Radisson Blu Resort & Spa Mogan

  • Puerto de Mogán, Gran Canaria, De Kanariske Øer, Spanien
  • TUIs kundeanmeldelser:

Om hotellet

Førsteklasses hotel i Puerto de Mogan

Radisson Blu Resort & Spa Mogan i Puerto de Mogan på Gran Canaria passer til dig, der ønsker en ferieindkvartering af højeste klasse. Her er flere pools, restauranter, barer og spa. Til de aktive er der tennis, padeltennis, døgnåbent gym og børneklub.

Ting at foretage sig i ferien

Her kan du sole og bade ved hotellets to pools. De små vandhunde har deres egen børnepool. I hotellets spa kan du bestille skønhedsbehandlinger eller slappe af med indendørs pool, jacuzzi og dampbad. Her er også:

  • Tennisbane
  • Padeltennis
  • Multicourt
  • Løbebane
  • Klatrevæg
  • Udendørs gym

Mad og drikke på hotellet

Hotellet har flere restauranter og barer, alle med mad og drikke af højeste kvalitet. Morgenmad indgår og halvpension kan tilkøbes hjemmefra, så indgår også middag. I frokostrestauranten "Taglio" kan du bestille pizza bagt i brændeovn. De serverer også friske salater, espresso og gelato. "The Entertainment Room" har en jazzklubagtig stemning om aftenen, og om eftermiddagen viser de børnefilm.

Apropos børn, så har hotellet sin egen børneklub, der arrangerer lege og hygge for børn 4–12 år.

Vigtig information

Kommunen i Puerto de Mogan udfører vedligeholdelsesarbejde på gader, fortove og strandpromenaden. Arbejdet udføres i etaper og forventes at vare fra februar og omkring seks måneder frem.

På denne side bestiller du hotellet til vinteren 2023/24. Til vinteren 2024/25 bestil her.

  • Antal værelser : 422

Kort om hotellet

Til strand/badning
900 m
Udendørspool/Børnepool
Ja/Ja
Centrum/Shopping
200 m/200 m
Restaurant/Bar
Ja/Ja
Transfertid
ca. 2 timer

Gennemsnitsvejr i Puerto de Mogán

Miljö-/hållbarhetscertifierat

Det her er et af vores miljø-/bæredygtighedscertificerede hoteller. Når du bestiller det er du med til at bidrage til TUI Care Travel og mere bæredygtige rejser.

Læs mere om TUI Care Travel og vores certificerede hoteller

Adresse & telefon

Adresse
Avenida los Marreros 35 Mogan, Las Palmas 35140, Gran Canaria, Spain
Telefon
+34 928150606

Vigtig information

Hotelområde med lokal trafik.

Gratis WiFi på hele hotellet.

Reception åben hele døgnet
Ja
Officiel kategori
*****
Bygget
2016
Antal værelser
422
Elektricitet
220
Parkering
Ja
WiFi
Ja
Gratis WiFi på hotellets fællesarealer
Ja
Gratis WiFi i værelserne/lejlighederne
Ja

Værelser

WiFi
Ja
Dobbeltværelse
35 m2
Familieværelse
66-70 m2
Deponeringsboks
Ja
Aircondition
Ja
Gratis aircondition
Ja
Minibar
Ja
Rengøring
5 dage/uge
Elkedel
Ja
TV
Ja
Badekar/bruser og toilet
Ja

Mad og drikke

Julemiddag 25/12 og nytårsmiddag 31/12 indgår.

Restaurant
Ja
Bar
Ja
Poolbar
Ja
Halvpension
Ja
Morgenmad
Ja

Afstande

Shopping
200 m
Centrum
200 m

Stranden

Strand/badning (mindste afstand)
900 m
Type af strand
Sandstrand

Pools

Poolhåndklæder kan lånes.

Børnepoolen kan benyttes af børn, der er maks 140 cm høje.

Udendørspool
Ja
Børnepool
Ja
Dybde på børnepool
45 cm
Pool
Ja
Badestige
Ja

Afslapning

Spa mod betaling. Foreløbige åbningstider er onsdag–søndag kl. 10–18.

Spa
Ja
Massage
Ja

Sport

Fitness
Ja
Tennis
Ja
Padel
Ja
Multicourt
Ja

Tilgængelighed

Antal etager i den laveste bygning
2
Antal etager i højste bygning
5
Elevator
Ja

Vores service: Døgnet rundt via TUI-appen

  • Gælder 2023-11-01 til 2024-04-30

Service via TUI-appen

TUI-appen er den nemmeste måde at komme i kontakt med os døgnet rundt, når det passer dig. Via Spørg guiderne i appen kan du sende beskeder på dansk og få hurtige svar, både før og under din ferie. Vi kan hjælpe dig med at bestille oplevelser og lejebiler, give dig tips til restauranter og vise dig, hvor du finder de bedste shoppingmuligheder og de fineste strande. Vi hjælper naturligvis også med praktiske spørgsmål, der måtte opstå, så I får en dejlig og afslappende ferie. Du kan også kontakte os på telefon 24 timer i døgnet ved akutte sager.

Vejen til hotellet

Flyvetid

Din rejsetid er afhængig af, hvilket fly du vælger. Cirka 5 timer og 25 min ved direkte fly fra København.

Transfertid

Beregnet transfertid ca. 2 timer

Bestil transferbus eller privat transfer Når du foretager en bestilling ser du, hvilke alternativer der er mulige. Her kan du læse mere om transfer.

Afstande

Shopping
200 m
Centrum
200 m

Stranden

Strand/badning (mindste afstand)
900 m
Type af strand
Sandstrand

Kundeanmeldelser

TUI Kundeanmeldelser

8.7 af 10

167 Kundevurdering
  • Rengøring
    8.2 af 10
  • Maden
    8.1 af 10
  • Pool og poolområde
    9 af 10
  • Hotelservice
    8.6 af 10
  • Værelserne
    8.7 af 10

Opdateret: 09.04.2024

.

  • 10 af 10
Fantastisk hotel, lækkert med solsenge på altan og rigtig dejligt med stille område, det er næsten voksenhotel. Helt fantastisk

Skønt hotel der trænger opdatering nogle steder

  • 8 af 10
Dejligt hotel med gode faciliteteter. Men trænger en opdatering af badeværelser, fitnes, maskinermm ift 5 stjerner. Pool område lækkert og skøn stor pool

.

  • 10 af 10
Super service på hotellet fra alle medarbejdere. Det var tydeligt at se at medarbejdere havde det godt sammen, og deres arbejdsmiljø var godt. Når man ser chefen gå rundt og hjælpe med at vise folk deres pladser i restauranten, og at lave fis med sit personale, og de kan gøre gengæld mod ham med et smil på. Så ved man at de har en godt forhold til Hinanden. Dette betyder meget for mig som gæst.

.

  • 10 af 10
Store lyse og rummelige værelser med dejlig stor altan + køleskab.

Ikke forstået

  • 10 af 10
Fedt hotel. Kan varmt anbefales

.

  • 6 af 10
Det er ikke et hotel jeg vælge igen. Overordnet er det fint, men det lever ikke op til 5-stjernet hotel til den prisklasse. Servicen og rengøringen er meget blandet landhandel. Man blev sjældent hilst på, når man gik igennem receptionen - også som den eneste gæst. Der var fine aktiviteter for børn og nok også for voksne, men dem oplevede vi ikke pga. små børn der skulle sove. Der manglede håndsprit ved morgenbuffeten. Puderne på værelserne var dårlige, også selvom jeg bad om nogle andre.

Kundeanmeldelser

  • 9 af 10
God service

Kundeanmeldelser

  • 7 af 10
Rengøringen på værelset var ikke super. På badeværelset var en handicapstol, som virkede lidt malplaceret. Enkelte ting på værelset var i stykker.
Det havde vi ikke forventet på et 5-stjernet hotel.
Positivt med køleskab.

Kundeanmeldelser

  • 9 af 10
Dejligt hotel, men deres buffet restaurant mangler kvalitet når det er 5 stjernet. Der er meget at vælge imellem men kød er ikke lækkert mørt.

Skuffende Radisson hotel i Puerto Mogan

  • 4 af 10
Ikke et 5-stjernet hotel i min optik - dertil manglede der simpelthen både finesse og service. Derudover lugtede vores badeværelse/toilet af kloak det meste af ugen, hvilket vi påpegede to gange i receptionen, men uden nogen ændring. Rengøring ikke særligt god - og nej, det er ikke er kvalitetsstempel at få skiftet sengetøj 3-4 gange på en uge, det er i bedste fald unødvendigt. Manglende sprit i en buffet til +300 personer trækker også ned - der var én dispenser ved indgangen, hvilket ikke er nok, og jeg er langtfra hysterisk, men god hygiejne i buffeten bør være et krav. Morgenmadsbuffeten var stor, men manglede igen det lækre og lidt ekstra, som man forventer på et 5 stjernet hotel - det var for meget samlebånd og halvfabrikata over det hele. Kvantitet fremfor kvalitet syntes at være mottoet. Maden ved pool-caféen var et kapitel for sig i forhold til dårlig kvalitet. Friture, elendigt, hvidt toastbrød og mad som for hovedparten var prefabrikeret og/eller havde været en tur i frituren, komplet uambitiøst og bevirkede, at vi søgte væk fra hotellet ved hvert eneste måltid udover morgenmaden.
Man tillader desuden at folk 'reserverer' sol stole ved at lægge håndklæder over stolene, og ikke dukker op før adskillige timer efter, det hører sig ikke til nogen steder, og igen, slet ikke på et 5 stjernet hotel!
Pools var fine og gode til børn, men i hele pool området kom intet personale ned og hentede glas, papir og andet fra baren, som var efterladt af andre gæster(Vi returnerede selv vores eget, hvilket er fint nok med mig), men når der tilsyneladende ikke er konsensus om den del blandt gæsterne, bør personalet som minimum gå en runde 2-3 gange i løbet af dagen, og indsamle glas, ispapir os så området ikke fremstår nusset.