Reklamation

Er der noget under din ferie, der ikke lever op til dine forventninger, er det vigtigt at orientere rejselederne hurtigst muligt. Det er vores erfaring, at langt de fleste problemer kan løses direkte på rejsemålet, hvilket også er TUIs målsætning, så du i stedet kan nyde din ferie.

Har vi mod forventning ikke fået løst problemet på rejsemålet, kan du efter rejsen indsende en reklamation. Har du ikke orienteret rejselederne om dine synspunkter, har TUI ikke haft nogen mulighed for at rette op på situationen og du er derfor ifølge rejsevilkårene og branchepraksis ikke berettiget til erstatning.

Obs! Ved reklamation før afrejse, beder vi dig venligst kontakte os på tlf. 70 10 10 50.

Husk på at:

  • Har du allerede modtaget kompensation på rejsemålet, giver vi normalt ikke yderligere erstatning efter hjemkomst. Personalet på rejsemålet er godt uddannet i de forskellige erstatningsniveauer samt branchepraksis.
  • Reklamationen skal være TUI skriftligt i hænde senest 4 uger efter hjemkomst og gerne via vores reklamationsformular.
  • Gælder din reklamation flyrejsen, beskadiget- eller forsinket bagage, henviser vi venligst til det flyselskab, du rejste med.
  • Gælder reklamationen sygdom, stjålne eller ødelagte personlige ejendele, er det dit eget forsikringsselskab, du skal kontakte.
  • Gælder reklamationen billeje bestilt gennem CarTrawler, skal der rettes direkte henvendelse hertil.

Reklamation

Dine oplysninger

Oplysninger om rejsen

Blev klagen taget op med vores rejseledere på rejsemålet?
Jeg ønsker tilbagemelding
På hvilken måde foretrækker du at få besvarelse?

Eventuelle bilag kan vedhæftes som filer herunder, eller sendes med post til:

TUI Danmark A/S, Produktafdelingen
Kirsten Walthers Vej 9
2500 Valby.

For at kunne undersøge sagen nærmere skal vi modtage din henvendelse skriftligt.

Ønsker du at tale med os angående en reklamation, der allerede er under behandling, kan du kontakte os på tlf. 33 47 90 40 (hverdage kl. 10-15).

OBS! Vores gennemsnitlige svartid i kundeservice er i øjeblikket 30 arbejdsdage. Sager der kræver at vi indhenter oplysninger fra flyselskabet eller rejsemålet, kan dog godt tage længere tid.

Såfremt parterne ikke kan opnå enighed, kan sagen indsendes til Pakkerejse-Ankenævnet, hvis afgørelse vi altid følger.

Pakkerejse-Ankenævnet
Røjelskær 11. 3. sal
2840 Holte
Mail: info@pakkerejseankenaevnet.dk
www.pakkerejseankenaevnet.dk
Tlf. 4546 1100 (hverdage 9-12)