Ocean Riviera Paradise

Om hotellet

  • 5*
    Officiel kategori
  • WiFi

All Inclusive ved Riviera Maya-stranden

Ocean Riviera Paradise ligger lige ved Riviera Maya-stranden, et stykke udenfor Playa del Carmen. Her findes alt du kan forestille dig til en vellykket ferie – læn dig tilbage i en solstol, spil beachvolley eller bowling. All Inclusive indgår.

Hotellet består af fire dele. I familiedelen Daisy bor du tættest på familiepoolen og vandlandet. El Beso er voksenafdelingen for dig, som rejser uden børn. Edel ligger tættest på stranden og er for dig, som vil bo tættest på havet. Privilege-delen er for dig, som vil have lidt ekstra luksus. Her findes blandt andet privat strandområdet og en eksklusiv lounge.

Pool- og strandliv

Her er der fem pools, hvor en ligger i hotellets voksendel og en anden er en børnepool med et lille vandland. Lige nedenfor hotellet ligger den lange sandstrand, der indbyder til afslappende dage i solen. Perfekt til dig, der vil kombinere pool og strandliv.

Spa og bowling

Her er faciliteter som tennis, gym og spa, og du kan udfordre dine medrejsende i et spil bowling i hotellets egen bowlinghal.

All Inclusive døgnet rundt

Hotellet har to buffetrestauranter og flere forskellige à la carte-restauranter. Her er også flere barer, både snack- og cocktailbarer. Det bedste af det hele er, at nogle af dem altid er åbne, da hotellet tilbyder All Inclusive hele døgnet.

Vigtig information

Efter en storm i august 2021 tog vandet store mængder af sand med sig ud i havet. På grund af det er stranden ikke som før og den er ikke lige så bred som den plejer at være. Det er dog stadig muligt at bade.

  • Antal værelser : 974

Kort om hotellet

Til strand/badning
100 m - 400 m
Udendørspool/Børnepool
Ja/Ja
Centrum/Shopping
10 km/10 km
Restaurant/Bar
Ja/Ja
Transfertid
ca. 1 time

Gennemsnitsvejr i Playa del Carmen

Adresse & telefon

Adresse
Carretera Federal Chetumal- Cancun Km. 298.Mza 020 Lote 007-1. Municipio de Solidaridad. Quintana Roo, Mexico.
Telefon
+ 52 9841 591 81 87

Vigtig information

Hotellet er opdelt i fire dele. Familiedelen Daisy ved familiepoolen og vandlandet. Eden by the beach ligger tættest på stranden. Voksenafdelingen El Beso har eget poolområde, en eksklusiv restaurant og snackbar. Privilege-delen har privat strandområde og en eksklusiv lounge.

Resortområde med lokal trafik.

Reception åben hele døgnet
Ja
Officiel kategori
5
Bygget
2016
Antal værelser
974
Elektricitet
110
Adapter er nødvendig
Ja
American Express
Ja
MasterCard
Ja
Visa
Ja
Parkering
Ja
WiFi
Ja
Gratis WiFi på hotellets fællesarealer
Ja
Gratis WiFi i værelserne/lejlighederne
Ja
Trafik
Lokal trafik

Værelser

Værelserne er placeret i forskellige dele af hotellet. I bookingdialogen kan du se, hvilken del af hotellet værelset ligger i. I Privilege-værelser indgår ekstra fordele, som check-in ved Privilege-receptionen, adgang til et privat strandafsnit, eksklusiv lounge og ubegrænset adgang til Fine Dining-restauranter (bordreservation kræves).

WiFi
Ja
Deponeringsboks
Ja
Gratis deponeringsboks
Ja
Aircondition
Ja
Gratis aircondition
Ja
Loftvifte
Ja
Minibar
Ja
Roomservice
Ja
Rengøring
7 dage/uge
Hårtørrer
Ja
Kaffemaskine
Ja
TV
Ja
Telefon
Ja

Senge

Dobbeltseng
180x200 cm
Grand lit
160x200 cm

Mad og drikke

All Inclusive

Måltider og drikkevarer Morgen-, frokost- og middagsbuffet med drikkevarer til måltiderne (husets vin, øl, sodavand eller vand).

Lokal spiritus, vin, øl, sodavand og mineralvand, barservering døgnet rundt (anviste barer/tider).

Hotellet tilbyder mad, drikke, cocktails og snacks hele døgnet.

Hotellet har flere á la carte-restauranter (en er kun for voksne) og tre eksklusive Fine Dining-restauranter. Tre à la carte-restauranter indgår ubegrænset og tre Fine Dining-restauranter kan besøges en gang i løbet af en 7-dages periode. Bordbestilling er påkrævet.

Nogle af á la carte-restauranterne kræver at mænd bærer lange bukser.

Obs! All Inclusive-indholdet og tider kan blive ændret i løbet af sæsonen, eksempelvis i begyndelsen og slutningen af sæsonen, eller hvis der er få gæster.

Nøjagtige åbningstider for restauranter og barer oplyses ved ankomst til hotellet. Visse aktiviteter indgår i begrænsede perioder. Bor du i Privilege-værelse har du ubegrænset adgang til Fine Dining-restauranterne.

Buffetrestauranter
1
Restaurant
Ja
Bar
Ja
Antal à la carte-restauranter
9
Barer
12
Poolbar
Ja
Snackbar
Ja
All Inclusive
Ja
Antal restauranter
10

Afstande

Transferbus
20 m
Hjælp med bagagen
Ja
Busholdeplads
10 km
Shopping
10 km
Minimarked
10 km
Centrum
10 km
Hæveautomat
50 m

Stranden

Busservice til stranden
Ja
Strand/badning (mindste afstand)
100 m
Strand/badning (max)
400 m
Type af strand
Sandstrand

Pools

Badehåndklæder kan lånes.

Udendørspool
Ja
Børnepool
Ja
Separat børnepool
Ja
Pool
Ja
Ferskvandspool
Ja
Poolhåndklæder
Ja

Afslapning

Spa
Ja
Massage
Ja
Frisør
Ja

Sport

På Ocean Riviera Paradise er der flere sportsaktiviteter til dem, der vil være aktive, bl.a. tennis, multisportsbane, gym og bowling. Hotellet tilbyder forskellige dags- og aftenaktiviteter. Motordreven vandsport er mod betaling.

Fitness
Nej
Træningslokale
Ja
Tennis
Ja
Antal tennisbaner på hotelområdet
3
Multicourt
Ja

Børn og unge

International børneklub
Ja
Tremmeseng
Ja
Børnestol i restauranterne
Ja
Legeplads
Ja
Legeplads udendørs
Ja

Tilgængelighed

Bygninger
4
Antal etager i den laveste bygning
1
Antal etager i højste bygning
4
Elevator
Nej
Værelsesdør (bredde)
85 cm
Soveværelsesdør (bredde)
77 cm
Badeværelsesdør (bredde)
55 cm

Vores service: Døgnet rundt via TUI-appen

  • Gælder 2026-05-01 til 2026-11-01

Service via TUI-appen

TUI-appen er den nemmeste måde at komme i kontakt med os døgnet rundt, når det passer dig. Via Spørg guiderne i appen kan du sende beskeder på dansk og få hurtige svar, både før og under din ferie. Vi kan hjælpe dig med at bestille oplevelser og lejebiler, give dig tips til restauranter og vise dig, hvor du finder de bedste shoppingmuligheder og de fineste strande. Vi hjælper naturligvis også med praktiske spørgsmål, der måtte opstå, så I får en dejlig og afslappende ferie. Du kan også kontakte os på telefon 24 timer i døgnet ved akutte sager.

Vores service: TUI-guider på hotellet og TUI-appen døgnet rundt

  • Gælder 2025-05-01 til 2025-11-01
  • Gælder 2025-11-01 til 2026-05-01

Mød TUI-guiderne på hotellet

Vores internationale guideteam er på hotellet mindst et par gange om ugen. De kan hjælpe dig med at bestille oplevelser og lejebil, give dig tips til restauranter og vise dig, hvor du kan finde de bedste shoppingmuligheder og de fineste strande. De svarer naturligvis også på spørgsmål, der måtte opstå, så I får en dejlig og afslappende ferie.

Service via TUI-appen døgnet rundt

TUI-appen er den nemmeste måde at nå os på, når det passer dig. Under Spørg guiderne i appen kan du sende beskeder på dansk og få hurtige svar, både før og under din ferie. Du kan også kontakte os på telefon 24 timer i døgnet ved akutte sager.

Vejen til hotellet

Flyvetid

Vintersæson: Charterfly nonstop, cirka 11 timer 40 min på udrejsen og  ca. 9 timer 35 min på hjemrejsen med direkte fly. Tid beregnet fra København. Du kan også rejse med rutefly med en eller flere mellemlandinger, lokal rejsetid kan variere mellem 15 og 20 timer.

Sommersæson: Rutefly med en eller flere mellemlandinger..

Transfertid

Forventet transfertid ca. 1 time fra lufthavnen Cancún International Airport (CUN). Du kan se transfermulighederne, når du bestiller din rejse.

Du kan også bestille transfer ved at logge ind på din myTUI-konto, når din bestilling er klar. Her kan du læse mere om transfer.

Afstande

Transferbus
20 m
Hjælp med bagagen
Ja
Busholdeplads
10 km
Shopping
10 km
Minimarked
10 km
Centrum
10 km
Hæveautomat
50 m

Stranden

Busservice til stranden
Ja
Strand/badning (mindste afstand)
100 m
Strand/badning (max)
400 m
Type af strand
Sandstrand

Kundeanmeldelser

TUI Kundeanmeldelser

8 af 10

127 Kundevurdering
  • Rengøring
    8.3 af 10
  • Maden
    7.9 af 10
  • Pool og poolområde
    8.5 af 10
  • Hotelservice
    8.2 af 10
  • Værelserne
    7.7 af 10

Opdateret: 21.08.2025

Super lækkert hotel med muligheder for hele familien

  • 10 af 10
Musikken ved pool området var generelt alt for højt.

Vi kunne godt have brugt lidt mere info om ture på egen hånd.

Nej

  • 10 af 10
Fantastisk hotel meget bedre end forventet.. Og med et fantastisk dyreliv!

Condor er det ringeste flyselskab, jeg nogensinde har rejst med. Maden var elendig, betjeningen på både udrejse og hjemrejse var elendig. F.eks blev det først indsamlet affald lige før landing i Cancun efter en 12-timers flyvetur..

  • 5 af 10
Maden var ringe - vi blev syge 2 gange.
Betjeningen var decideret elendig på de forskellige restauranter.. Undtaget i poolbarerne.

Der var kakerlakker på vores værelse 2 gange i løbet af vores 11-dages ferie.

Svar på smørgsmål

  • 5 af 10
Mit hotelværelse var desværre ret beskidt. Jeg er selv rengøringsdame på et hotel, hvorfor det også kan være jeg er lidt mere penibel. Dog var der hår på gulvet væggen, samtidig med at toilettet ikke så helt så pænt ud og det samme med håndvaskene. Derudover var mit værelse bare meget meget slidt. Der var bl.a. hul i sofaen og en del kradsemærker. På en anden hvid stol var der gamle pletter og mærker.

Vælg andet hotel

  • 0 af 10
Hotellet er lagt fra og være 4-5 stjernet hotel.
Maden er kold og drikke vare kommer først når man er færdig med og spise. Hygiejnen ved buffeten er meget dårlig og vi var alle syge på vores ferie.
Børn under 10 må ikke bruge vandland og det må voksne heller ikke.

?

  • 0 af 10
Værste service nogensinde. Arrogance og ligegyldighed fra det meste personale. Hvis man ringede eller kontaktede kundeservice om beskidt sengetøj, manglende opfyldning af minibar, afhentning af bagage, skete der absolut ingen på trods af MANGE henvendelser. Dårlig service i restauranter. Mangler glas, servietter, bestik mv. ved bordet. Det kunne nemt tage 15 min. at få en tjener til bordet, så man kunne få dækket bordet ordentligt på og få bestilt drikkevarer. Det kunne så tage yderligere 10 min. at få drikkevarer. Kold og kedelig mad i buffeten og varme drikkevarer herunder mælk og juice. SÅ dårlig hygiejne. Beskidte tallerkener, bestik og glas over alt i buffet, bar mv. Rengøring på værelser var ok. Men der var skimmel på værelserne og en klam lugt af kloak og sengetøj og vores børns bamser var våde pga. fugt i rummet. Vi kommer aldrig retur og forventer kompensation! Vi har været syge det meste af vores ophold både luftvejsinfektioner, diarre mv.

Varieret og familievenligt resort

  • 7 af 10
Stort resorthotel med mange forskellige a la carte restauranter. Fin variation men ikke prangende kvalitet.
Vi mistede en sovebamse fra vores værelse, formentlig under udskiftning af sengetøj. Den blev efterlyst men aldrig fundet.
Fin adgang til strand, lidt langt fra byen hvis man ikke havde bil (det havde vi dog). I sammenligning med tilsvarende resort på Gran Canaria var oplevelsen af hotellet en klasse under.

Kundeanmeldelser

  • 6 af 10
Vi boede i El Beso (voksenafdelingen) hvilket var super dejligt, værelserne var store og fine, dog lidt slidte. Området er flot at se på. Der er døgnåben fitnesscenter, super godt synes vi. Restauranterne var lidt kedelige og med en virkelig dårlig akustik, så meget larm, menu kortene blev lidt kedelige i løbet af de 14 dage, buffetrestauranten brugte vi om morgenen, super med frisklavet omelet mv. Største problem er nok at bartenderne, speciel i den store bar, ignorerede en hvis man ikke stod klar med en dollar i drikkepenge. Vi giver gerne drikkepenge når vi får en god service, men ikke for hver gang man skal have noget at drikke. Underholdningen om aftenen virkede meget u-planlagt og tilfældig, og ikke altid lige god. Rengøringspersonalet meget søde og hjælpsomme. Opfyldning af køleskab på værelset hver dag, og god håndklædeservice, både til pool og værelse.

Kundeanmeldelser

  • 1 af 10
Udendørs levede hotellet op til beskrivelse og billeder.
Værelser meget slidte, fugtige og aircondition virkede ikke som den skulle.
Maden var den samme, stort set hver dag. De fyldte ikke op i buffet.
Diner rute 66 klart det bedste sted at spise.
Lækkert pandekage/vaffel hus.
Åbningstider på de forskellige spise steder blev ikke opdateret i hotellets app.
Svært at kommunikere med personalet, men de var altid søde og smilende.