Aliz Hotel Times Square

  • New York, USA

Om hotellet

  • WiFi

Tagterrasse med udsigt over Manhattan

Aliz Hotel Times Square ligger centralt i Midtown på Manhattan tæt på flere af New Yorks fornøjelser og seværdigheder. Dette moderne hotel i Art-deco-stil har en tagterrasse og en bar med udsigt over Manhattens skyline.

I gåafstand (ca. 1,5 km) ligger Broadway, Madison Square Garden og Rockerfeller Center.

På hotellet findes

  • 24-timers reception
  • Restaurant og bar
  • Fitness
  • Vaskeservice

Alle værelser har

  • Bruser og toilet
  • WiFi og Tv
  • Aircondition
  • Deponeringsboks

I USA garanteres ikke en seng pr. person. Værelserne har normalt en eller to senge, som man deles om. Ekstrasenge tilbydes ikke.

Her benytter vi hotellets betegnelser for værelsestyper.

  • Antal værelser : 287

Kort om hotellet

Centrum
25 m
Restaurant/Bar
Ja/Ja

Gennemsnitsvejr i New York

Adresse & telefon

Adresse
310 W. 40th Street, MIDTOWN WEST NEW YORK, United States

Vigtig information

Reception åben hele døgnet
Ja
Bygget
2018
Sidst renoveret
2018
Antal værelser
287
American Express
Ja
MasterCard
Ja
Visa
Ja
Parkering
Ja
WiFi
Ja
A/C på offentlige områder
Ja
Indcheckning
15:00
Udcheckning
12:00
LGBT-venligt
Ja
Deponeringsboks i receptionen
Ja
Vaskeservice
Ja

Værelser

WiFi
Ja
Deponeringsboks
Ja
Køleskab i værelse
Ja
Hårtørrer
Ja
TV
Ja
Telefon
Ja
Bruser/toilet
Ja

Mad og drikke

Restaurant
Ja
Bar
Ja
Middag
Menu
A/C i restaurant
Ja
Morgenmad
Ja
Café
Ja

Afstande

Lokal trafik
50 m
Centrum
25 m
Lufthavn
2 km

Sport

Fitness
Ja

Tilgængelighed

Antal etager i den laveste bygning
41
Elevator
Ja
Velegnet for kørestolsbrugere
Ja

Vores service: Døgnet rundt via TUI-appen

  • Gælder 2023-11-01 til 2024-05-01
  • Gælder 2024-05-01 til 2024-11-01
  • Gælder 2024-11-01 til 2025-05-01

TUI har ikke personale på dette rejsemål, men med TUI-appen kan du få kontakt med vores guider døgnet rundt – direkte i mobilen. Hent TUI-appen gratis til din smartphone eller tablet.

Guideservice når det passer dig

Via TUI-appen kan du få kontakt med TUIs guider når det passer dig. Under ”Spørg guiderne” i appen og myTUI på tui.dk, kan du sende meddelelser og få hurtigt svar, både før og i løbet af ferien. Du skal blot oplyse dit mobilnummer og din e-mailadresse når du bestiller rejsen og derefter hente og aktivere TUI-appen med dit bestillingsnummer.

Du kan nå TUI-guiderne døgnet rundt, alle ugens dage

  • ”Spørg guiderne” findes både i TUI-appen og under myTUI på tui.dk
  • Servicen starter direkte når du har bestilt din rejse.
  • Inden afrejse svarer vi indenfor et døgn, i løbet af ferien så hurtigt vi kan – oftest indenfor 30 minutter.
  • Døgnet rundt kan du også, ved akut tilfælde, nå guiderne på telefon. Nummeret finder du i TUI-appen et døgn inden du kommer til rejsemålet. Har du ikke TUI-appen, modtager du nummeret via sms inden du rejser.

Vejen til hotellet

Flyvetid

Vores rejser til New York sker med rutefly, med direkte fly eller mellemlanding til en af byens internationale lufthavne. Du kan bestille din New York-rejse med fleksibel rejselængde.

Transfertid

Du kan bestille transfer med taxi til dit hotel ved at logge ind på myTUI.

Afstande

Lokal trafik
50 m
Centrum
25 m
Lufthavn
2 km

Kundeanmeldelser

Fint hotel i god stand, dårlig service og det kan findes billigere

  • 4 af 10
Fint hotel i god stand, hvor vi boede i 10 overnatninger. Vi boede på 35. etage og havde en flot udsigt ud over byen. Værelset var lille, men ikke værre end at vi sagtens kunne have vores kufferter (og det er forventet på Manhattan). Jeg havde dog forventet at et rimelig nyt hotel havde centraliseret aircondition, i stedet for en larmende boks på værelset, der forstyrrer nattesøvnen.

TUI skriver på hjemmesiden at hotellet er i art-deco-stil, og det kan jeg ikke genkende.

Rengøring på værelset var ujævn. De første dage blev der stilt et par flasker vand hver dag, men det stoppede pludseligt og vi fandt aldrig ud af hvorfor. Der blev ikke altid støvsuget. En dag måtte vi ned i receptionen for at bede om mere toiletpapir. En anden dag kom rengøring kl. 17, hvor vi var vendt tilbage for at hvile os lidt inden aften.

Hotellet har en bar på øverste etage, der er åben for alle, og som de prioriterer højere end deres hotelgæster. Personalet prøver at reservere en af elevatorerne til bargæsterne, så det giver ekstra ventetid for hotelgæsterne. Vi oplevede at vente op til 15 min. på en elevator. En af gangene gik vi ind i en elevator, hvor der også kom bargæster ind, og personalet der sendte bærgæsterne op, undskyldte overfor dem at de skulle dele elevatoren med os, hvilket jeg finder utrolig groft. Fredag aften var der høj musik fra baren til langt ud på natten, som vi sagtens kunne høre 5 etager nede.

Sammen med restauranten ligger en burgerrestaurant, som også har en ok morgenbuffet, men det koster ca. 500 kr. (!) for en familie på 4 at spise morgenmad der. Man får dog én $25 rabatkupon når man checker ind.


Opsummeret, fint hotel i god stand, dårlig service og det kan findes billigere.