Atrium Zenon Hotel Apartments

Om hotellet

  • WiFi

Central beliggenhed, nær strand og shopping

På Atrium Zenon Hotel Apartments bor du ved en af Larnacas største shoppinggader, Zenon Kitieus, med folkelivet lige udenfor døren. Her findes en blanding af mærkevarebutikker, traditionelle tøjbutikker, guldsmede og håndarbejdsbutikker. Blot et kvarters gang fra hotellet ligger den palmefyldte strandpromenade og stranden.

Ved stranden er der et stort udvalg af hyggelige cafeer og restauranter med både internationalt og cypriotisk køkken.

Pool og solterrasse med udsigt

Atrium Zenon har et hyggeligt og velholdt poolområde på taget med ekstra solterrasse et niveau nede fra poolen. Fra poolen og solterrassen kan du nyde udsigten over Larnaca og havet, som kan ses mellem hustagene.

Vælg hvordan du vil bo

Lejlighederne på Atrium Zenon er enkle og har balkon. Vælg mellem etværelses lejligheder med plads til to eller treværelses lejligheder, hvor der kan bo op til seks personer. Du kan bestille en af de populære lyse, hjørnelejligheder.

God beliggenhed til egne udflugter

Atrium Zenon Hotel Apartments er et godt udgangspunkt for dem, der vil udforske Larnaca og omegn, det er også let at tage en bus eller en taxi til andre dele af Cypern.

  • Antal lejligheder : 77

Kort om hotellet

Til strand/badning
200 m
Udendørspool/Børnepool
Ja/Nej
Centrum/Shopping
100 m/50 m
Restaurant/Bar
Nej/Nej
Transfertid
ca. 15–30 minutter.

Gennemsnitsvejr i Larnaca

Adresse & telefon

Adresse
Zenon Pierides & Kitieos Street, 6023, Larnaka, Cyprus.
Telefon
+357 -24 62 01 00

Vigtig information

Gratis deponering, depositum ca. 170,-.

Aircondition ca. 70-200,-/dag afhængig af lejlighedsstørrelse.

Lejlighederne har enkelt udstyret tekøkken.

Strygejern/-bræt findes i vaskeriet og kan benyttes uden omkostning.

Byområde med gennemkørselstrafik, som kan forstyrre lejligheder, der vender mod gaden.

Reception åben hele døgnet
Ja
Officiel kategori
A
Bygget
1987
Sidst renoveret
2011
Antal lejligheder
77
Elektricitet
240
Adapter er nødvendig
Ja
American Express
Ja
MasterCard
Ja
Visa
Ja
Område
Centrum
Parkering
Ja
WiFi
Ja
Gratis WiFi på hotellets fællesarealer
Ja
Gratis WiFi i værelserne/lejlighederne
Ja
Støjniveau
Forstyrrende
Trafik
Gennemkørselstrafik

Lejlighederne

WiFi
Ja
Etværelses lejlighed
26 m2
Toværelses lejlighed
42 m2
Treværelses lejlighed
58 m2
Deponeringsboks
Ja
Gratis deponeringsboks
Ja
Aircondition
Ja
A/C mod betaling
Ja
Køleskab
Ja
Rengøring
5 dage/uge
Elkedel
Ja
TV
Ja
Telefon
Ja
Badekar/bruser og toilet
Ja
Elkomfur
Ja

Senge

Dobbeltseng
200x200 cm
Grand lit
150x200 cm
Enkeltseng
90x200 cm
Sovesofa
192x73 cm
Klapseng
80x185 cm
Dobbeltseng
Ja
Grand lit
Ja
Enkeltseng
Ja

Mad og drikke

Morgemad kan bestilles hjemmefra mod tillæg, ved få reservationer serveres en enkel morgenmadsmenu.

Restaurant
Nej
Bar
Nej
Poolbar
Ja
Morgenmad
Buffet
Middagspåklædning
Ja

Afstande

Transferbus
20 m
Busholdeplads
175 m
Shopping
50 m
Minimarked
500 m
Centrum
100 m
Hæveautomat
50 m

Stranden

Strand/badning (mindste afstand)
200 m
Type af strand
Sandstrand

Pools

Udendørspool
Ja
Børnepool
Nej
Pool
Ja
Ferskvandspool
Ja
Længde
13 m
Bredde
7 m
Poolhåndklæder
Nej
Opvarmet pool i perioden
-

Afslapning

Spa
Nej

Sport

Fitness
Nej

Børn og unge

Tremmeseng
Ja
Børnestol i restauranterne
Ja

Tilgængelighed

Bygninger
1
Antal etager i den laveste bygning
1
Antal etager i højste bygning
4
Elevator
Ja
Elevatordør (bredde)
75 cm
Velegnet for kørestolsbrugere
Ja
Handicapvenlige værelser/lejligheder
0
Soveværelsesdør (bredde)
83 cm
Badeværelsesdør (bredde)
63 cm

Vores service: Døgnet rundt via TUI-appen

  • Gælder 2023-11-08 til 2024-02-29

Via TUI-appen kan du få kontakt med vores guider døgnet rundt – direkte i mobilen. Hent TUI-appen gratis til din smartphone eller tablet.

Guideservice via TUI-appen

TUI-appen er den nemmeste måde at komme i kontakt med TUIs guider når det passer dig. Under ”Spørg guiderne” i appen og myTUI på tui.dk, kan du sende meddelelser og få hurtigt svar, både før og i løbet af ferien. Du skal blot oplyse dit mobilnummer og din e-mailadresse når du bestiller rejsen og derefter hente og aktivere TUI-appen med dit bestillingsnummer. I appen finder du også aktuel information om dit fly, hotel, rejsemål og transfer. Her kan du også bestille TUIs udflugter og aktiviteter.

Du kan nå TUI-guiderne døgnet rundt, alle ugens dage

  • ”Spørg guiderne” findes både i TUI-appen og under myTUI på tui.dk
  • Servicen starter direkte når du har bestilt din rejse.
  • Inden afrejse svarer vi indenfor et døgn, i løbet af ferien så hurtigt vi kan – oftest indenfor 30 minutter.
  • Døgnet rundt kan du også, ved akut tilfælde, nå guiderne på telefon. Nummeret finder du i TUI-appen et døgn inden du kommer til rejsemålet. Har du ikke TUI-appen, modtager du nummeret via sms inden du rejser.

Service i lufthavnen

Hvis du har bestilt bustransfer, modtager du i TUI-appen information om bussens nummer og hvor den er parkeret. Desuden er TUIs engelsktalende guideteam til stede i lufthavnen. Har du bestilt taxitransfer møder chaufføren dig i lufthavnen.

Vores service: TUI-guider besøger hotellet + TUI-appen døgnet rundt

  • Gælder 2024-03-01 til 2024-11-08

TUIs engelsktalende guideteam besøger hotellet minimum et par gange om ugen. Desuden kan du via TUI-appen få kontakt med vores guider døgnet rundt – direkte i mobilen. Hent TUI-appen gratis til din smartphone eller tablet.

Personlig service

TUIs engelsktalende guideteam besøger hotellet minimum et par gange om ugen for at give tips og svare på dine spørgsmål. De nøjagtige dage og tider kan du se i TUI-appen inden du rejser.

Guideservice via TUI-appen

TUI-appen er den nemmeste måde at komme i kontakt med TUIs guider når det passer dig. Under ”Spørg guiderne” i appen og myTUI på tui.dk, kan du sende meddelelser og få hurtigt svar, både før og i løbet af ferien. Du skal blot oplyse dit mobilnummer og din e-mailadresse når du bestiller rejsen og derefter hente og aktivere TUI-appen med dit bestillingsnummer. I appen finder du også aktuel information om dit fly, hotel, rejsemål og transfer. Her kan du også bestille TUIs udflugter og aktiviteter.

Du kan nå TUI-guiderne døgnet rundt, alle ugens dage

  • ”Spørg guiderne” findes både i TUI-appen og under myTUI på tui.dk
  • Servicen starter direkte når du har bestilt din rejse.
  • Inden afrejse svarer vi indenfor et døgn, i løbet af ferien så hurtigt vi kan – oftest indenfor 30 minutter.
  • Døgnet rundt kan du også, ved akut tilfælde, nå guiderne på telefon. Nummeret finder du i TUI-appen et døgn inden du kommer til rejsemålet. Har du ikke TUI-appen, modtager du nummeret via sms inden du rejser.

Service i lufthavnen

Hvis du har bestilt bustransfer, modtager du i TUI-appen information om bussens nummer og hvor den er parkeret. Desuden er TUIs engelsktalende guideteam til stede i lufthavnen. Har du bestilt taxitransfer møder chaufføren dig i lufthavnen.

Vejen til hotellet

Flyvetid

Din rejsetid er afhængig af, hvilket fly du vælger. Cirka 4 timer ved direkte fly fra København.

Transfertid

Beregnet transfertid ca. 15–30 minutter. Bestil transferbus eller privat transfer Når du foretager en bestilling ser du, hvilke alternativer der er mulige. Her kan du læse mere om transfer.

Afstande

Transferbus
20 m
Busholdeplads
175 m
Shopping
50 m
Minimarked
500 m
Centrum
100 m
Hæveautomat
50 m

Stranden

Strand/badning (mindste afstand)
200 m
Type af strand
Sandstrand

Kundeanmeldelser

TUI Kundeanmeldelser

6.5 af 10

410 Kundevurdering
  • Rengøring
    7.3 af 10
  • Maden
    6.3 af 10
  • Pool og poolområde
    7.9 af 10
  • Hotelservice
    8 af 10
  • Værelserne
    5.9 af 10

Opdateret: 21.11.2023

?

  • 10 af 10
Hyggeligt hotel med rigtig god afstand til strand og indkøb

?

  • 8 af 10
Meget venligt personale, meget gadestøj, så balkon desværre ikke var spor hyggelig, på trods af delvis havudsigt.
Savnede at kunne sidde ude om aftenen. Pool lukkede allerede kl 17, måske kunne vi godt have siddet der alligevel?
Poolen var på toppen af hotellet

Anmeldelse

  • 9 af 10
Wifi var virkelig dårligt ja faktisk ikke eksisterende ….
Overpris for forlængelse af ophold - fra kl, 12 til kl. 18 ville de have 30€, næsten som et et døgn, hvis vi ville booke en nat.
Ingen gratis drikkevand på værelset, normalt får man 1 flaske pr person pr dag.
Personalet var søde og smilende

God ferie med sol hver dag

  • 5 af 10
HOTELLET ER NEDSLIDT.

Vi har boet der 5 gange, fordi hotellets placering er i centrum.

Havde en dejlig ferie

  • 9 af 10
Atrium Zenon er et udmærket hotel som er centralt beliggende i Larnaca. Nem adgang til stranden, busser og indkøb. Der er 24 timers bemanding i receptionen, værelset har tekøkken (og man kan låne en brødrister mod depositum i receptionen).
Rengøring næsten dagligt og altid serviceminded personale

Gammelt hotel

  • 4 af 10
Hotellet er af ældre dato, hvorfor der var revner på væggene over alt i lejligheden. Vi fandt yderligere en kakerlak på værelset den første dag, samt skulle vi betale en stor sum af penge for at få aircondition og WIFI i lejligheden. Overordnet var det et fint hotel samt imødekommende personale, men lejlighederne har behov for væsentlig forbedring. Der var heller ikke en hårtørrer på badeværelset.

Dårlig oplevelse

  • 0 af 10
Som skrevet i første kommentar var der en kort forklaring, men længere uddybning.
Min kæreste benyttede badekarret, pludselig ringede telefonen, det var en fra receptionen der sagde der røg vand ned til værelset nede under.
Vi forstod ikke hvorfor og sagde de selvfølgelig må komme op og tjekke hvad vi fortog os.
Der kom en dame op og ransagede vores værelse og undskyldte for ulejligheden og sagde vi bare fortsat brugte badekarret og undskyldte igen.
Dagen efter blev vi vækket af receptionen - kl 08:45 vi havde ikke betalt vores aircondintion, så de slukkede den.
Jeg forklarede stille og roligt, måske lidt irreterret over at blive vækket, til den samme dame der ransagede vores værelse, at vi havde fået en fjernbetjening da vi tjekkede ind kl 23:30 og manden sagde vi betalte ved udcheckning.
Det mente hun ikke var muligt - så jeg skulle bare komme ned og betale hvis jeg ønskede at benytte den, og så påstod hun at de altså havde rykket for pengene 3 gange- det samme havde de gjort ved værelset ved siden af, 302 oplyste hun i telefonen.
Det var min far der så tilfældigvis havde værelset ved siden af og de havde hellere ikke hørt de skulle betale andet end når vi checkede ud.
Senere på dagen, gik jeg i et brusebad hvor det pludseligt bankede på døren - der stod verdens mest karlsmarte mand og var ubehøvlet og ubehagelig over for min kæreste angående det nu dryppede i 2 etager under dem - og han stod og forklarede vi flere gange var blevet påbudt ikke at benytte badekarret og hun forklarede vi ikke havde fået noget afvide om.
Den ubehagelige mand ‘demanded’ at jeg, fyren, kom ned fordi manegeren skulle snakke med mig.
Jeg kom ud af badet og gik derned, for så at blive ført ind på kontoret og blive bedt om at sætte ned foran mafiosoen der førte hotellet og lukket dør bag mig.
De havde taget alle papir de havde med mit navn på ind og ligge foran mig på bordet.
Efterfølgende begyndte han igen, med vi ikke måtte fylde badekarret helt, det havde vi fået afvide osv - jeg fik ikke en chance for at forklare mig, og hver gang jeg fortalte ham hvad der var sket, sagde han jeg løj.
Det samme med at de havde ringet kl 08:45, det kunne de ikke finde på, det var nemlig politik på hotellet først at ringe efter kl 10 og jeg bare var fuld af lort.
Da jeg spurgte ind til de papir med mit navn på sagde han ‘det ikke var noget med mig at gøre eller mine papir’ og pegede efterfølgende på mit navn, værelsesnummer osv og han sagde så han ikke vidste hvad de lå der for - hvor jeg sagde til ham at herren der fulgte mig ind, havde dem med ind, og det så hans også selv, da han selv tog imod papirene.
Jeg havde tidligere på ugen spurgt ham angående late checkout, og han sagde han ville finde ud af noget og kontakte mig, som han aldrig gjorde - så jeg havde spurgt en anden, hende damen der ringede og vækkede mig og ransagede mit værelse for vand - som efterfølgende prøvede at kvittere mig 220€ for aircon til 2 værelser, hvor jeg flere gange sagde jeg kun skal betale for 1 - men hun mente jeg skulle betale for både 302 og 303 fordi min far endnu ikke havde været nede (min papmor stod bag mig og skulle betale efter mig og det sagde jeg flere gange) og hun lod mig betale 30€ for late checkout og sagde jeg så fik det.
Vi endte lige inden jeg ville gå med at snakke late-checkout og han sagde jeg skulle komme ned søndag (vi skulle checke ud mandag) også vil han se på det der - jeg sagde jeg allerede havde betalt for det, men det kunne jeg umuligt have gjort ifølge ham, da det kunne man først gøre søndag. Jeg sagde jeg kunne vise min bankbog eller kvittering, men han var ligeglad.
Jeg gik derefter ud derfra og har aldrig følt mig mere ydmyget - jeg er et ordenligt menneske, jeg betaler mine ting og følger reglerne og gør hvad jeg bliver bedt om.
Jeg gik op og hentede kvitteringen på 3 etage og ned igen for at vise den, for at den ubehagelig fyr synes jeg var en klovn fordi han gad ik se den, han havde den jo i systemet sagde han med et glimt i øjet.
Nu havde jeg fået nok, gik op på mit værelse og ville kontakte TUI og hører om jeg kunne blive flyttet til et andet hotel, kom igennem til en der bad mig snakke engelsk, og efterfølgende sagde han ville få en dansker til at ringe men hørte ikke noget efter.
Resten af ugen fik jeg trælse blikke, og igen blev vi ringet op på værelset (for 7 eller 8 gang) nogle gange ringede de bare til værelset for at ligge på når jeg tog den.
De flyttede os 2. Sidste dag til et ‘dyre og bedre’ værelse sagde de i starten, men da jeg så skulle hente nøglerne endte det bare med de flyttede mig fra havudsigt til et værelse nede i hjørnet i samme standard.
De tilbød at give gratis late-checkout som kompensation, hvor jeg igen igen igen sagde jeg havde betalt og ville vise kvitteringen, også blev det til en diskussion om de overhovedet gad at give 30€ tilbage så.
Forfærdelig oplevelse - aldrig mere dette hotel.
Atrium Zenon Apartments i Larnaca.
Skræmmende adfærd fra lederen og hans personale, jeg kan sagtens tage en karl-smart i skjorte der er opsøgende på værelset, men det kan min kæreste ikke alene, når jeg står i badet.
Selv bartenderne ved poolen klagede over forholdene så der må være noget i det.
Ellers fin oplevelse med køb og fly. Afsted til tiden - ingen fis.

Det var en træls oplevelse at når 2 rejser sammen blev vi placeret foran/bagved hinanden i stedet for overfor med gangen imellem.

  • 6 af 10
Blandet indtryk. Værelserne var pæne og rene men noget slidt. Morgenmaden var meget kedelig og spartansk.
Beliggenheden og poolområdet var helt i top :-)

Intet

  • 8 af 10
1) Lidt mærkeligt, at der ikke var stillet opvaskemiddel + klud/ viskestykker på værelset, når der ikke var gjort opmærksom på, at jeg skulle have det med hjemmefra.

2) TUI kunne godt have gjort opmærksom på de regler der gælder ved indrejse og udrejse fra Cypern. At der skal laves ekstra indtjekning med foto og scanning af pas. Der var meget kaos omkring den situation i lufthavnen.


Niels Mozart

  • 1 af 10
Hotellet og vores værelses indretning var meget mangelfuldt. Køkkenudstyr : Ingen mulighed for selv at vaske op.
Ingen tørreplads til badetøj mm. Ingenviskestykker, ingen føntører. Ingen stegepande, kun 2 glas og 2 kopper.
Ingen emhætte. Jeg er selv bygningskonstruktør, og hotellet facader var meget ustabile. Vi kunne se fra vores værelse
en stor nedbrydning af facaden, og kunne høre nedstyrtende murebrokker hver dag m2 store revner og ikke et trygt sted at være. Værelset vendte ud imod en baggård som var meget ussel at kigge på. Ac var meget ustabil selvom hotellet forlangte Euro 66 for det. Receptionen prøvede i samtlige 7 dage at tage kontakt til selve " maneger" om det jeg skriver om, uden held. Omkring hjemrejse fik vi IKKE besked om en evt forsinket flyafgang som i har lovet os. Vi betalte for sen udtjekning, men de slukkede for for ac kl 12.00. Det er ikke godt nok !
Vi har rejst meget med jer i over 9 år, men det her rokker ved vores tillid til jeres opholdsbeskrivelse. Vi boede i Larnaca på hotel Atrium Xenon, og det var godt nok ringe. Mange af de ting i beskriver passede meget godt, men der var godt mange ting i har undladt. Poolområdet var fint, men de tillod ikke engan vi medbragte vand derop. Det skulle købes deroppe til en kæmpe overpris. Ikke godt nok. Hotellet som helhed er et usikkert sted at være rent bygningsmæssigt, od det syntes jeg er MEGET vigtigt for jer at vide. Jeg vil til enhver tid gerne underbygge det jeg har skrevet til jer. Vi syntes det er en skam i stadig har et så ringe hotel i jeres program.
Med Venlig Hilsen
Niels Mozart. **********

Kundeanmeldelser

  • af 10
  • Anonym