Se mere information -
Kan jeg sende en e-mail til TUI?
Se mere information
Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?
Vi er her for at hjælpe! Både med at bestille en rejse, med spørgsmål der skulle opstå i forbindelse med rejsen eller efter rejsen. Her kan du finde vores åbningstider og kontaktoplysninger.