Meeru Island Resort & Spa

Om hotellet

Aktiviteter og afslapning – Helpension indgår

På Meeru Island Resort & Spa bor du på det eneste hotel på hele øen Meerufenfushi, beliggende i North Male Atollen. Du kan bestille værelse med udsigt mod lagunen og den lange hvide sandstrand, eller forkæle dig selv og bestille en vandvilla med jacuzzi, så bor du lidt mere afsides over vandet

Her finder du indkvartering og aktiviteter, der passer til både par og familier. På øen er der både børnepool og legeplads, såvel som snorkling og forskellige former for motorsport.

Helpension indgår

Buffeterne er varierede og byder på både internationale menuer og mad der er typisk for Maldiverne. En aften om ugen serverer hotellet en maldivisk temabuffet. Søndagsmorgenmaden er ekstra luksuriøs, da hotellet byder på et glas mousserende vin. All Inclusive kan bestilles som tilvalg.

Afslapning og aktiviteter

Duniye Spa tilbyder forskellige behandlinger, f.eks. balinesisk massage og parbehandlinger. Der er også et dykkercenter på øen, og hotellet har en driving range til dig, der vil øve dit golfsving.

Indkvartering i to zoner

Værelserne er placeret forskellige steder på øen og er opdelt i to zoner med hver sin restaurant.

Transfer indgår

Transfer med speedbåd mellem Male Airport og hotellet indgår i rejsens pris.

  • Antal værelser : 284

Kort om hotellet

Til strand/badning
5 m - 50 m
Udendørspool/Børnepool
Ja/Ja
Centrum/Shopping
60 km/50 m
Restaurant/Bar
Ja/Ja
Transfertid
ca. 10–30 min

Gennemsnitsvejr i North Male Atollen

Miljö-/hållbarhetscertifierat

Det her er et af vores miljø-/bæredygtighedscertificerede hoteller. Når du bestiller det er du med til at bidrage til TUI Care Travel og mere bæredygtige rejser.

Læs mere om TUI Care Travel og vores certificerede hoteller

Adresse & telefon

Adresse
Champa Building, 3rd Floor Kandi Dhon Manik Goalhi Male', 20187 Republic of Maldives
Telefon
+960 6640219

Vigtig information

For at bevare Maldivernes naturlige skønhed, kan der visse steder mangle værn/barrierer ved værelser nær stranden, vandbungalows eller offentlige gangbroer. Det betyder, at du kan gå direkte ned i vandet. Hvis du rejser med børn, er det derfor vigtigt, at du føler dig tryg ved at bestille denne indkvartering.

Transfer med speedbåd indgår, transfertid ca. 60 min (med forbehold for ændringer). Læs mere om transfer og bagage på rejsemålssiden.

Reception åben hele døgnet
Ja
Officiel kategori
****
Bygget
1976
Sidst renoveret
2015
Antal værelser
284
Elektricitet
220
Adapter er nødvendig
Ja
American Express
Ja
MasterCard
Ja
Visa
Ja
Område
Strand
WiFi
Ja
Trafik
Lokal trafik

Værelser

WiFi
Ja
Dobbeltværelse
50-56 m2
Deponeringsboks
Ja
Gratis deponeringsboks
Ja
Aircondition
Ja
A/C mod betaling
Ja
Loftvifte
Ja
Minibar
Ja
Roomservice
Ja
Rengøring
7 dage/uge
Hårtørrer
Ja
Elkedel
Ja
TV
Ja
Telefon
Ja
Bruser/toilet
Ja

Senge

Grand lit
185x200 cm
Sovesofa
90x200 cm
Grand lit
Ja

Mad og drikke

Helpension

Morgen-, frokost- og middagsbuffet indgår. Drikkevarer til frokost- og middagsbuffet indgår ikke.

All Inclusive

Morgen-, frokost- og middagsbuffet med drikkevarer til måltiderne (husets vin, øl, sodavand eller vand).

Lokal spiritus, vin, øl, sodavand eller mineralvand, barservering til kl. 23.00.

Måltider der serveres i buffetrestauranten: Morgenmad kl. 7.30–10.00 Frokost kl. 12.30–14.00 (fredag kl. 13.00–14.30) Middag kl. 19.00–21.00

Dhoni Bar og A-Mare serverer en snackmenu kl. 11.00–18.00. Fra kl. 18.00–23.00 serveres snackmenuer Dhoni Bar og Uthuru Bar.

Minibaren opfyldes dagligt med vand, vin, øl, kaffe, te, iskaffe og iste.

Øvrigt

All Inclusive bestilt gennem TUI gælder måltidspakken som hotellet kalder for All Inclusive Plus.

Hotellet har også fire à la carte-restauranter (Asian Wok, Vilu, A-Mare og The Reef), som du kan besøge mod ekstra betaling. I samtlige fire restauranter får du, der har bestilt All Inclusive, 20% rabat på maden.

Tider for restauranter og barer oplyses ved ankomst til hotellet. Visse aktiviteter indgår i begrænsede perioder.

Ænringer i indholdet kan forekomme i løbet af sæsonen.

Øvrigt

På hotellet er der to buffetrestauranter, hvilke af restauranterne du har adgang til, er afhængig af, hvor du er placeret på øen. Samtlige værelsestyper findes på hele øen og placering kan ikke garanteres.

  • The Farivalhu Restaurant er for de gæster, hvis værelser ligger på den sydlige del af øen
  • The Maalan Restaurant er for de gæster, hvis værelser ligger på den nordlige del af øen og i en adult-only-zone.
Buffetrestauranter
2
Restaurant
Ja
Bar
Ja
Barer
7
Poolbar
Ja
Snackbar
Ja
Morgenmad
Engelsk
Frokost
Buffet, Menu
Middag
Buffet, Menu
Helpension
Ja
All Inclusive
Ja
Middagspåklædning
Ja

Afstande

Hjælp med bagagen
Ja
Shopping
50 m
Centrum
60 km

Stranden

Strand/badning (mindste afstand)
5 m
Strand/badning (max)
50 m
Type af strand
Sandstrand

Pools

Udendørspool
Ja
Børnepool
Ja
Separat børnepool
Ja
Pool
Ja
Ferskvandspool
Ja
Poolhåndklæder
Ja
Gratis poolhåndklæder
Ja
Opvarmet pool i perioden
-
Jacuzzi
Ja

Afslapning

Spa
Ja
Massage
Ja
Frisør
Ja

Sport

Fitness
Ja
Træningslokale
Ja
Tennis
Ja

Børn og unge

Tremmeseng
Ja
Børnestol i restauranterne
Ja
Legeplads
Ja
Legeplads udendørs
Ja
Legeværelse
Ja

Tilgængelighed

Antal etager i den laveste bygning
1
Antal etager i højste bygning
1
Elevator
Nej

Vores service: Døgnet rundt via TUI-appen

  • Gælder 2023-11-01 til 2024-04-30

Via TUI-appen kan du få kontakt med vores guider døgnet rundt – direkte i mobilen. Hent TUI-appen gratis til din smartphone eller tablet.

Guideservice via TUI-appen

TUI-appen er den nemmeste måde at komme i kontakt med TUIs guider når det passer dig. Under ”Spørg guiderne” i appen og myTUI på tui.dk, kan du sende meddelelser og få hurtigt svar, både før og i løbet af ferien. Du skal blot oplyse dit mobilnummer og din e-mailadresse når du bestiller rejsen og derefter hente og aktivere TUI-appen med dit bestillingsnummer. I appen finder du også aktuel information om dit fly, hotel, rejsemål og transfer. Her kan du også bestille TUIs udflugter og aktiviteter.

Du kan nå TUI-guiderne døgnet rundt, alle ugens dage

  • ”Spørg guiderne” findes både i TUI-appen og under myTUI på tui.dk
  • Servicen starter direkte når du har bestilt din rejse.
  • Inden afrejse svarer vi indenfor et døgn, i løbet af ferien så hurtigt vi kan – oftest indenfor 30 minutter.
  • Døgnet rundt kan du også, ved akut tilfælde, nå guiderne på telefon. Nummeret finder du i TUI-appen et døgn inden du kommer til rejsemålet. Har du ikke TUI-appen, modtager du nummeret via sms inden du rejser.

Service i lufthavnen

Hvis du har bestilt bustransfer, modtager du i TUI-appen information om bussens nummer og hvor den er parkeret. Desuden er TUIs engelsktalende guideteam til stede i lufthavnen. Har du bestilt taxitransfer møder chaufføren dig i lufthavnen.

Vores service: TUI-guider besøger hotellet + TUI-appen døgnet rundt

  • Gælder 2024-05-01 til 2024-11-01

TUIs engelsktalende guideteam besøger hotellet minimum et par gange om ugen. Desuden kan du via TUI-appen få kontakt med vores guider døgnet rundt – direkte i mobilen. Hent TUI-appen gratis til din smartphone eller tablet.

Personlig service

TUIs engelsktalende guideteam besøger hotellet minimum et par gange om ugen for at give tips og svare på dine spørgsmål. De nøjagtige dage og tider kan du se i TUI-appen inden du rejser.

Guideservice via TUI-appen

TUI-appen er den nemmeste måde at komme i kontakt med TUIs guider når det passer dig. Under ”Spørg guiderne” i appen og myTUI på tui.dk, kan du sende meddelelser og få hurtigt svar, både før og i løbet af ferien. Du skal blot oplyse dit mobilnummer og din e-mailadresse når du bestiller rejsen og derefter hente og aktivere TUI-appen med dit bestillingsnummer. I appen finder du også aktuel information om dit fly, hotel, rejsemål og transfer. Her kan du også bestille TUIs udflugter og aktiviteter.

Du kan nå TUI-guiderne døgnet rundt, alle ugens dage

  • ”Spørg guiderne” findes både i TUI-appen og under myTUI på tui.dk
  • Servicen starter direkte når du har bestilt din rejse.
  • Inden afrejse svarer vi indenfor et døgn, i løbet af ferien så hurtigt vi kan – oftest indenfor 30 minutter.
  • Døgnet rundt kan du også, ved akut tilfælde, nå guiderne på telefon. Nummeret finder du i TUI-appen et døgn inden du kommer til rejsemålet. Har du ikke TUI-appen, modtager du nummeret via sms inden du rejser.

Service i lufthavnen

Hvis du har bestilt bustransfer, modtager du i TUI-appen information om bussens nummer og hvor den er parkeret. Desuden er TUIs engelsktalende guideteam til stede i lufthavnen. Har du bestilt taxitransfer møder chaufføren dig i lufthavnen.

Vejen til hotellet

Flyvetid

Din rejsetid er afhængig af, hvilket fly du vælger. Cirka 13 timer inklusive mellemlanding i Doha. Tid beregnet fra København.

Transfertid

Transfer til North Male indgår i rejsen. Cirka 10-30 minutter med motorbåd fra lufthavnsøen Male.

Der kan opstå mange timers ventetid til og fra hotellerne, afhængig af bådtidstabellerne. Transferen kan på grund af vejr og vind være temmelig gyngende og turbulent, og kræver et godt helbred og en god bevægelighed. Ved eventuelle flyforsinkelser eller på grund af. vejr og vind, kan dit transportmiddel blive ændret og/eller det kan være nødvendigt med en overnatning på en anden ø.

Her kan du læse mere om transfer. 

Afstande

Hjælp med bagagen
Ja
Shopping
50 m
Centrum
60 km

Stranden

Strand/badning (mindste afstand)
5 m
Strand/badning (max)
50 m
Type af strand
Sandstrand

Kundeanmeldelser

TUI Kundeanmeldelser

9.5 af 10

37 Kundevurdering
  • Rengøring
    9.4 af 10
  • Maden
    9.5 af 10
  • Pool og poolområde
    9.5 af 10
  • Hotelservice
    9.6 af 10
  • Værelserne
    9.3 af 10

Opdateret: 17.02.2024

Super hotel

  • 10 af 10
1. Klasses service og assistance hele vejen igennem

Kundeanmeldelser

  • 10 af 10
Super Resort. Et paradis på jord.

Men MEGET DYRT. Så tag all inclusive og hav ALT med hjemme fra