Zante Palace

Om hotellet

  • 3*
    Officiel kategori
  • WiFi

Tsilivis bedste udsigt

Zante Palace er et familiært lejlighedshotel, der ligger på en bakke ovenfor Tsilivi med udsigt over byen, bjergene og havet. Alle lejligheder har store balkoner med havudsigt.

Takket være beliggenheden kan du nyde udsigten over byen og havet fra store dele af hotellet. Lige nedenfor Zante Palace ligger der et supermarked, og der er kun en kort gåtur til stranden. Lige så kort er der tilbage til hotellet, men der er de sidste 200 meter en stejl bakke.

Pool og WiFi

Poolområdet på Zante Palace er omgivet af en solterrasse med solsenge og parasoller. Her ligger hotellets bar, der serverer drikkevarer, snacks og enkle retter i løbe af dagen, og som holder åbent til midnat.

Der er gratis WiFi på hele hotellet.

  • Antal værelser : 61
  • Antal lejligheder : 52

Kort om hotellet

Til strand/badning
500 m - 550 m
Udendørspool/Børnepool
Ja/Ja
Centrum/Shopping
1 km/1 km
Restaurant/Bar
Ja/Ja
Transfertid
ca. 20 minutter

Gennemsnitsvejr i Tsilivi

Adresse & telefon

Adresse
Tsilivi, 29100 Zakynthos, Greece
Telefon
+30-2695049090

Vigtig information

Gratis parkeringsmuligheder ved hotellet.

Transferbussen standser 150 meter fra hotellet, bagagen bliver transporteret det sidste stykke.

Lille by med lokal trafik. Stejl bakke til hotellet. Store niveauforskelle og mange trapper på hotellet.

Aircondition er mod betaling, ca. 7 euro/dag.

Visse balkonrækværker på hotellet kan være lavere end normalt og af enklere standard.

Receptionen er åben i dagtimerne
Ja
Officiel kategori
3
Bygget
1991
Sidst renoveret
2015
Antal værelser
61
Antal lejligheder
52
Elektricitet
220
American Express
Ja
Visa
Ja
Område
By
Parkering
Ja
Gratis parkering
Ja
WiFi
Ja
Gratis WiFi på hotellets fællesarealer
Ja
Gratis WiFi i værelserne/lejlighederne
Ja
Støjniveau
Begrænset støj
Trafik
Lokal trafik

Lejlighederne

WiFi
Ja
Etværelses lejlighed
28 m2
Toværelses lejlighed
32-40 m2
Deponeringsboks
Ja
Deponeringsboks mod betaling
Ja
Aircondition
Ja
A/C mod betaling
Ja
Køleskab
Ja
Rengøring
2 dage/uge
Elkedel
Ja
TV
Ja
Telefon
Ja
Bruser/toilet
Ja
Badekar/bruser og toilet
Ja
Brødrister
Ja
Elkomfur
Ja

Senge

Dobbeltseng
180x200 cm
Grand lit
200x200 cm
Sovesofa
150x200 cm
Klapseng
150x200 cm
Dobbeltseng
Ja
Grand lit
Ja
Enkeltseng
Ja

Mad og drikke

Buffetrestauranter
1
Restaurant
Ja
Bar
Ja
Barer
1
Poolbar
Ja
Snackbar
Ja
Morgenmad
Buffet

Afstande

Transferbus
150 m
Hjælp med bagagen
Ja
Busholdeplads
1 km
Shopping
1 km
Minimarked
200 m
Centrum
1 km
Hæveautomat
1 km

Stranden

Strand/badning (mindste afstand)
500 m
Strand/badning (max)
550 m
Type af strand
Sandstrand

Pools

Poolhåndklæder kan lejes, ca. 10,-/dag.

Udendørspool
Ja
Børnepool
Ja
Børnedel i hovedpoolen
Ja
Dybde på børnepool
60 cm
Pool
Ja
Ferskvandspool
Ja
Poolhåndklæder
Ja
Opvarmet pool i perioden
-

Afslapning

Spa
Nej

Sport

Fitness
Nej

Børn og unge

Tremmeseng
Ja
Tremmeseng
15
Børnestol i restauranterne
Ja

Tilgængelighed

Bygninger
3
Antal etager i den laveste bygning
3
Antal etager i højste bygning
3
Elevator
Nej
Velegnet for kørestolsbrugere
Nej
Rampe til reception
Ja

Vores service: TUI-guider besøger hotellet + TUI-appen døgnet rundt

  • Gælder 2024-05-22 til 2024-10-07

TUIs engelsktalende guideteam besøger hotellet minimum et par gange om ugen. Desuden kan du via TUI-appen få kontakt med vores guider døgnet rundt – direkte i mobilen. Hent TUI-appen gratis til din smartphone eller tablet.

Personlig service

TUIs engelsktalende guideteam besøger hotellet minimum et par gange om ugen for at give tips og svare på dine spørgsmål. De nøjagtige dage og tider kan du se i TUI-appen inden du rejser.

Guideservice via TUI-appen

TUI-appen er den nemmeste måde at komme i kontakt med TUIs guider når det passer dig. Under ”Spørg guiderne” i appen og myTUI på tui.dk, kan du sende meddelelser og få hurtigt svar, både før og i løbet af ferien. Du skal blot oplyse dit mobilnummer og din e-mailadresse når du bestiller rejsen og derefter hente og aktivere TUI-appen med dit bestillingsnummer. I appen finder du også aktuel information om dit fly, hotel, rejsemål og transfer. Her kan du også bestille TUIs udflugter og aktiviteter.

Du kan nå TUI-guiderne døgnet rundt, alle ugens dage

  • ”Spørg guiderne” findes både i TUI-appen og under myTUI på tui.dk
  • Servicen starter direkte når du har bestilt din rejse.
  • Inden afrejse svarer vi indenfor et døgn, i løbet af ferien så hurtigt vi kan – oftest indenfor 30 minutter.
  • Døgnet rundt kan du også, ved akut tilfælde, nå guiderne på telefon. Nummeret finder du i TUI-appen et døgn inden du kommer til rejsemålet. Har du ikke TUI-appen, modtager du nummeret via sms inden du rejser.

Service i lufthavnen

Hvis du har bestilt bustransfer, modtager du i TUI-appen information om bussens nummer og hvor den er parkeret. Desuden er TUIs engelsktalende guideteam til stede i lufthavnen. Har du bestilt taxitransfer møder chaufføren dig i lufthavnen.

Vejen til hotellet

Flyvetid

Din rejsetid er afhængig af, hvilket fly du vælger. Cirka 3 timer og 10 min ved direkte fly fra København.

Transfertid

Beregnet transfertid ca. 20 minutter.

Bestil transferbus eller privat transfer Når du foretager en bestilling ser du, hvilke alternativer der er mulige. Her kan du læse mere om transfer.

Afstande

Transferbus
150 m
Hjælp med bagagen
Ja
Busholdeplads
1 km
Shopping
1 km
Minimarked
200 m
Centrum
1 km
Hæveautomat
1 km

Stranden

Strand/badning (mindste afstand)
500 m
Strand/badning (max)
550 m
Type af strand
Sandstrand

Kundeanmeldelser

TUI Kundeanmeldelser

7.9 af 10

59 Kundevurdering
  • Rengøring
    7.8 af 10
  • Maden
    7.2 af 10
  • Pool og poolområde
    7.9 af 10
  • Hotelservice
    8.4 af 10
  • Værelserne
    7.5 af 10

Opdateret: 22.10.2023

?

  • 8 af 10
Hotellet er fint, men div. efterladenskaber fra hotellets hunde og katte er på gangarealer er no go.
I skriver er der er hjælp med bagagen, det har der ikke været de sidste 2 år hvor vi har været der.

Nej

  • 10 af 10
Dejligt hotel med skøn udsigt og fantastisk personale

Kundeanmeldelser

  • 5 af 10
Hotellet har en fantastisk beliggenhed. Det var anden gang vi var der, og det var primært beliggenheden der gjorde, at vi valgte det igen.
Personalet er flinke og imødekommende, så dem har vi ikke noget dårligt at sige om. Tværtimod.
Den eneste, der ikke var hverken troværdig, eller imødekommende, var manageren. Han havde en attitude, der antydede, at han ikke kunne tage de efterfølgende skitserede problemer alvorligt, han lovede at vi fik refunderet vores aircondition, for så efterfølgende at sige dagen før vi skulle hjem, at det måtte han lige tale med ejeren om.
Han lovede at sørge for en taxa, både for os og et andet par, der oven i købet havde bestilt dagen før til kl. 11.
Vi blev afhentet af en minibus, kl. 11.45, og den skulle lige hente nogle flere gæster, inden den kørte til lufthavnen. Heldigvis havde vi tid at løbe på, men vi ventede i solen i næsten en time.

UD OVER det, havde vi bestilt en 2 værelseslejlighed, fik det også, men de har lavet alle lejlighederne om, så skillevæggen mellem de to værelser stopper ca. 75 cm. Før loftet. På den måde kan de nøjes med et aircondition anlæg. Da jeg har en søvnsygdom, der gør at jeg taler, råber, griner og snorker meget højlydt i søvne, var dette ikke en god løsning for os, da vi har brug for separate værelser, og har en forventning om, at vi får 2 separate værelser, men mindre der står andet.
Aircondition anlægget slukkede af sig selv 5-10 gange hver nat, og nogle nætter kunne der gå op til et kvarter inden det var til at tænde igen, så vi fik ikke nogen sammenhængende søvn i 14 dage. Vi fik dog refunderet vores betaling for aircondition. De prøvede at spise os af med halvdelen, da de trods alt havde haft montør på flere gange, men det ville jeg ikke gå med til.
Brusenichens døre, var meget beskidte i skinnen, i bunden af kabinen, der hvor døren kørte frem og tilbage. Der var tydeligt sæbesnask og muligvis også skimmel, jeg kunne i hvert fald fjerne noget sort snask.
Der blev på intet tidspunkt tørt borde af, ved ikke hvor meget der blev gjort rent på selve toilettet, det så ikke ud til at håndvasken blev ordnet på noget tidspunkt. Terrassen blev på intet tidpunkt fejet, det gjorde vi selv.
Morgenmaden er den samme, stort set hver dag, bortset fra en lille variation i, hvordan æggene er tilberedt. Der er 2 forskellige slags toastbrød, og et hvidt og et mørkt brød. Det varierede heller ikke i de 14 dage vi var der.

På trods af dette, nød vi det meste af vores ferie.

Zakynthos beskrivelse

  • 5 af 10
Det var oplyst i beskrivelsen af hotellet, at der er restaurent. Dette er sandt, MEN denne restaurent har kun åbentfor morgenmadsbuffet samt et fastlagt arrangement, kaldet Greek Evening. Dette arrangement finder sted hver søndag kl. 20 og koster et fast (ekstra) beløb.
Det var således ikke muligt at købe aftensmad på hotellet, idet snackbaren lukker kl. 18.

Kundeanmeldelser

  • 9 af 10
De slukker for strømmen på hotelværelset når man forlader det.Det er ikke så godt hvis man skal oplade nogle af sine apparater mens man er ude.