db Seabank Resort + Spa

Om hotellet

  • WiFi

All Inclusive-hotel ved sandstrand

All Inclusive-hotellet db Seabank Resort + Spa ligger ved en af øens mest populære sandstrande i Mellieha. Vælg mellem forskellige restauranter, barer og pools. På hotellet er der også spa og træningslokale, og der arrangeres underholdning flere gange om ugen.

Omgivelserne er landlige samtidig med, at der kun er et stenkast til stranden.

På hotellet er der:

  • 24 timers reception
  • Restaurant og bar
  • Spa med sauna og massage
  • Cykeludlejning
  • Træningslokale
  • Vaskeservice

Alle værelser har:

  • WiFi
  • Badekar, bruser og toilet

Visse værelser kan bestilles til flere end det ordinære antal, f.eks. et dobbeltværelse der disponeres af tre. Yderligere person(er) sover da i ekstraseng, f.eks. en sammenklappelig seng eller en sovesofa.

Her anvender vi hotellets betegnelser for værelsestyper.

  • Antal værelser : 470

Kort om hotellet

Til strand/badning
50 m
Udendørspool/Børnepool
Ja/Ja
Centrum
1 km
Restaurant/Bar
Ja/Ja
Transfertid
ca. 40 minutter

Gennemsnitsvejr i Mellieha

Adresse & telefon

Adresse
Marfa Road, Mellieha Bay, Il Mellieha, Malta

Vigtig information

Reception åben hele døgnet
Ja
Bygget
1991
Sidst renoveret
2012
Antal værelser
470
American Express
Ja
MasterCard
Ja
Visa
Ja
Parkering
Ja
WiFi
Ja
A/C på offentlige områder
Ja
Indcheckning
15:00-00:00
Udcheckning
11:00
Deponeringsboks i receptionen
Ja
Vaskeservice
Ja

Mad og drikke

I All Inclusive indgår morgenmad, frokost, middag, snacks og måltidsdrikke.

Restaurant
Ja
Bar
Ja
Poolbar
Ja
A/C i restaurant
Ja
Morgenmad
Ja
Café
Ja
Antal restauranter
6

Afstande

Lokal trafik
8 km
Centrum
1 km

Stranden

Der er en vej mellem hotellet og stranden.

Strand/badning (mindste afstand)
50 m
Strand/badning (max)
50 m

Pools

Udendørspool
Ja
Indendørs pool
Ja
Pools
1
Børnepool
Ja
Børnepools
1
Pool
Ja
Indendørspool
1

Afslapning

Spa
Ja
Wellness-center
Ja
Massage
Ja
Skønhedsbehandlinger
Ja
Frisør
Ja
Sauna
Ja
Dampbad
Ja
Jacuzzi
Ja

Underholdning

Underholdning for voksne
Ja
Underholdning for børn
Ja

Sport

Fitness
Ja
Aerobics
Ja
Cykeludlejning
Ja
Billard
Ja
Sejlads
Ja
Bordtennis
Ja

Børn og unge

International børneklub
Ja
Børnestol i restauranterne
Ja
Legeplads
Ja

Tilgængelighed

Antal etager i den laveste bygning
5
Elevator
Ja
Velegnet for kørestolsbrugere
Nej

Vores service: Døgnet rundt via TUI-appen

  • Gælder 2025-05-01 til 2025-11-01
  • Gælder 2025-11-01 til 2026-05-01

Service via TUI-appen

TUI har ikke personale på dette rejsemål, men med TUI-appen kan du nå os 24 timer i døgnet, når det passer dig. Via Spørg guiderne i appen kan du sende beskeder på dansk og få hurtige svar, både før og under din ferie. Vi kan hjælpe dig med at bestille oplevelser og lejebiler, give dig tips til restauranter og vise dig, hvor du finder de bedste shoppingmuligheder og de fineste strande. Vi hjælper naturligvis også med praktiske spørgsmål, der måtte opstå, så I får en dejlig og afslappende ferie. Du kan også kontakte os på telefon 24 timer i døgnet ved akutte sager.

Vejen til hotellet

Flyvetid

Din rejsetid er afhængig af, hvilket fly du vælger. Cirka 3 timer og 20 minutter ved direkte fly fra København.

Transfertid

Afstanden fra lufthavnen til Mellieha er 25 km. En taxi fra lufthavnen tager cirka 40 minutter (i højsæsonen kan det tage længere tid afhængig af trafikken). Du kan bestille transfer med taxi til dit hotel ved at logge ind på myTUI

Afstande

Lokal trafik
8 km
Centrum
1 km

Stranden

Der er en vej mellem hotellet og stranden.

Strand/badning (mindste afstand)
50 m
Strand/badning (max)
50 m

Kundeanmeldelser

TUI Kundeanmeldelser

7.9 af 10

62 Kundevurdering
  • Rengøring
    8.6 af 10
  • Maden
    7.8 af 10
  • Pool og poolområde
    8 af 10
  • Hotelservice
    8.1 af 10
  • Værelserne
    7.7 af 10

Opdateret: 28.09.2025

Jeg ved ikke hvilken rubrik jeg skal tilføje?

  • 3 af 10
Slidte rammer og service der generelt ikke var tilstedeværende. F.eks. på en af speciale restauranterne blev man mødt af: det er jeres bord derovre(der peges på tværs af rummet), alt er selv selv-service.
I barene blev man mødt af en ligegyldighed over bestillingerne og generalt blev der serveret utroligt mange beskidte glas.

En meget øv-oplevelse da vi havde et rigtig tilfredsstillende besøg ved søster-hotellet i Skt. Pauls Bay for 2 år siden.

Jeg havde højere forventninger til hotellet

  • 3 af 10
Ved ankomsten til hotel, db Seabank Resort + Spa, stødte vi på en række problemer med vores indkvartering. Det første værelse hotellet tildelt os havde en defekt bruser, og det andet værelse manglede tilstrækkelig opvarmning. Hotellet forsynede os med dyner og en radiator for at prøve at varme værelset op. Til sidst blev vi flyttet til værelse 3208, hvor situationen blev bedre, men vi måtte fortsatte med at bruge radiator og ekstra tæpper.
Til orientering, var der stormvejr på Malta, med regn og 14 grader. Så synes jeg ikke der kan han stilles spørgsmål til, om der skal være et fungerende varme. System på et værelse, som vender mod nord på et 4-stjernet hotel.

👍

  • 9 af 10
Dejlig hotel god service har helt klart anbefalet til familie venner, så vi kommer sikkert igen til næste år sammen med vores familie som blev helt forelsket i vores omgivelser der nede.

Ved ikke

  • 5 af 10
Maden og drikkevarer tilgængelig var meget lav ifht hvad vi er vant til. Eneste undtagelse var frokosten om søndagen som var helt fantastisk. Ville ønske at alle måltider var så gode. Generelt var udvalget af mad meget lavt. Alt kød var mega tørt og sejt (bortset fra frokost søndag). Det is der var med i all inclusive konceptet var utrolig syntetisk og på ingen måde velsmagende. Og som tidligere nævnt var dobbeltsengen så hård at vi voksne vågnede med ondt i ryggen hver morgen (selvom vi er 37 og 40 år gamle, normalvægtige og i god fysik form). Tør ikke tænke på hvordan det er for ældre generationer.

God ferie

  • 9 af 10
Dejligt hotel. Lidt voldsom vej med mange biler forsn hotellet.
Dejlig strand og pool.

😎

  • 8 af 10
Anbefaler gerne men kun hvis de skal rejse med børn 😎

Run away as fast as you can

  • 0 af 10
AVOID AT ALL COSTS! This hotel is not even 2 stars, maybe 1 if we are being generous.

Our room had a terrible mold/sewage smell and we were not changed - when we complained at reception three times they kept us telling “come tomorrow morning that people will leave and we will reassign you”. When we came in the morning no rooms were available or we had to wait until noon at the hotel to see if someone was leaving. Even the maid said that the smell was due to poor maintenance and the extractors being out of order in the room.

Food is TERRIBLE. Tasteless, super bad/cheap quality and everyday the same menus. “Thematic restaurants” are a joke. Food served there is a disgrace. Plus people forgot manners at home, as they were picking up food with THEIR HANDS and there are no controls over it nor staff saying anything, even though they were looking at it. You have to pay for drinks that are not listed and those listed are almost impossible to drink as the beverages used are super cheap quality (not even known brands) and full of sugar (for example, aperol spritz made with aperol costs 7,50 euro and they gave it to us in a worn plastic kids glass which size was 200ml!).
In addition, the included beverages are extremely low quality and acid, such as beer and wine from the tap - of course, if you want a decent wine you need to pay, same with beer.
We went here to spend New Year’s Eve…not even one glass of champagne was provided to toast.

Coffee latte and hot beverages are an adventure to get, as machines are usually out of order or queues are insane: only 2 machines in the main restaurant - imagine breakfast, which sometimes you also queue to get a spot at the restaurant for breakfast, lunch and dinner.
Good luck asking for a cafe latte at the late open bar or duomo, as they will say the machine is broken. Likewise, the liquid you get from those machines tastes like dirty water and more often that not it runs out of milk.

There is a restaurant open from 23-00 for late dinner and the food there is…not even for an enemy. No indication of what you are about to eat nor variety. The food looks old and leftovers from the past days - no hot food is served here. Sports bar charges you for snacks as pop corn and if you want to play bowling or billiard, you need to pay and pray there are no two hundred kids shouting and screaming around you.

Extremely kid-friendly, meaning you have kids running and screaming all over at all times and parents giving zero attention to it. The indoor pool is full of kids at all times (even though there is an exclusive time for adults…or at least that is written but ignored) and jacuzzi impossible to use due to this. Restaurant Jungle has a playground inside and we were not able to maintain a conversation with my partner due to the screams of kids. We came home more tired than when we left.

Cleaning is deficient - there were toe nails and dirt (full of fluffs) under our bed. The room didn’t look clean at all and the furniture is super old and worn. When we arrived, the furniture corresponding to the balcony was inside the room. The balcony was dirty and common areas usually full of used glasses, messy and dirty. The little fridge in the room had not been properly cleaned for ages.

The sofas at reception are old and dirty - some of them even broken.

Most of the public that goes to that hotel is very low in manners and behaviors, something the hotel can do nothing about, but a point to keep in mind.

Staff is ok - Receptionists were nice and I believe they do what they can with what they have. Restaurant staff was nice.

And last but not least, bear in mind there is absolutely nothing to do around this hotel - so you depend on a bus that takes around one hour or one hour and a half to get to the city each way.

Ok

  • 5 af 10
Det var ikke for mig