Soul Beach Boutique hotel and Spa

Om hotellet

  • 5*
    Officiel kategori
  • WiFi

Voksen stemning med tagterrasse med pool

På Soul Beach Boutique hotel and Spa er der bystemning og du bor på den bedste beliggenhed midt i livlige Playa del Carmen kun nogle hundrede meter fra den lange sandstrand. Her trives du, som vil bo på et hotel med voksen stemning og have adgang til pool på hotellets tagterrasse.

I nærheden af hotellet er der mange restauranter, små butikker, caféer og barer. Til strøget Quinta Avenida er der kun nogle kvarterer.

Tagpool, bar og restaurant

Fra tagterrassen har du udsigt over omgivelserne og her finder du en mindre pool, nogle elegante solstole og en poolbar. Hotellet har også en restaurant som serverer retter med et touch af luksus.

Forkæl dig selv

For dig, som søger lidt ekstra afslapning er der en spa-afdeling med jacuzzi, isfontæne og sauna. Her tilbydes blandt andet hydroterapi og afslappende massage for kroppen og sindet.

Vigtig information

Et nyt nabohotel er under opførelse. Lyd fra dette kan virke forstyrrende. Arbejdet forventes afsluttet i foråret 2025, men der er ingen endelig færdiggørelsesdato.

  • Antal værelser : 31

Kort om hotellet

Udendørspool
Ja
Centrum/Shopping
300 m/300 m
Restaurant/Bar
Ja/Ja
Transfertid
ca. 1 time

Gennemsnitsvejr i Playa del Carmen

Adresse & telefon

Adresse
Calle 28 Norte - Entre Calle Quinta Avenida y 10 Avenida, 77720 Playa del Carmen
Telefon
+52 984 228 33 01

Vigtig information

Reception åben hele døgnet
Ja
Officiel kategori
*****
Antal værelser
31
MasterCard
Ja
Visa
Ja
WiFi
Ja
Gratis WiFi i værelserne/lejlighederne
Ja
A/C på offentlige områder
Ja

Værelser

WiFi
Ja
Dobbeltværelse
40-43 m2
Deponeringsboks
Ja
Gratis deponeringsboks
Ja
Aircondition
Ja
Gratis aircondition
Ja
Minibar
Ja
TV
Ja
Badekar/bruser og toilet
Ja

Senge

Dobbeltseng
131x150 cm
Sovesofa
Ja
King size
151x180 cm
Dobbeltseng
Ja
King size
Ja

Mad og drikke

Morgenmad indgår og serveres i restauranten mellem 7 og 12.

Restaurant
Ja
Bar
Ja
Barer
1
Antal restauranter
1

Afstande

Shopping
300 m
Centrum
300 m

Stranden

Strand/badning (max)
450 m
Type af strand
Sandstrand
Gratis strandhåndklæder
Ja
Gratis solsenge på stranden
Nej

Pools

Udendørspool
Ja
Pools
1
Ferskvandspool
Ja
Poolhåndklæder
Ja
Gratis poolhåndklæder
Ja

Afslapning

Spa
Ja
Wellness-center
Ja
Gratis entré til spa/wellness-området
Nej
Massage
Ja
Sauna
Ja
Dampbad
Ja
Aldersgrænse for spa:
18
Jacuzzi
Ja

Sport

Fitness
Nej

Tilgængelighed

Bygninger
1
Elevator
Ja
Rampe til reception
Ja

Vores service: Døgnet rundt via TUI-appen

  • Gælder 2024-11-01 til 2025-05-01
  • Gælder 2025-05-01 til 2025-11-01
  • Gælder 2025-11-01 til 2026-05-01

Service via TUI-appen

TUI-appen er den nemmeste måde at komme i kontakt med os døgnet rundt, når det passer dig. Via Spørg guiderne i appen kan du sende beskeder på dansk og få hurtige svar, både før og under din ferie. Vi kan hjælpe dig med at bestille oplevelser og lejebiler, give dig tips til restauranter og vise dig, hvor du finder de bedste shoppingmuligheder og de fineste strande. Vi hjælper naturligvis også med praktiske spørgsmål, der måtte opstå, så I får en dejlig og afslappende ferie. Du kan også kontakte os på telefon 24 timer i døgnet ved akutte sager.

Vejen til hotellet

Flyvetid

Vintersæson: Charterfly nonstop, cirka 11 timer 40 min på udrejsen og  ca. 9 timer 35 min på hjemrejsen med direkte fly. Tid beregnet fra København. Du kan også rejse med rutefly med en eller flere mellemlandinger, lokal rejsetid kan variere mellem 15 og 20 timer.

Sommersæson: Rutefly med en eller flere mellemlandinger..

Transfertid

Forventet transfertid ca. 1 time fra lufthavnen Cancún International Airport (CUN). Du kan se transfermulighederne, når du bestiller din rejse.

Du kan også bestille transfer ved at logge ind på din myTUI-konto, når din bestilling er klar. Her kan du læse mere om transfer.

Afstande

Shopping
300 m
Centrum
300 m

Stranden

Strand/badning (max)
450 m
Type af strand
Sandstrand
Gratis strandhåndklæder
Ja
Gratis solsenge på stranden
Nej

Kundeanmeldelser

TUI Kundeanmeldelser

4.4 af 10

31 Kundevurdering
  • Rengøring
    7.9 af 10
  • Maden
    5.2 af 10
  • Pool og poolområde
    5.7 af 10
  • Hotelservice
    7.1 af 10
  • Værelserne
    6.4 af 10

Opdateret: 12.11.2024

Livlig by med stor aktivitet i gågaden og fin strand.

  • 4 af 10
Super central beliggenhed. Ok værelser, men det ville være dejligt med en håndbruser. Unødvendigt at skifte håndklæder hver eneste dag, andre steder bliver de skiftet hvis de ligger på gulvet.
Morgenmaden startede ringe, så blev den lidt bedre og sluttede sølle og meget ringe. Den var placeret 3 forskellige steder på vores 2 ugers ferie. Vi skulle ikke have tilvalgt morgenmad på hotellet.
En mærkelig regel på hotellet er at de udsteder regning ved plettet på f.eks. sengetøj. Vi havde uhelt ifm dårlig mave, men slap dog at betale.

Rejse

  • 4 af 10
Det svare ikke til de stjerner i giver dem

Service og imødekommenhed på hotellet

  • 8 af 10
Støjen fra nabobyggeriet var ikke underdrevet :-), men hotellets personale var meget fine til at håndtere vores ønske om et andet værelse, hvilket vi fik efter to døgn. Super håndteret. Men det giver formentlig relativ meget badwill for TUI at sende folk på hotellet uden klar instruks om at få de værelser der vender væk fra vejen indtil byggeriet er færdigt. Så er det måske bedre at reducere kapaciteten.
Lidt kedelig morgenmad på hotellet, men super servicemindet personale.
Lidt spøjst så meget de gik op i om man plettede sengetøj, håndklæder m.m. og oplyser priser for det, når man så oplever at der er plettet sengetøj på værelset når man ankommer. men så længe de ikke fakturerer mig for det, så lever jeg med det.
Hotellets manager var meget flink til at hjælpe med nogle praktiske ting/info m.m. og var imødekommende som resten af personalet, lige fra dørvagten til hende som arrangerede morgenmaden. Altid smilende og serviceminded.

Vi er skuffede over et stort anerkendt rejsebureau som Tui ikke kunne hjælpe os med at finde et hotel der fungerede. Det var jo bare 3-4 par detdrejede sig om.

  • 0 af 10
Ikke pt Hotellet er ********** ikke gearet til at modtage feriegæster. Vi, en lille håndfuld Tui-gæster, var de eneste, der blev på hotellet mere end en nat. Hverken Spies elle andet rejsebureau benytter det ellers dejlige hotel pga de aktuelle støjforhold. Alle safetyboxe var låste og kunne ikke åbnes. Vi blev afkrævet depositum, som om vi var rygsæksrejsende. Nøglekort var præget til kun at virke i 2 dage. Morgenmad den første uge -var som at være med i “skjult kamera”. En meget smilende ung mand serverede tynd lunken kaffe, lunken vand til the, koldt røræg med kolde pølser, fordi spritflammen var slukket, brødristeren var indstillet så brødet blev helt sort, kaffemaskinen var gået i stykker og kokken var desværre lige gået hjem.

Spændende historiske steder, som burde ses.

  • 9 af 10
Hotellet beliggenhed er god - tæt på det hele. Der er bygget hotel meget tæt på -på anden side af gaden og vi havde larm og støv fra byggeri. Næste dag fik vi en andet værelse (gratis!) til indvendig smuk og stille gård med balkon i skygge( tilfældigt og det var meget godt, fordi der var ingen parasol). Personalet var meget søde og høflige og vi gav dem også 100 pesos x 2 ugentligt. Maden var ikke luksus , men der var altid noget at spise og vi var ikke sultne. Vi prøvede også de mexicanske retter - de smagte godt og var en god oplevelse. Personalet i receptionen var næsten vores venner. Minus var , at vi havde en svømning pool på taget og ingen parasol og desværre ingen have. Vi havde ingen sted at være , hvis vi ville hvile os i skygge. Det var alvorlig minus. Der var ingen mand i pool bar. Jeg spurgte receptionen , hvorfor er der ingen mand i pool bar. Ingen svar, men fra næste dag var der barmand. Jeg spurgte om parasoler- ingen svar. Vores sidste dag kom der 3 parasoler og den dag kom der også nogen kontrol / komission og kiggede i alle hjørner. Det betyder, at rejse bureau har ingen kontakter med turister og hoteller , fordi der kommer aldrig nogen guider der og I ved ikke om vi har skygge ved poolen - det er menneske ret til os hvide mennesker i deres stærke sol. Vi havde ingen kontakt med guider ud over minimal i lufthavn. Der næsten ingen taler engelsk i Mexico. Kun i vores reception talte de engelsk. I restauranter taler de ikke engelsk. I lokale rejse bureau taler de engelsk. Politi taler heller ikke engelsk.
En søndag nat kl. 23.30 kunne vi ikke sove pga en meget høj musik fra nær sted. Vi tog sovepiller og ørepropper og det har ikke hjulpet. Vi ringede til receptionen nogle gange og ingen tog tlf. Jeg kom ned til receptionen og der var ingen. Vagtmand stod ved døren udenfor og kunne intet på engelsk. Jeg prøvede at forklare ham om høj musik, men han kunne intet. Jeg prøvede ringe til politi , men kunne ikke komme ud af hotellet. Så gik jeg til gågade og der på hjørnen stod altid politi med bilen. Der var 5 politi mænd. Jeg forklarede om høj musik og 2 af dem kom med mig. De har ringet til turist politi og fik at vide, at der var bar, som har tilladelse at spille til kl.3.00. De spurgte mig , hvad sker , når de slukker for musikken kl.3.00. Jeg sagde, at jeg er turist her og betalte for at sove her. Jeg er ikke i fængsel. Den høj musik viser, at der er ingen respekt for mennesker. Det er ikke ok. Da vi rejste , kom direktør af hotellet og viste mig artikel i avisen , at denne bar er lukket pga gener til turister. Burde der ikke være guidekontakt og ikke jeg alene kvinde skal om natten gå på gaden til politi og klager?

Støjhelvede

  • 1 af 10
Der var 3-4 meter over til nabohotellet hvor de arbejdede både nat og dag, vi var i receptionen for at få dem til at klage over støjen men de kunne intet gøre.
Hotellet er fint men så længe de bygger er de værelser ud mod byggeriet ikke egnet til at overnatte. De kunne ikke tilbyde et værelse væk fra støjen så vi måtte være ude hele tiden .

N/A

  • 7 af 10
Det er et godt hotel, der ligger centralt. Værelserne er pæne og rene. Vi havde dig ikke varmt vand - hverken bruser eller håndvask. Vi adresserede dette til hotel og guider fra første dag. Vi opnåede at have varmt vand 3 gange (2 af de 3 gange lunkent). Det blev aldrig rigtig fikset, men vi gik kompensation fra TUI, og de lokale guider gjorde, hvad de kunne.
Der var ikke strandhådkkæder, som der stod i beskrivelse. Det måtte vi investere i.
Hvis hotel for problem med varmt vand fikset, vil jeg klart anbefale hotel (9)