Access Resort & Villas

Om hotellet

  • 4*
    Officiel kategori
  • WiFi

Voksen atmosfære og direkte pooludgang fra alle værelser

På hotel Access Resort & Villas har alle værelser direkte udgang til poolen. Og i stedet for traditionel roomservice, får du det bestilte leveret i små træbåde, der sejler hen til din terrasse.

Beliggenheden ved Phukets frodige bjergskråninger er meget naturskøn. Indretningen er udtænkt ned til mindste detalje. Da Access Resort & Villas ligger et stykke fra centrum, og hotellet er meget roligt, passer det bedst til dem, der rejser uden børn.

Spa og musik

Her kan du for eksempel bestille massage og forskellige spa-behandlinger. Bliver du og spiser middag i hotellets restaurant, kan du næsten hver aften lytte til musikunderholdning.

Hotelbus til stranden

Du bor i gåafstand til Karons store shopping- og restaurantudbud. Tager du en taxi går det endnu hurtigere. Som en ekstra service tilbydes transport til stranden et par gange hver formiddag.

Du bor ved en af de fire pools

Som sagt, uanset hvor du bor, har du direkte udgang til en pool fra din terrasse. Omkring bassinerne er der, foruden de store terrasser, også flere små afsatser med solstole og parasoller, hvor du kan være lidt for dig selv.

På denne side bestiller du hotellet for vinteren 2023/214. For vinter 2024/25 bestiller du her

  • Antal værelser : 139

Kort om hotellet

Til strand/badning
1.3 km
Udendørspool/Børnepool
Ja/Ja
Centrum/Shopping
800 m/800 m
Restaurant/Bar
Ja/Ja
Transfertid
ca.1 time/3 timer

Gennemsnitsvejr i Karon Beach

Adresse & telefon

Adresse
459/2 Patak Road, Karon Beach A. Muang, 83100 Phuket, Thailand
Telefon
+66 -76-39 84 89

Vigtig information

Hotellet hed tidligere The Access Pool Resort & Spa.

Hotelområde med lokal trafik.

Reception åben hele døgnet
Ja
Officiel kategori
****
Bygget
2005
Sidst renoveret
2015
Antal værelser
139
Antal lejligheder
0
Elektricitet
220
American Express
Ja
MasterCard
Ja
Visa
Ja
Område
Hotelområde
Parkering
Ja
WiFi
Ja
Gratis WiFi i værelserne/lejlighederne
Ja
Trafik
Lokal trafik

Værelser

WiFi
Ja
Dobbeltværelse
32 m2
Enkeltværelse
32 m2
Deponeringsboks
Ja
Gratis deponeringsboks
Ja
Aircondition
Ja
Gratis aircondition
Ja
Minibar
Ja
Roomservice
Ja
Rengøring
7 dage/uge
Hårtørrer
Ja
Elkedel
Ja
TV
Ja
Telefon
Ja
Bruser/toilet
Ja

Senge

Dobbeltseng
183x200 cm
Enkeltseng
90x183 cm
Dobbeltseng
Ja
Enkeltseng
Ja

Mad og drikke

Buffetrestauranter
1
Restaurant
Ja
Bar
Ja
Barer
2
Poolbar
Ja
Snackbar
Ja
Morgenmad
Buffet
Frokost
Menu
Middag
Menu
Halvpension er morgenmad og middag
Ja
Halvpension er morgenmad samt frokost eller middag
Ja

Afstande

Transferbus
30 m
Hjælp med bagagen
Ja
Busholdeplads
10 m
Shopping
800 m
Minimarked
100 m
Centrum
800 m
Hæveautomat
200 m

Stranden

Busservice til stranden (ikke tilbage) to gange om dagen.

Busservice til stranden
Ja
Strand/badning (mindste afstand)
1.3 km
Type af strand
Sandstrand

Pools

Udendørspool
Ja
Børnepool
Ja
Separat børnepool
Ja
Dybde på børnepool
40 cm
Pool
Ja
Ferskvandspool
Ja
Længde
556 m
Poolhåndklæder
Ja
Opvarmet pool i perioden
-
Jacuzzi
Ja

Afslapning

Spa
Ja
Massage
Ja

Sport

Fitness
Nej
Træningslokale
Ja

Børn og unge

Tremmeseng
Ja
Tremmeseng
12
Børnestol i restauranterne
Ja

Tilgængelighed

Bygninger
10
Antal etager i den laveste bygning
1
Elevator
Nej
Velegnet for kørestolsbrugere
Ja
Handicapvenlige værelser/lejligheder
3
Værelsesdør (bredde)
90 cm
Badeværelsesdør (bredde)
80 cm

Vores service: Døgnet rundt via TUI-appen

  • Gælder 2024-05-01 til 2024-11-01

Via TUI-appen kan du få kontakt med vores guider døgnet rundt – direkte i mobilen. Hent TUI-appen gratis til din smartphone eller tablet.

Guideservice via TUI-appen

TUI-appen er den nemmeste måde at komme i kontakt med TUIs guider når det passer dig. Under ”Spørg guiderne” i appen og myTUI på tui.dk, kan du sende meddelelser og få hurtigt svar, både før og i løbet af ferien. Du skal blot oplyse dit mobilnummer og din e-mailadresse når du bestiller rejsen og derefter hente og aktivere TUI-appen med dit bestillingsnummer. I appen finder du også aktuel information om dit fly, hotel, rejsemål og transfer. Her kan du også bestille TUIs udflugter og aktiviteter.

Du kan nå TUI-guiderne døgnet rundt, alle ugens dage

  • ”Spørg guiderne” findes både i TUI-appen og under myTUI på tui.dk
  • Servicen starter direkte når du har bestilt din rejse.
  • Inden afrejse svarer vi indenfor et døgn, i løbet af ferien så hurtigt vi kan – oftest indenfor 30 minutter.
  • Døgnet rundt kan du også, ved akut tilfælde, nå guiderne på telefon. Nummeret finder du i TUI-appen et døgn inden du kommer til rejsemålet. Har du ikke TUI-appen, modtager du nummeret via sms inden du rejser.

Service i lufthavnen

Hvis du har bestilt bustransfer, modtager du i TUI-appen information om bussens nummer og hvor den er parkeret. Desuden er TUIs engelsktalende guideteam til stede i lufthavnen. Har du bestilt taxitransfer møder chaufføren dig i lufthavnen.

Vores service: TUI-guider besøger hotellet + TUI-appen døgnet rundt

  • Gælder 2023-11-01 til 2024-04-30

TUIs engelsktalende guideteam besøger hotellet minimum et par gange om ugen. Desuden kan du via TUI-appen få kontakt med vores guider døgnet rundt – direkte i mobilen. Hent TUI-appen gratis til din smartphone eller tablet.

Personlig service

TUIs engelsktalende guideteam besøger hotellet minimum et par gange om ugen for at give tips og svare på dine spørgsmål. De nøjagtige dage og tider kan du se i TUI-appen inden du rejser.

Guideservice via TUI-appen

TUI-appen er den nemmeste måde at komme i kontakt med TUIs guider når det passer dig. Under ”Spørg guiderne” i appen og myTUI på tui.dk, kan du sende meddelelser og få hurtigt svar, både før og i løbet af ferien. Du skal blot oplyse dit mobilnummer og din e-mailadresse når du bestiller rejsen og derefter hente og aktivere TUI-appen med dit bestillingsnummer. I appen finder du også aktuel information om dit fly, hotel, rejsemål og transfer. Her kan du også bestille TUIs udflugter og aktiviteter.

Du kan nå TUI-guiderne døgnet rundt, alle ugens dage

  • ”Spørg guiderne” findes både i TUI-appen og under myTUI på tui.dk
  • Servicen starter direkte når du har bestilt din rejse.
  • Inden afrejse svarer vi indenfor et døgn, i løbet af ferien så hurtigt vi kan – oftest indenfor 30 minutter.
  • Døgnet rundt kan du også, ved akut tilfælde, nå guiderne på telefon. Nummeret finder du i TUI-appen et døgn inden du kommer til rejsemålet. Har du ikke TUI-appen, modtager du nummeret via sms inden du rejser.

Service i lufthavnen

Hvis du har bestilt bustransfer, modtager du i TUI-appen information om bussens nummer og hvor den er parkeret. Desuden er TUIs engelsktalende guideteam til stede i lufthavnen. Har du bestilt taxitransfer møder chaufføren dig i lufthavnen.

Vejen til hotellet

Flyvetid

Vintersæson: Charterfly nonstop, cirka 10 timer 30 min. Tid beregnet fra København. Sommersæson: Rutefly, ca. 10 timer 30 min til Bangkok + ca. 1 time til Phuket med indenrigsfly. Tid beregnet fra København.

Transfertid

Beregnet transfertid ca. 1 time fra Phukets lufthavn. Fra Krabis lufthavn ca. 3-4 timer. Vær opmærksom på, at transfertiderne er omtrentlige og kan variere afhængig af trafikken. Bestil bustransferbus eller privat transfer med taxi eller minibus Når du foretager en bestilling ser du, hvilke alternativer der er mulige. Her kan du læse mere om transfer. 

Afstande

Transferbus
30 m
Hjælp med bagagen
Ja
Busholdeplads
10 m
Shopping
800 m
Minimarked
100 m
Centrum
800 m
Hæveautomat
200 m

Stranden

Busservice til stranden (ikke tilbage) to gange om dagen.

Busservice til stranden
Ja
Strand/badning (mindste afstand)
1.3 km
Type af strand
Sandstrand

Kundeanmeldelser

TUI Kundeanmeldelser

8.2 af 10

148 Kundevurdering
  • Rengøring
    8.3 af 10
  • Maden
    7 af 10
  • Pool og poolområde
    8.2 af 10
  • Hotelservice
    9 af 10
  • Værelserne
    7.8 af 10

Opdateret: 17.02.2024

Super

  • 8 af 10
Fint hotel med egen udgang til pool. God rengørning og dejlig mad😊

Hård madras som medførte ondt i ryggen

  • 9 af 10
Dejligt hotel med fine terrasser, værelset manglede skabsplads til tøj. Lækker morgenmad, meget venligt personale i restauranten

Ved ikke

  • 10 af 10
Måske man godt kunne finde på noget andet underholdning end den samme dame der stod i samtlige to uger og sang de samme sange

Nej

  • 4 af 10
Morgenmaden var virkelig dårlig

Intet at tilføje andet end dårlig service fra Tui

  • 0 af 10
Beskidt, alger i poolen og skimmelsvamp på badeværelset.

Kundeanmeldelser

  • 8 af 10
Manglende rengøring omkring pool området
Kanten rundt flyd med blade endte i poolen.
Så kun en enkelt gang at der blev tjekket op på vandet .
Rengøring på værelset:
Kant omkring vindue i badeværelset helt sort af mug/skimmel.
Mange myre også på bade værelset.
Daglig Rengøring ok hvis de 2 andre ting var opfyldt.

Kundeanmeldelser

  • 7 af 10
Godt hotel med venlig og imødekommende personale
Manglende rengøring i fællesområder og i poolen. I de 14 dage vi var der, så vi ikke poolen blev rengjort.
Hotellet virker slidt, og mange steder bliver tingene ikke vedligeholdt som feks sten i poolen som er faldet af, håndklæder som flyder på liggestole x antal dage.

Kundeanmeldelser

  • 8 af 10
det er et meget rolig hotel fin beliggenhed kan godt anbefales til par uden børn...

Kundeanmeldelser

  • 6 af 10
Hotellet var fint, poolene hed sig at være 140m, men de var noget dybere.

Der var musik som underholdning på hotellet hvert aften men det var alt alt for højt og kunne høres nede på værelset til omkring kl 23 hver aften.

Access Resort

  • 2 af 10
Hotellet var på ingen måde som beskrevet, vi valgte det pga swim-up. Men vandet var beskidt. 2 års lukning kunne let ses, der trængte til reperationer og vedligehold mange steder. Men en god ide med swim-up...
Morgenmaden var elendig og ensformig, kun 1 mulighed for pålæg (skinke) samme hver dag.
Hotellet ligger i et område, hvor meget lidt er genåbnet og der er langt til nærmeste interessante sted.
4* er ikke rimelig, jeg ville sige max 3*
Stor respekt for medarbejdere på hotellet, der gjorde alt hvad de kunne for os. Især Yaya og TUIs Thip, der var meget hjælpsomme.
Det var muligt at holde covid-isolation på hotellet, positivt for de der var nødsaget til isolation

Kundeanmeldelser

  • af 10
  • Anonym